Address & Contact

Our Address

رشت

نشت یابی و لوله بازکنی تضمینی در رشت

نشت یابی تضمینی ۱۰۰% با دستگاه پیشرفته

دلایلی که ما به نشت یابی نیاز داریم :
♻️ وجود نم ورطوبت در دیوار سقف ساختمان
♻️ ازسقف ودیوار اب چکه کند
♻️ قبض اب بیش حد معمول بیاید

نم زدگی دیوار به علت تاسیسات ساختمان وعایق کار غیر استاندار به وجود میاید

⚡️ نشت یابی با دستگاه کامپیوتری

⚡️فنرزنی با دستگاه ژنراتور

⚡️چسب کاری نانو توالت و حمام

⚡️ لوله بازکنی به صورت شبانه روزی است و در٢۴ ساعت روز انجام میشود

⚡️ لوله بازکنی با ضمانت انجام میشود.این ضمانت به ما اطمینان خاطر میدهد که نگران تخریب لوله نباشید

⚡️زیر نظر بهترین متخصصین انجام میشود

♻️آیا می دانید علت نشتی آب از لوله های ساختمان چیست؟

• ترکیدگی لوله آب ، ترکیدگی لوله شوفاژ ، موتورخانه و فاضلاب جزء مشکلات است که برای ساختمان ها اتفاق میفتد چه ساختمان نو باشد یا قدیمی فرق ندارد و دلیل عمده آن به صورت زیر است:

• قرار گرفتن لوله های فلزی در خاک مرطوب باعث خوردگی لوله فلزی شده و باعث ترکیدگی لوله می شود.
• قرار گرفتن دو لوله با جنس متفاوت در کنار هم باعث واکنش شیمیایی و خوردگی لوله ها و سپس باعث نشتی می شود.
• انبساط و انقباض لوله ها فلزی آب گرم مخصوصا در اتصالات لوله شوفاژ که باعث نرم شدن آن می شود.
• افزایش ناگهانی فشار آب در لوله ها مخصوصا در شب که مصرف آب کم است و فشار لوله آب افزایش می یابد.
• اتصالات نا مناسب در لوله های پیلیکا و یا چند لایه

در بیشتر موقع محل دقیق ترکیدگی لوله واضح و مشخص نیست و آثار نم و رطوبت آن مشخص می شود که در این صورت باید از دستگاه تشخیص نشت یابی استفاده کرد.

نشت یابی همشهری

شماره های تماس:

09112329300

09117604950

 

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

هدف ما ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی میباشد 

دستگاه نشت یاب چیست و چگونه کار می کند؟

همانطور که از نام این وسیله مشخص است، دستگاه نشت یاب برای پیدا کردن محل ترکیدگی لوله ها و نشتی آب استفاده می شود. با به کار گیری این وسیله می توان به سرعت محلی که دچار مشکل شده است را تشخیص داد و از بروز خسارات جدی تر به سایر قسمت ها جلوگیری کرد. دستگاه های نشت یاب می توانند به سرعت و بدون ایجاد خرابی، محل هایی که آب دچار نشتی شده است را پیدا کنند. میزان خطا در پیدا کردن محل ترکیدگی با استفاده از این وسیله بسیار پایین است و کاربری نیز بسیار راحت می باشد.

 

ابزار تشخیص ترکیدگی لوله چگونه کار می کند؟

ابزار های نشت یاب به طور کلی مکانیزم یکسانی برای یافتن محل ترکیدگی و نشت دارند. اغلب این وسیله ها مجهز به فرستنده و گیرنده امواجی هستند که داخل محفظه ای قرار گرفته است. این محفظه با قرار گرفتن بر روی محل مورد نظر (مانند دیوار و لوله ها) امواجی از سمت خود می فرستد و دوباره آن ها را دریافت می کند، سپس این امواج دریافت شده را توسط یک سیستم کامپیوتری تحلیل می کند. نوع امواج و شیوه تحلیل در انواع دستگاه ها متفاوت است اما به طور کلی می توان گفت سیستم تشخیص ترکیدگی لوله بر مبنای امواج کار می کند.

