نصب انواع سرامیک اسلب سجاد 

? نصب انواع سرامیک اسلب ، میز کانتر ، روشویی ، کف و بدنه

? سنگ اسلب ، روشویی ، سرامیک بین کابینتی ، صفحه کابینت

? کاشی و یا سرامیک های اسلب جدیدترین محصولات از کاشی های است که در کف ودیوار ساختمان های لوکس امروزه کاربرد بسیار زیادی دارد وتاچند سال گذشته وارد کشور میشود ولی امروز تولید کنندگان کشور ما توانسته اند اسلب های بسیار زیبا با کیفیت عالی تولید نمایند و محبوبیت بسیار زیادی پیدا کرده است.

? سرامیک اسلب به خاطر نوع انعطاف و ضخامت8 میل تا 12 میل تولید شده است و نصب ان باید توسط استاد کار ماهر انجام شود

? نصب و اجرای سنگ در ساختمان باعث زیبایی و لوکس بودن و عایق گرما و سرما خواهد بود. سنگ یکی از پرمصرف‌ترین مصالح استفاده‌شده در صنعت ساختمان‌سازی است.

? سنگ اسلب یک نوع برش بزرگ از کوپ سنگ‌ها است که دارای ضخامت و ابعادی بزرگ تر از سنگهای رایج برای استفاده در نما، دیوار، کف و پله است. این نوع برش از سنگ انواع و مدل‌‌‌های مختلفی دارد و با رگه‌‌‌های طبیعی و زیبای خود در ابعاد بزرگ و یکپارچه جلوه بسیار زیبایی دارد. این سنگ بزرگ یک تکه به دلیل ابعاد بزرگ، فرآوری نسبتا پیچیده ای دارد و نیازمند دستگاه‌‌‌های برش مخصوص است و به همین دلیل قیمت آن بالا و زیبایی آن به دلیل یکپارچه بودن دو چندان است.

? موارد کاربرد اسلب

از جمله این کاربردهای این سنگ یک تکه بزرگ می‌توان سنگ تزئینی در نمای داخلی، دیوارها و همچنین برای کف ساختمان عموما در لابی و راهرو‌‌‌های بزرگ استفاده می‌شود. این سنگ ساختمانی جهت دیوارسالن منازل و مجتمع‌‌‌های تجاری، برای طراحی لابی‌ها به عنوان قاب اسلب، سالن‌‌‌های کنفرانس، هتل ها، رستوران‌‌‌های شیک و در مکان‌‌‌های دیگر به کار می‌رود. استفاده از این سنگ باعث می‌شود که فضا جلای خاصی پیدا کند. همچنین کاربرد این سنگ‌ها به صورت قرینه افقی با دو اسلب (بوک مچ) و قرینه افقی عمودی با ۴ اسلب (فور مچ) به دلیل ایجاد جلوه بسیار زیبا، رایج است.

مدیریت : آقای سجاد زابلی

 

 

 

سنگ اسلب , تکسچر سنگ اسلب , قیمت سنگ اسلب مرمریت , نصب سنگ اسلب , ابعاد سنگ اسلب ,