فروش،نصب و اجرای سقف کاذب و بازسازی داخلی در زنجان

 

 

 

✨اجرای بهترین و با کیفیت ترین خدمات کناف و سقف کاذب (مروتی) بصورت تضمینی در زنجان

💫بطور کلی کناف یک صفحه روکش دار از جنس گچ است که می‌توان آن را نسل جدیدی از گچکاری بر شمرد. زیرا تمامی‌فعالیت‌های ساختمانی وابسته به گچ و بعضی متریال‌های دیگر کناف قابل انجام است. یک سری مزایای جدید افزوده شده به استفاده از گچ در ساخت و ساز مثل بالا رفتن سرعت کار، قابلیت تنوع بیشتر در طراحی داخلی، امکان اجرای طرح‌های مختلف روی سقف‌های از جنس کناف، ترکیب نور و رنگ و انواع روش‌های کاربردی دکوراسیون و … در کناف به راحتی قابل انجام است.

💫کناف در واقع به ساخت و ساز بدون آب گفته می‌شود. یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی است که در ایجاد سقف کاذب بسیار نقش دارد.سقف کاذب کناف جایگزینی با قابلیت‌های فراوان برای سبک‌های قدیمی‌گچ بری و یا استفاده از دیگر مصالح برای سقف می‌باشد. با استفاده از سقف کاذب کناف دست شما برای اجرای سریع و متنوع طراحی سقف با به کارگیری روش‌های مختلف دکوراسیون مانند رنگ آمیزی کناف سقف، به کارگیری کاغذ دیواری بر روی کناف در سقف ایجاد می‌شود.

✳️مزایای کاربرد سقف کاذب کناف 

💥کناف در برابر زلزله بسیار مقاوم بوده و از ایمنی بالایی برخوددار است.
💥کاربرد کناف در سقف کاذب و دیگر قسمت‌های ساختمان با سرعت اجرای بالا و راحتی انجام کار همراه است.

💥کناف وزن کمی‌دارد و هزینه حمل و نقل آن پایین است.
💥یک عایق صوتی و حرارتی مناسب به حساب آمده و بر افزایش سطح مفید زیر بنا نیز تاثیر مثبت دارد.

💥کناف دارای قابلیت بالایی برای اعمال طرح‌های متنوع در دکوراسیون داخلی بوده و در تغییر فضاهای قدیمی‌به جدید پتانسیل کاربردی بالایی دارد.
💥کاربرد راحت کناف نیاز به نیروی کاری بیشتر را کاهش داده و با قابلیت بازیافت معادل ۷۵ درصد مصالح به کاهش نخاله‌های ساختمانی کمک می‌کند.

💥کناف برای نصب انواع لوستر و چراغ یا دیگر خدمات وابسته به انواع تاسیسات امکان عبور راحت از بین فضاهای ایجاد شده را دارد.
💥امکان دسترسی راحت به تاسیسات ساختمانی پنهانی را ایجاد کرده و در استفاده بهینه از منابع زیست محیطی تاثیر مثبتی دارد.
💥امکان رنگ پذیری بالای کناف دست طراحان اخلی را برای استفاده از رنگ‌های مختلف برای رنگ آمیزی سقف کاذب با کناف باز گذاشته است.

✳️در چه قسمت هایی از خانه می‌توان از کناف سقف را اجرا کرد؟

💫کناف سقف را در اتاق نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب ها، حمام و سرویس بهداشتی می‌توان بکار برد. به دلیل اهمیت زیبایی بر کاربری از کناف سقف یکپارچه استفاده می‌شود که نصب سریع و راحتی هم دارد.

💫در حمام و سرویس بهداشتی استفاده از پانل‌‌‌های مقاوم در برابر آب و در دیگر اتاق‌ها از پانل‌‌‌های مقاوم در برابر رطوبت و حریق استفاده می‌شود. اگر مشتری درخواست عایق صدا هم داشته باشد زیر پانل‌ها از عایق صدا هم استفاده می‌شود.

