کابین و دوش حمام گروه صنعتی جهان

طراحی،ساخت و اجرای پارتیشن،اسلاید نمایشگاهی گروه صنعتی جهان در اتوبان همت تهران

✨طراحی و نصب انواع سیستم های ریلی بالکن،کابین،دوش حمام و انواع پارتیشن نمایشگاهی

کابین و دوش حمام گروه صنعتی جهان

🔴کابین دوش شیشه ای ریلی

💠شیشه ی مورد استفاده در کابین دوش شیشه ای ریلی (اسلایدینگ) از جنس سکوریت با ضخامت ده میل می باشد. شیشه های نشکن سکوریت در برابر حرارت و ضربه مقاومت خوبی دارند.کابین دوش شیشه ای ریلی به صورت کشویی باز و بسته می شود و فضایی را همانند کابین دوش لولایی اشغال نمی کند به همین دلیل این مدل طرفداران بیشتری دارد و مناسب فضاهای کوچک می باشد.

💠یراق آلات کابین دوش ریلی باید از جنس استیل ضد زنگ باشد چرا که این اتصالات در تماس مستقیم با رطوبت قرار دارند و اگر از کیفیت مناسبی برخوردار نباشند خیلی زود دچار زنگ زدگی می شوند.

🔴کابین دوش شیشه ای پارتیشنی

💠شیشه ی مورد استفاده در کابین دوش شیشه ای پارتیشنی از دولایه سکوریت 5 میل و یا یک لایه سکوریت ده میل استفاده می شود.کابین دوش شیشه ای از نوع پارتیشنی معمولا برای حمام و یا سرویس های بهداشتی بزرگ استفاده می شود ، و به منظور تفکیک فضا در سرویس بهداشتی کاربرد دارد در این مدل معمولا دیواره ها نیز از جنس شیشه می باشد و می توان از دیوارپوش شیشه ای برای اینکار استفاده کرد.

💠در کابین دوش های پارتیشنی چون فضای استحمام بزرگ می باشد معمولا از یک سکو یا نشمینگاه برای استراحت فرد استفاده می کنند،یراق آلاتی که در این نوع کابین دوش استفاده می شود از نوع یراق آلات پارتیشنی می باشد.

💠با استفاده از پارتیشن شیشه ای فضای حمام به خوبی تفکیک می شود و بعد از هر بار استحمام نیازی به شستشوی کل سرویس بهداشتی نمی باشد و تنها با یک دستمال ساده می توان اقدام به تمیز کردن شیشه ها نمود.

کابین و دوش حمام گروه صنعتی جهان

🔴پارتیشن نمایشگاهی

🔸پارتیشن نمایشگاهی انواع مختلفی دارد و هر یک در مکان های مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. نمایشگاه ها برای برگزاری در محیطی مشخص به غرفه ای مخصوص نیاز دارند. پارتیشن بندی نمایشگاهی یکی از اقدامات لازم و ضروری برای ایجاد غرفه بندی است.

🔴آشنایی با انواع پارتیشن نمایشگاهی

❇️سازه مدولار: دارای یک سری پایه مخصوص است که اجرای این پارتیشن را تنها در فضاهای بسته میسر می کند زیرا این نوع سازه قابلیت مقاومت در برابر آب و باد را ندارد.

❇️سازه ماکسیما: این نوع سازه در رنگ بندی متنوع ارائه می شود و نصب و اجرای ساده تری نسبت به انواع دیگر دارد. نوع پنل سازه ماکسیما با سازه مدولار متفاوت است.

❇️اسپیس فریم: این سازه با مقاومت و استحکام بالا قابل اجرا در فضاهای باز است. جالب است بدانید به دلیل قطعه قطعه بودن، این نوع سازه در هر سایز و ابعادی قابل اجرا است. حتی می توانید به کمک چادر و برزنت یک پارتیشن مسقف ایجاد نمایید.

❇️خودسازه: این نوع پارتیشن نمایشگاهی محدودیت خاصی در نصب و اجرا ندارد. در واقع مشتری می تواند متناسب با نظر و سلیقه خود از روشی خاص نسبت به اجرای پارتیشن بندی اقدام نماید. برخی از پارتیشن ها به نظر مشتری از اسپیس فریم ساخته شده و به صورت دائمی در محل نمایشگاه باقی می مانند. در واقع این نوع پارتیشن ها دیگر از محلی به محل دیگر جابجا نخواهند شد.

 

به مدیریت:مهرشاد کرماجانی

 

 

 

کابین و دوش حمام گروه صنعتی جهان

trim.DE75C0AB-792D-4FF9-826A-5E202EFBFD0C

 

 

پارتیشن و اسلاید نمایشگاهی , کابین دوش شیشه ای ریلی , کابین دوش شیشه ای پارتیشنی , نصب سیستم های ریلی بالکن کابین و دوش حمام گروه صنعتی جهان در اتوبان همت تهران , گروه صنعتی جهان در اتوبان همت تهران , انواع پارتیشن نمایشگاهی در تهران , نصب سیستم های ریلی باکن و دوش در تهران ,