Address & Contact

Our Address

تهران، خیابان شهید رجایی، مقابل درمانگاه اتکا، پلاک ۱۵۳

Telephone

نرده راه پله استیل حفاظ بانکی آقای استیل

نرده راه پله استیل حفاظ بانکی آقای استیل پاکدامن

فروش لوله پروفیل یراق و اتصالات استیل آقای استیل در تهران

 ⚡️ نرده راه پله، نرده پشت پنجره، نرده بالکن، نرده استخر ⚡️ 

نرده راه پله استیل حفاظ بانکی آقای استیل

💠نرده استیل

🔴 از نرده استیل در راه پله و بالکن ها برای بالا بردن سطح ایمنی و زیبا شدن نمای پنجره ها، تراس ها و دکوراسیون داخلی استفاده می شود.

🔴 در گذشته نرده ها تنها جهت تامین ایمنی در مسیر رفت و آمد افراد در راه پله ها و بالکن ها نصب می شد. مدتی بعد از نرده های چوبی و یا سنگی نرده های استیل به بازار عرضه شد.

🔴 مزیت بسیار مهم این نرده ها این بود که نمایی متفاوت و شکیلی را متمایز نسبت به دیگر نرده ها ایجاد می کرد. در کنار زیبایی امنیت و استقامت بالای آن و همینطور دوام و ماندگاری آن در برابر رطوبت، نرده استیل را به یکی از محبوب ترین ها تبدیل کرد. علاوه بر آن سرعت بالای نصب و میزان بسیار کمی از گرد و غبار و آلودگی آن را رقیب جدی دیگر نرده ها کرده است.

نرده راه پله استیل حفاظ بانکی آقای استیل

🌀ویژگی نرده استیل

🔸 ضد زنگ
🔸 ضد خش
🔸 زیبا
🔸 براق
🔸 شستشوی راحت
🔸 مقاوم در برابر فشار و ضربه
🔸 مقاوم در برابر حرارت
🔸 ضد خوردگی
🔸 قابلیت بازیافت
🔸 وزن سبک
🔸 مقاوم در برابر محیط اسیدی و قلیایی
🔸 عایق قوی در برابر نور خورشید
🔸 عایق مقاوم در برابر تغییرات آب و هوایی
🔸 در طول زمان تغییر رنگ و تغییر شکل نمی دهد
🔸 سطح صاف و صیقلی آن به راحتی تمیز می شود

نرده راه پله استیل حفاظ بانکی آقای استیل

🔻 کاربرد نرده استیل

🔹 استفاده به عنوان محافظ راه پله
🔹 استفاده در فضای سبز
🔹 به عنوان حفاظ اطراف استخر و کنار پله استخری استیل استفاده می شود
🔹 در بالکن منازل استفاده می شود
🔹 به عنوان نرده پنجره
🔹 استفاده در بیمارستان ها
🔹 استفاده در نمایشگاه ها و فروشگاه ها
🔹 استفاده در مکان های عمومی و پیاده رو ها
🔹 برای ساخت مکانی برای نگه داری حیوانات خانگی
🔹 محافظ تخت کودکان
🔹 و بسیاری از کاربردهای دیگر

✨ فروش نرده استیل در تهران

⚜️ با توجه به کاربرد ها و ویژگی خوب نرده استیل، بیشتر افراد شروع به فروش نرده استیل کرده اند. برخی از فروشگاه هایی که عرضه کننده نرده آلومینیومی و … نیز بوده اند، کم کم تغییر کاربری داده و به فروش نرده استیل مشغول می شوند. فروش نرده استیل در چند سال گذشته طرفداران زیادی داشته است و روز به روز بر فروش نرده استیل افزوده می شود. فروش نرده استیل در تهران که منبع تولید استیل و همچنین مرکز فروش نرده استیل می باشد رواج بیشتری دارد و از شهرها و استان اطراف نیز متقاضیان زیادی داشته است.

🔰 مهم ترین کاربرد اتصالات نرده استیل

⚜️ پر مصرفترین گرید در نرده های استیل و همچنین یراق آلات آن مختص به گرید 201 و 304 می باشد نرده های استیل امروزه با تنوع در شکل در انواع مختلف نرده های استیل حصاری , نرده های استیل فانتزی , نرده های استیل جوشی , نرده های استیل هلالی , نرده های استیل شیشه خور , نرده های استیل طرح چوب و…. ساخته می شوند که این سازه ها برای اجرا نیازمند یراق آلات نرده استیل هستند همچنین علاوه بر نرده های راه پله برای اجرای نرده های بالکن و حفاظ پنجره نیز از اتصالات استنلس استیل استفاده می گردد .

🔰 حفاظ استیل بانکی

⚜️ حفاظ استیل بانکی یکی از راه کارهای مناسب و جدید با توجه به مشکلات امنیتی که امروزه ممکن هست با توجه به زندگی شهرنشینی بوجود بیاید برای پیشگیری از دزدی و سرقت میباشد.