✳️آیا در مناطقی که رطوبت زیاد است می‌توان از کناف سقف استفاده کرد؟

💫پانل‌ها و تایل هایی از کناف سقف وجود دارند که در برابر رطوبت مقاوم هستند و همچنین انواعی وجود دارد که در برابر آب مقاوم هستند که می‌توان از آنها در مناطقی که رطوبت بالایی دارند مانند بخش شمال و جنوب کشور و یا اماکنی مانند استخرها، پارک‌‌‌های آبی، سونا و جکوزی استفاده کرد.

✳️دیوار کاذب 

💫دیوار کاذب یا همان دیوار کناف یکی از بخش‌‌‌های مهم ساختمان محسوب می‌شود که در واقع برای فضا سازی و تقسیم بندی ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد.با توجه به نیاز‌‌‌های ساکنان یک ساختمان به تقسیم بندی فضای داخلی ساختمان و همچنین شخصی سازی یک بخش، دیوار کاذب پوششی و دیوار کاذب جدا کننده کمک بزرگی محسوب می‌شوند.

💫دیوار کاذب نسبت به پارتیشن بندی جدیدتر است.دیوار کاذب کناف را در حین ساخت ساختمان و حتی پس از پایان ساخت ساختمان نیز قابل اجرا است و محدودیت زمانی ندارد.امروزه دیوار کاذب کناف در معماری مدرن و زیبایی بیشتر در طراحی ساختمان‌ها تاثیر بسزایی دارد.دیوار کناف در فضاهای اداری، آموزشی، رستوران‌ها و اکثر اماکن عمومی‌مورد استفاده قرار می‌گیرد.

✳️روش اجرا سقف کاذب کناف :

💫بعد از تراز کردن و انجام خط تراز می بایست سازه تراز که  نبشی L25 را به دیوار پیچ کرده سپس محل اتصال  سازه آویز  را علامت زده و اتصال Ht90 را با دستگاه میخ کوب به  سقف  متصل کرده و اتصال را 90 درجه خم کرده  و آویز یا سازه آویز که معملا  پروفیل UH36  را روی آن گذاشته و با پیچ کن ،پیچ را به آن پیچ کرده، سپس محل قرارگیری سازه بار بر و سازه پانل خور  را مشخص کرده .

💫 و سازه باربر را با اتصال  براکت به سازه آویز  متصل کرده و بعد از آن سازه  پانل خور که هر دو  پروفیل F47  می باشد را خلاف جهت سازه باربر گذاشته  و با اتصال کلیپس که  پروفیل F47  را به F47 متصل می کند وصل می کنیم.

💫که فواصل نصب  پروفیل پانل  خور باید طبق استاندارد باشد ( 40.50.60) سانت که  به ضخامت پانل و. دهانه سقف  و …  دارد. سپس پانل را روی  سقف توسط کمک  نصاب ویا جک نگه دارنده، گذاشته می شود و با دستگاه  پیچ کن  پانل را به پروفیل  پانل خور پیچ کرده. سپس مرحله درز گیری شروع شده که ابتدا نوار درزگیر را روی درز قرار داده و روی آن را بتونه درزگیری کشیده و آماده نقاشی یا ماستیک می شود.

به مدیریت:علی مروتی

شماره های تماس:۰۹۱۲۹۲۸۴۸۰۲

۰۹۱۲۹۲۸۴۸۰۲

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

 

 

 

کناف , کناف سقف , کناف دیوار , سقف کاذب , نصب و اجرای سقف کاذب مروتی در زنجان , بازسازی داخلی ساختمان در زنجان , کناف مروتی در زنجان , مزایای سقف کاذب کناف , اجرای کناف در زنجان , انواع خدمات کناف و سقف کاذب مروتی در زنجان , کناف مدرن , نصب و اجرای کناف و سقف کاذب در زنجان , کناف و سقف کاذب مروتی , قیمت سقف کاذب , قیمت  کناف  , کناف در زنجان , بازسازی داخلی ساختمان , دیوار کاذب , مزایای سقف کاذب کناف , دکوراسیون ,  تزئینات ساختمان  ,