Address & Contact

Our Address

البرز،هشتگرد،شهرک وحدت،کوچه دی،پلاک ۶۴

Telephone

ایزوگام و آسفالت سلیمانی

✨نصب ایزوگام و اجرای آسفالت
🔴ایزوگام چیست؟

💠ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

🔴مزایای ایزوگام:

🔸پیوندپذیری عالی و درزبندی یکنواختی را ایجاد می‌کند

🔸در برابر پانچ استاتیکی و ضربات وارده مقاوم است

🔸در مقابل پارگی و فشار هیدرواستاتیکی مقاوم است

🔸بسیار اقتصادی و مقرون ‌به‌ صرفه است

🔸احتیاج به برف ‌روبی ندارد

🔸در مقابل سرما و گرما مقاومت زیادی دارد

🔸نصب آن آسان است

🔸کاربردش منجر به آلودگی هوا نمی‌شود

🔸در مقابل اشعه UV مقاوم است

🔸وزن زیادی ندارد و از بار اضافی سقف جلوگیری می‌کند

🔸به علت سبکی و مقاومت زیاد به ‌تنهایی یک عایق کامل جهت پشت ‌بام، پی ساختمان، حمام و استخر، مخازن آب، تونل ‌های آبیاری، سردخانه‌ها، لوله‌های گاز و نفت است.

🔴ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

💠ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی‌یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

🔴اجرای آسفالت گرم

❇️زیرسازی سطح: رفع ناهمواری ها، انجام مسطح سازی و حذف گرد و غبار، اولین مرحله برای اجرای آسفالت گرم است و انجام این بخش از مراحل اجرای آسفالت و آسفالتکاری چه روی لایه اساسی یا زیر اساسی، بسیار لازم و با اهمیت می باشد.

❇️پریمکت: قبل از آسفالت لازم است لايه ای قير بر روی در سطح زیرسازی شده و شني خیابان یا جاده پخش شود که اين قير با نفوذ به داخل منافذ و حفره میان مصالح، موجب يكپارچگی سطح و استحکام شن و سنگریزه های بستر می شود و چسبندگي آسفالت را به لایه های زیرین، افزایش می دهد.

❇️تک کت: این مرحله نیز شامل پخش یک لايه‌ نازك قير روي سطوح آسفالت يا بتن است که باعث چسبندگي آسفالت به لایه های زيرين آن خواهد شد.

❇️اجرای آسفالت: در این مرحله، آسفالت گرم را تحت دمایی خاص و به صورت دستی و مکانیزه، روی سطوح از پیش آماده شده پخش و سپس با غلتک، فشرده می کنند.

به مدیریت:سلیمانی

 

 

 

ایزوگام , ایزوگام تک لایه , ایزوگام دو لایه , اجرای آسفالت در البرز , نصب ایزوگام در البرز , هزینه نصب ایزوگام در کرج , نصب ایزوگام و آسفالت سلیمانی در البرز , مراحل اجرای آسفالت , مزایای ایزوگام , عایق رطوبتی , ایزوگام و آسفالت سلیمانی در کرج , درزگیری با آسفالت ,