Address & Contact

Our Address

بندرعباس

Telephone

نصاب موکت کمالی

❇️نصب انواع موکت با کیفیت مناسب

💎یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین روش های پوشاندن کف خانه و محیط های اداری نصب موکت است. در بعضی از مناطق برای حفظ گرمای خانه اقدام به موکت کاری به به جای نصب سایر کفپوش ها می کنند.معمولا در اتاق خواب کودکان که اغلب روی زمین مینشینند، بهترین راه حل نصب موکت روی سرامیک است تا محیط امن تری برای کودک ایجاد شود.موکت هم زیبایی بیشتری دارد و هم می توان روی هر سطحی اقدام به موکت کاری نمود. نصب موکت روی سنگ، نصب موکت روی سرامیک و نصب موکت روی موزاییک کف به راحتی انجام می شود.

💎امروزه تنوع بالا در رنگ و بافت موکت موجب شده است، که هر سلیقه ای را راضی نگه دارد. انواع موکت پرز بلند، کوتاه و سایر مدل ها روانه بازار شده اند. شاید نصب موکت راه پله با گیره و نصب موکت بدون چسب، در نظر خیلی از افراد کار سختی نباشد. اما هر چه نصاب موکت اندازه گیری دقیق تری داشته باشد و با مهارت چسب کاری یا نصب گیره ها را انجام دهد، در نهایت هیچ درز و لبه ای معلوم نخواهد بود و طی مرور زمان لبه های موکت به اصطلاح بلند نخواهند.

🔴مزایای نصب موکت راه پله

⭐️تاثیر موکت راه پله در محافظت از پله ها

🔹تردد در راه پله ها با کفش منجر به آسیب سطح پله ها شده و کفپوش ها را خراشیده می کند. اساسا راه پله ها از فضاهای پر رفت و آمد در هر ساختمانی هستند. شاید استفاده از موکت برای راه پله یک ساختمان اداری چندان رایج نباشد ولی همیشه می توانید از انواع موکت برای محافظت از پله ها استفاده کنید.

⭐️ایمنی ساکنین

🔹همه ما خاطراتی از زمین خوردن روی راه پله ها را داریم. به خصوص راه افتادن روی پله های سنگی و سرامیکی بسیار دردناک است. برای حفظ ایمنی افراد ار موکت کاری راه پله ایتفاده می کنند. سُر خوردن، لغزیدن و افتادن از خطراتی است که موقع بالا رفتن از پله ها افراد را تهدید می کند.

⭐️راحتی و آرامش با نصب موکت راه پله

🔹الیاف موکت نرم و گرم است. هنگام راه رفتن روی موکت سرمای کف به پا منتقل نمی شود. به خصوص در فصول سرد راه رفتن روی موکت نرم بسیار دوست داشتنی تر است. موکت عایق حرارتی است و زمستان ها خانه را گرم نگه می دارند و از اتلاف انرزی در سرما و گرما جلوگیری می کند.

⭐️تغییرات موثر در دکوراسیون

🔹آیا به دنبال ساده ترین و ارزان ترین ایده برای تغییر سبک دکوراسیون داخلی هستید؟ شاید یک موکت ساده یا طرح دار همان چیزی باشد که به آن نیاز دارید. تنوع طرح، رنگ و بافت موکت بسیار زیاد است. با کمی خلاقیت می توانید دکوراسیون کلاسیک را به مدرن تبدیل کنید بدون اینکه هزینه زیادی را صرف کرده باشید.

⭐️کاهش آلودگی های صوتی

🔹پله های چوبی دوبلکسی بسیار زیبا هستند اما موقع راه رفتن سرو صدای زیادی ایجاد می کنند. راه پله های چوبی صدا را منتقل می کنند و این به معنای سلب آسایش ساکنین است. به خصوص راه رفتن روی پله ها چوبی در نیمه شب یک فاجعه است و تمام اهل خانه را بیدار می کند. یک راه حل ساده و کم هزینه برای این مشکل وجود دارد. با نصب موکت راه پله می توان تا حد زیادی صدای مزاحم را کم کنید.

🔴ابزار مورد نیاز برای نصب موکت

🔸استفاده از ابزار موجب می شود تا با کمترین ایراد اجرای موکت به صورت حرفه ای انجام شود. برای نصب موکت بدون چسب، یا موکت کاری با چسب، نصب موکت روی دیوار، نصب موکت روی پله و نصب موکت تایل باید ابزارهایی چون گچ، چکش، چسب موکت، لبه گیر، قلم موی صنعتی، کاردک، منگنه کوب، کاتر فراهم شود. البته لازم به ذکر است شاید همیشه در پروسه موکت کاری همه اینها نیاز نباشد.

🔴قیمت نصب موکت به چه مواردی بستگی دارد؟

🔸هزینه نصب موکت بر اساس متراژ فضا اعلام می شود. طبیعی است که هر چه متراژ کمتر باشد اجرت نصب موکت نیز کاهش پیدا خواهد کرد. عامل مهم دیگر و البته تاثیر گزار بر دستمزد نصاب موکت، شکل هندسی فضا می باشد. هرچه فضا مربع یا مستطیلی تر باش، قیمت موکت کاری نیزکاهش پیدا می کند زیرا کار راحت تر خواهد بود.

🔸محل مورد نظر نیز عامل موثری در قیمت موکت کاری خواهد بود. به طور مثال قیمت موکت کاری روی سرامیک و سنگ بسیار کمتر از قیمت موکت کاری روی سطح سیمانی خواهد بود. زیرا در حالت دوم به مقدار چسب بیشتری برای زیرسازی نیاز است تا موکت به سطح سیمانی بچسبد و هزینه ها بالاتر می روند. همچنین انتخاب روش موکت کاری نیز عامل تاثیرگذار دیگر بر هزینه نصب موکت است.

به مدیریت:کمالی

 

 

 

 

موکت , نصاب موکت در بندرعباس , هزینه نصب موکت در بندرعباس , نصاب موکت کمالی در بندرعباس , ابزار مورد نیاز برای نصب موکت , مزایای نصب موکت , موکت کاری در بندرعباس , موکت راه پله , نصب موکت محیط اداری ,