با استفاده از این وسیله کارآمد، می توان محل نشت لوله آب در انواع لوله های فلزی، غیر فلزی، آزبست، پی وی سی، جی آر پی و … را با دقت بالایی پیدا کرد. لازم به ذکر است جنس لوله ها، میزان نشت، عمق و فشار آب همگی در هنگام استفاده از این ابزار اهمیت دارند.

انواع دستگاه نشت یاب

ابزار های تشخیص ترکیدگی لوله انواع مختلفی دارند که به دلیل داشتن ویژگی های متفاوت، هر یک در موارد به خصوصی استفاده می شوند. در ادامه به توضیح و بررسی انواع مختلف این ابزار ها می پردازیم:

1- دستگاه نشت یاب آکوستیک آنالوگ (analoge acoustic)

این وسیله را می توان به عنوان پر طرفدار ترین نشت یاب معرفی کرد. از دستگاه نشت یاب آکوستیک آنالوگ، فقط می توان برای نشت یابی نقطه ای در محیط های بی سر و صدا استفاده کرد. این ابزار دارای عقربه های بسیار حساس نسبت به فرکانس است و کار با آن بسیار ساده می باشد.

2- دستگاه نشت یاب آکوستیک دیجیتال (digital acoustic)

این مدل دستگاه به عنوان دقیق ترین نشت یاب آکوستیکی شناخته می شود. نشت یاب آکوستیک دیجیتال قادر است فرکانس ها را بدون پارازیت دریافت کرده و محل نشتی آب را تشخیص دهد. به دلیل این ویژگی می توان از آن برای نشت یابی محیط های پر سر و صدا نیز استفاده کرد.

3- دستگاه نشت یاب نویز کوریلیتور (noise correlator)

این مدل از وسیله با استفاده از سیستم پردازش دیجیتال می تواند با دقت بسیار بالا و در شرایط محیطی مختلف، نشتی آب نقطه ای و محیطی را تشخیص دهد. پردازشگر این سیستم، قابلیت حذف پارازیت ها و نوسانات مشابه را دارد و این مسئله دقت این دستگاه نشت یابی را به شدت بالا می برد.

4- دستگاه نشت یاب رادیویی دیجیتال (logger system)

نشت یاب رادیویی که از آن به عنوان لاگر نیز یاد می شود، دارای یک سیستم آنالیز کننده رادیویی می باشد. این آنالیز کننده می تواند نشت آب در منطقه وسیعی مانند یک شهر را تشخیص داده و حتی میزان نشت آن را نیز مشخص کند. نشت یاب رادیویی دیجیتال بر روی شیر خط های آب قرار می گیرد تا کمترین میزان نویز را دریافت کند.

5- دستگاه نشت یاب تزریق گاز (Tracer gas)

این مدل دستگاه تشخیص ترکیدگی لوله که نسبت دیگر انواع آن محصول جدید تری می باشد، با استفاده از تزریق یک گاز بی اثر درون لوله ها، محل نشتی آب را پیدا می کند. با استفاده از این وسیله می توان حتی کمترین میزان نشت آب را نیز تشخیص داد.

 

 

 

با مدیریت : هادی ژاله گشتی 

http://nashtyabhamshahri.ir/

 

 

 

 

 

 

 

لوله بازکنی ارزان , قیمت لوله بازکنی , لوله بازکنی ارزان سریع , لوله بازکنی همشهری در رشت , نشت یابی در رشت  , هزینه لوله بازکنی , قیمت فنر زدن لوله فاضلاب , هزینه فنر زدن لوله , فنر زنی لوله بازکنی , اتحادیه لوله بازکنی رشت , فنر لوله بازکنی با دریل , روش کار با فنر لوله بازکنی , اتحادیه صنف تخلیه چاه و لوله بازکنی رشت , قیمت فنر لوله بازکنی با دریل , شرکت لوله بازکنی و نشت یابی همشهری در رشت , نشت دررشت  , نشتیابی دررشت  , لوب , نشت یابی رشتیان , نشت یابی سام , نشت یابی ضیابری , لوله بازکنی گلسار , لوله بازکنی منظریه , نشت یابی سام , نشت یابی ضیابری ,