⚜️ حفاظ استیل بانکی علاوه بر اینکه یک ضرورت مهم به جهت تامین موارد امنیتی میباشد بلکه با توجه به سطح صیقلی و درخشان و جذاب آن از لحاظ زیبایی نیز یک کاربری مناسبی برای ساختمان های شیک و امروزی بخصوص سمت نما میباشد.

⚜️ ضمنا حفاظ استیل جدا از مبحث ذکر شده گزینه مناسبی برای حفظ ایمنی جان افراد برای جلوگیری از خطرات احتمالی با توجه به استحکام بالا میباشند.

⚜️ همچنین یک ویژگی خاص حفاظ استیل بانکی دوام و زیبایی بیشتر آن نسبت به چوب و آهن میباشد و به مرور زمان بعلت رطوبت و باران دچار زنگ زدگی و فرسایش مثل چوب و آهن نمیشود و هزینه هایی مثل رنگ آمیزی را نیز به همراه ندارد.

⚜️ حفاظ های چوبی و فلزی در برخورد با عوامل جوی دچار فرسایش شده و نیاز به هزینه دوره ای تعمیرات و رنگ آمیزی را دارند اما حفاظ استیل دارای استحکام و دوام بالایی در برابر نور خورشید و باران و رطوبت و عوامل جوی میباشد و نیاز به هزینه دوره ای ندارد.

⚜️ استیل در برابر تغییرات آب و هوایی مقاومت بسیار بالایی دارد. نصب حفاظ استیل پنجره در بیرون از ساختمان و نرده استیل راه پله در داخل ساختمان، محدودیتی ندارد. به طور کلی تغییرات دما و خشکی یا مرطوب بودن هوا تاثیری بر این سازه ندارد. برای همین انواع حفاظ آهنی استیل را می توان در هر مکانی نصب کرد. حفاظ پنجره دو جداره، حفاظ درب تراس، حفاظ پنجره مدرن برای آشپزخانه و …همگی با همین متریال کار می شود. در واقع انتخاب اول برای ساختمان ها و برج های مسکونی و اداری همین حفاظ آهنی استیل با مقاومت بسیار بالا می تواند باشد. به خصوص اینکه قیمت نرده استیل و حفاظ پنجره بسیار مقرون به صرفه است.

⚜️ حفاظ بانکی استیل را میتوان در درب ورودی آپارتمان، پنجره های ساختمان، در بالکن و تراس و غیره نصب نمود.

⚜️ مجموعه آقای استیل یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه کاری درخشان و با استفاده از متریال استاندارد میتواند در این امر یاری گر شما مشتریان و بزرگواران باشد⚜️

⚜️ حفاظ استیل بانکی نوعی گارد محافظتی است که روبروی بانک ها ، طلا فروشی ها گاها هتل ها و همینطور موسسات مالی اجرا می شود. این حفاظ باید به نحوی اجرا شود که سازمان آتش نشانی آنرا تایید کند. این موضوع از آنجا نشات می گیرد که حفاظت از برخی ساختمان ها بسیار حیاتی و مهم است در واقع هرجایی که به سطح امنیت بسیار بالایی احتیاج داشته باشد باید به حفاظ استیل بانکی مجهز شود.

⚜️ این محصول با اتصال میلگرد با داخل زمین کار گذاشته می شود و در مرحله بعد لوله های استیل باکیفیت نصب می شود. کیفیت لوله ها و یراق آلات بسیار مهم است چرا که کیفیت پایین برقراری امنیت مورد نظر را می کاهد و در نهایت یا باید دست به تعویض زد و یا تعمیر. ضخامت 1 میلیمتر برای لوله های استیل مشخص و استاندارد حفاظ استیل بانکی است. در حالت کلی به صورت اجمالی مشخصات زیر برای حفاظ استیل بانکی صدق می کند:

⚜️ در دو حالت عمودی و ستون دار فریم دار یا فریم لس ساخته می شود.
⚜️ لوله ها عمدتا قطر 25 میلیمتر را دارد.
⚜️ پروفیل ها عمدتا 40 در 40 است.
⚜️ فاصله میان ستون های پروفیل از 100 تا 150 متغیر است.
⚜️ جوش بکار گرفته آرگون است که بسیار مستحکم و تمیز است.
⚜️ میلگردهای مستحکم و محکم بکار گرفته می شود.
⚜️ قیمت گذاری بر اساس مترمربع می باشد.

 

به مدیریت : امیر پاکدامن 

 

 

 

 

 

 

 

 

نصب و اجرا نرده راه پله استیل حفاظ بانکی رنگ ثابت آقای استیل در تهران , نصب و اجرا نرده راه پله استیل , حفاظ بانکی رنگ ثابت , آقای استیل در تهران  , قیمت نرده استیل در تهران , نصب و اجرا نرده راه پله استیل در تهران ,  فروش لوله پروفیل یراق و اتصالات استیل در تهران , اتصالات نرده استیل , قیمت اتصالات نرده استیل در تهران ,نرده راه پله ,  نرده پشت پنجره , نرده بالکن ,  نرده استخر ,