Address & Contact

Our Address

خراسان شمالی،شیروان

Telephone

نصب ایزوگام حمید

?ایزوگام

?ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود.

?ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

?ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

?قیرگونی

?قیرگونی محصولی از قیر و گونی می باشد که برای عایق قسمت هایی مانند پی سازی، سرویس هاس بهداشتی، آشپزخانه، پشت بام های ساختمان ها استفاده می شود. قبل از اجرا باید سطح کار ریسمان شده، کاملا صاف و تمیز باشد و لوله های بخاری، کف شوی و هواکش ها در محل مشخص شده نصب شده باشند. در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت ومسطح می کنند زیرا الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می کنند. در کل قیر گونی به دو روش یک لایه و دو لایه انجام می شود.

?ویژگی های ایزوگام و قیرگونی:

?ایزوگام سبک تر است و روندگی کمتری دارد.

?نصب ایزوگام توسط یک مشعل و خمیر پرایمر به سادگی امکان پذیر است اما قیرگونی با مشکلات نصب برخوردار است و راه تمیزی برای عایق کاری نمی باشد.

?کارآمدی ایزوگام بستگی به مرغوبیت جنس و تجربه مجری آن دارد.

?به مرور زمان و با نشت رطوبت لایه گونی در قیرگونی پوسیده می شود، اما در ایزوگام مرغوب چنین اتفاقی نمی افتد.

?اجرای ایزوگام ساده تر است و کمتر محیط را کثیف می کند.

?برای محصولات ایزوگام برندهایی وجود دارند که برای دفاع از نام خود ناگزیر از تحقیق و سرمایه گذاری برای افزایش و حفظ کیفیت هستند، اما برای بشکه های قیر تاکنون برندی وجود نداشته است.

?عایق پشت بام همواره در معرض تابش نور خورشید می باشد. پس یکی از فاکتورهای مهم در عایق کاری سقف توجه به مقاومت نوع عایق در برابر نور خورشید می باشد. یکی از مشکلات قیر گونی این است که نمی تواند از خود در برابر نور خورشید مقاومت نماید و نرم می شود ولی ایزوگام مرغوب از مقاومت بالایی در برابر گرما و نور خورشید برخوردار است. پس ایزوگام کاری سقف تا مدت ها از نفوذ آب به ساختمان جلوگیری می کند.

?قیر نمی تواند از خود در برابر حلال های مختلف مقاومت نماید و در بسیاری از حلال های نفتی حل می شود. این در حالی است که ایزوگام نسبت به حلال های مختلف واکنش کمتری دارد.

?قیر از دانسیته ی بالایی برخوردار است و در برابر ایزوگام وزن بیشتری دارد.

?ایزوگام از ضخامت کمتری در برابر قیر برخوردار است اما این یک ملاک خوب در ارتباط با کیفیت عایق نمی باشد. با پیشرفت علم عایق های رطوبتی تولید شده است که به نازکی یک لایه کاغذ می باشند و به صورت رنگ روی سطح را پوشش می دهند و در عین حال مقاومت رطوبتی بیشتری حتی نسبت به ایزوگام دارند. پس بهتر است باور های قدیمی را کنار بگذارید و فقط به صرف ضخامت بیشتر قیرگونی آن را برتر از ایزوگام ندانید.

?نصب ایزوگام هزینه ی بیشتری به همراه دارد اما تا مدت ها ساختمان را از نشتی، نم و رطوبت محافظت می کند.

?عایق رطوبتی
?آسفالت

به مدیریت:حمیدرضا سعادتمند آتش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ایزوگام , قیرگونی , آسفالت کاری در شیروان , نصب ایزوگام حمید در شیروان , ویژگی های ایزوگام خوب , مزایای ایزوگام , مزایای قیرگونی , کاربرد قیرگونی , هزینه اجرای ایزوگام و قیرگونی در شیروان , عایق رطوبتی , آسفالت کاری در شیروان , ایزوگام دو یا چند لایه ,