نرده استیل شایسته

💠 طراحی و اجرای انواع:

💠 نرده استیل

💠 نرده استیل چوب

💠 نرده آلومینیوم

💠 نرده آلومینیوم چوب

💠 پله پیش ساخته

💠 حفاظ بانکی

شماره تماس:

09912066381

💠 نرده استیل

نرده استیل به‌عنوان حفاظ در کنار پله‌ها استفاده می‌شود. استیل آلیاژی است که امروزه به‌طور کاربردی در هر مکانی از محیط اطرافمان استفاده می‌شود.

💠 نرده استیل یکی از انواع نرده می‌باشد که به دلیل زیبایی در طراحی و مقاومت در برابر رطوبت و شرایط آب و هوایی و زنگ نزن بودن استیل جایگزین بسیار مناسب و عالی نرده‌‌‌های کلاسیک می‌باشد. نرده استیل مدل‌ها و طرح‌‌‌های متنوعی دارد که بر اساس ظاهر داخلی و نمای ساختمان می‌توان از مدل‌ها و انواع مختلف آن استفاده کرد.

💠 نرده استیل برای حفاظت و ایمنی افرادی که در حال رفت و آمد از پله هستند در کنار دیوار و روی سنگ پله‌ها نصب می‌شود.

💠 نرده استیل به جز زنگ نزن بودن خصوصیت بسیار عالی دارد این است که شکل پذیر است و می‌توان در اشکال متنوع طراحی کرد.

💠 نرده استیل از آلیاژی در پایه آهنِ، که دارای مقدار حداقلی کروم است. آهن استفاده‌ شده در ساخت نرده دارای معایبی است اما با افزودن کروم به آهن، استیل به دست می‌آید که این عمل باعث مقاومت نرده استیل شما در برابر خوردگی‌ است.

💠 نرده‌‌‌های استیل دارای مقاومت بسیار بالایی است و هرگز زنگ نمی‌زند.جنس استیل به‌گونه‌ای است که در برابر خش مقاوم است و رنگ و شکل آن‌ها در اثر عواملی چون تابش نور خورشید، رطوبت، گرمای و سرمای شدید تغییر نمی‌کند. از آنجایی‌که سطح نرد‌ه‌‌‌های استیل صاف و صیقلی می‌باشد تمیز کردن و براق نمودن آن‌ها به‌راحتی امکان‌پذیر است.

💠 موارد کاربرد نرده استیل:
  • استفاده در راه پله برای امنیت و زیبایی
  •  استفاده در محوطه‌ها و به عنوان حصار باغچه ها
  •  محافظ اطراف استخرها
  • نرده جان پناه در بالکن و تراس ها
  •  نرده امنیتی پشت پنجره ها
  • استفاده به عنوان هندریل بیماران و معلولین در مراکز درمانی
  • استفاده به عنوان پایه تشریفات در نمایشگاه
  • استفاده در مکان‌‌‌های شلوغ و عمومی‌مانند ایستگاه‌‌‌های مترو

💠 نرده چوبی

یکی از انواع نرده راه پله که برای فضای داخلی بسیار مناسب بوده، استفاده از نرده چوبی و نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی است.چوب به دلیل نوع متریال و ویژگی‌‌‌های منحصر به فرد در همه فضاها به بهترین شکل ظاهر می‌شود. آنچه در مورد نقش نرده چوبی در دکوراسیون داخلی اهمیت دارد، ترکیب متریال و قرار گیری آنها در کنار چوب است.
پله هایی که از جنس چوب هستند. و نرده چوبی آن‌ها را محافظت می‌کند. می‌توان با فرشی زیبا جذاب تر کرد. قرار دادن فرش باریکی که روی راه پله جاری است، زیبایی راه پله و همین طور دکوراسیون منزل شما را افزایش می‌دهد.

به مدیریت:خانم شایسته

https://www.instagram.com/hoseinmalekan.vila

 

 

 

 

 

پله پیش ساخته , نرده استیل در قزوین , مزایای نرده استیل , موارد کاربرد نرده استیل , عوامل موثر در قیمت نرده استیل , طراحی و ساخت نرده استیل و نرده چوبی در قزوین , موراد کاربرد نرده استیل , قیمت انواع نرده استیل در قزوین , حفاظ استیل , بهترین کیفیت نرده استیل , نرده استیل شایسته در قزوین , نرده آلومینیوم , نرده آلومینیوم چوب ,