تولید حفاظ شاخ گوزنی و درب های آکاردئونی صنایع فلزی عباسی در شهریار

✳️حفاظ شاخ گوزنی چیست؟

💫حفاظ شاخ گوزنی یا نرده دیواری یکی از بهترین ابزار برای بالا بردن امنیت ویلاها، ساختمان‌‌‌های مسکونی و مناطق محافظت شده می‌باشد.علت اصلی این نام گذاری، شباهت ظاهری آن به شاخ گوزن است. حفاظ شاخ گوزنی نسبت به سایر حفاظ‌ها امنیت بسیار بالایی دارند.

💫بهترین و ایمن ترین نوع حفاظ برای بالا بردن امنیت منازل مسکونی، مناطق تفریحی، اداره جات، ویلاهای درون شهری و برون شهری و غیره هستند علاوه بر شباهت ظاهری از لحاظ استحکام نیز بسیار به شاخ گوزن نزدیک است، این نوع حفاظ از لحاظ بصری نیز جز زیباترین نوع حفاظ‌ها محسوب میشود.

✳️انواع مدل‌‌‌های نرده حفاظ 

🔺 مدل بوته ای
🔺 مدل آبشاری
🔺 مدل لیلیوم
🔺 مدل لاله ای

✳️دلیل محبوبیت این نوع حفاظ ها 

💥نرده حفاظ شاخ گوزنی با توجه به شکل زیبا و تنوع در طرح‌‌‌های آن، در مدت زمان اندکی توانست در بین سازندگان و افرادی که خواستار حفظ ابتدائی ترین امنیت ساختمان بودند، جایگاه ویژه ای برای خود باز کند. این نوع حفاظ دارای برتری‌‌‌های زیادی است. نرده کشی دور ساختمان‌ها و ویلاها قبلا در محل ساختمان انجام میگرفت.

💥و این خود همواره برای سازندگان حفاظ دغدغه خاطر بود، چرا که احتمال شکست سنگ در پوش و جوشکاری در محل و….. را به همراه داشت. حفاظ شاخ گوزنی این ایراد را ندارد و به صورت قطعه‌‌‌های ۲ متری تولید و رنگ آمیزی شده و جهت نصب به محل پروژه ارسال میشود.

✳️درب آکاردئونی 

💠حفاظ یا درب آکاردئونی یک سازه مشبک بیشتر به شکل لوزی از جنس فلز و تا شونده است که بر روی قاب درهایی که نیاز به امنیت مضاعف دارند، نصب می‌شود.

💠 این درب‌ها طوری طراحی شده‌اند که وقتی افراد به داخل ساختمان به طور مرتب در حال رفت و آمد هستند، دست و پا گیر نباشند و در گوشه‌ای از درب اصلی جمع می‌شوند.

✳️مزایای درب آکاردئونی  

🔸🔹اشغال حداقل فضا از دیگر مزایای حفاظ‌ آکاردئونی است.

🔸🔹استحکام بالا و در نتیجه تأمین امنیت ازجمله ویژگی‌های درهای اکاردئونی است.

🔸🔹تنوع ظاهری این درها زیبایی فضای بیرونی را به همراه دارد. حتی اگر از رنگ در خسته شدید، می‌توانید با تغییر رنگ آن، تنوع ایجاد کنید.

🔸🔹درب‌های اکاردئونی در برابر شرایط جوی فرسوده نمی‌شوند و مقاومت بالایی دارند. بنابراین، استحکام و ماندگاری زیادی دارند.

🔸🔹قفل‌های مخفی (قفل توکار درب آکاردئونی) باعث بالا رفتن امنیت این درها می‌شود.

به مدیریت:مصطفی عباسی

شماره های تماس:
09371808065
09127075331

 

 

 

 

 

تولید و فروش نرده و حفاظ دیواری شاخ گوزنی عباسی در شهریار کرج ,  فروش نرده در شهریار , کرج تولید نرده در شهریار کرج , تولید حفاظ دیواری در شهریار کرج , فروش حفاظ دیواری در شهریار کرج , تولید حفاظ شاخ گوزنی در شهریار , فروش حفاظ شاخ گوزنی در شهریار , حفاظ شاخ گوزنی عباسی در شهریار , قیمت حفاظ شاخ گوزنی در شهریار ,