Address & Contact

Our Address

گیلان،سیاهکل،چالک سرا،روبروی مدرسه استثنایی

Telephone

خدمات فنی تیام در سیاهکل گیلان

✨نصب و تعمیر انواع کولر و اسپیلت
🔴کولر گازی

🔸کولرهای گازی یکی از مدل‌های مرغوب و باکیفیت سیستم‌های خنک‌کننده و گرم‌کننده است که با مصرف بهینه‌ی برق در تمام سال هوایی خنک و مطبوع به شما هدیه می‌دهد. کولر گازی با خارج کردن هوای گرم در تابستان فضای اتاق را خنگ نگه می‌دارد و در سرمای زمستان هوای گرم و دل‌نشینی را تولید می‌کند.

🔸کولرهای گازی به لحاظ شکل ظاهری و نوع کاربردشان به دو نوع اصلی تقسیم می شوند: پنجره ای و اسپلیت. برق مصرفی کولرهای پنجره ای ۵/۲ برابر اسپلیت است و اگرچه انواع اسپلیت از انواع پنجره ای گران ترند ولی این گرانی در طول چند سال و با توجه به قبض برقی که پرداخت می کنید، جبران خواهد شد.

🔴انواع کولر گازی

🔹کولر گازی انواع متفاوتی دارد و می‌توان براساس متراژ خانه برای خرید آن اقدام کرد. کولر گازی دو تکه که بانام اسپلیت نیز شناخته شده است یکی از معروف‌ترین انواع کولر گازی است. این انواع از کولر گازی قابلیت نصب بر روی دیوار و کنترل از راه دور دارد و معمولاً به رنگ سفید و طوسی تولید می‌شود.

🔹اسپلیت دو بخش دارد، و یک بخش آن به‌راحتی در خانه نصب می‌شود و بخش دیگر آن در بیرون از منزل قرار می‌گیرد. یونیت خارجی اسپلیت که خارج از ساختمان قرار می‌گیرد توسط دو لوله‌ی آلومینیومی یا مسی به یونیت داخل ساختمان وصل می‌شود.

🔹برخی از نمونه‌های اسپلیت علاوه‌بر تهویه هوا، امکان تصفیه آن را نیز دارند و هوایی خنک و پاکیزه تولید می‌کنند؛ این نمونه‌ از کولر گازی‌ها برای شهرهای آلوده مانند تهران بسیار کاربردی هستند.

🔴بیشترین مشکلات تعمیرات کولر گازی که مشتریان برای رفع آن با تعمیرگاه مجاز کولر گازی تماس برقرار کرده اند موارد زیر می‌باشد:

❄️کولر گازی باد خنک تولید نمیکند

❄️سرمای کولر گازی کم شده است

❄️ریموت کنترل کار نمی‌کند.

❄️کولر گازی گرمایش ندارد.

❄️تولید صدای ناهنجار هنگام کار از پنل داخلی (اواپراتور)

❄️کم شدن پرتاب باد کولر

❄️آبریزش هنگام کارکرد کولرگازی

❄️پرتاب آب در هنگام کاردکرد

❄️روشن نشدن کولر گازی

❄️نشان دادن پیغام خطا یا کد ارور کولر به محض روشن شدن

❄️روشن نشدن کولر گاز و فرمان نگرفتن از ریموت کنترل کولر گازی

❄️یخ زدن پنل داخلی یا اواپراتور کولر گازی

به مدیریت:سجاد قسمتی

 

 

 

کولر , اسپیلت , نصب و تعمیرات انواع کولر و اسپیلت در ساهکل گیلان , نصب و تعمیر کولر اسپیلت و خدمات فنی تیام در سیاهکل گیلان , خدمات فنی تیام در سیاهکل گیلان , تعمیرات کولر گازی در سیاهکل , هزینه تعمیرات انواع کولر و اسپیلت در سیاهکل گیلان ,