ساخت و تولید تجهیزات شالیکوبی ، سورتینگ برنج و حبوبات ماشین سازی محمدپور در آمل مازندران

⚙️ نصب و راه اندازی دستگاه سورتینگ ، نصب دستگاه بوجار⚙️

⚙️ سازنده الک برنج ، خط سورتینگ ، الواتور خط⚙️

09113005052

⚙️ تهیه و تولیدکننده تجهیزات شالیکوبی و سورتینگ برنج و حبوبات

⚙️ دارای یک تیم کامل و حرفه ای خدمات پس از فروش

⚙️ سرعت در اجرای نصب تجهیزات و لوازم شالیکوبی

⚙️ دقت بسیار بالا در جلب رضایت مشتریان محترم⚙️

نصب و راه اندازی دستگاه سورتینگ ماشین سازی محمدپور در آمل مازندران

نصب و راه اندازی دستگاه سورتینگ ماشین سازی محمدپور

⚙️ سورت برنج در کارگاه و مغازه

دستگاه سورت برنج خانگی یکی از مزیت هایی که دارد، توانایی سورت در هر ساعت به میزان 300 الی 400 کیلوگرم می باشد که این حجم از کار، برای یک مغازه یا حتی یک کارخانه برنج در کشور ما نیز خود امر بسیار بالایی به شمار می آید. کار سورت از زمانی در کشور ما اوج گرفت که کارخانه جات دیدند با توجه به وجود برنج های وارداتی، نمی توانند به خوبی برنج خود را به بازار عرضه کنند و مشکلاتی از قبیل عدم استقبال مشتری مواجه می شوند. بزرگان این بازار شروع به تجهیز کارخانه جات خود در این زمینه نمودند که امروزه شاهد ارائه محصول باکیفیت برنج سورت شده هستیم.

⚙️ انواع دستگاه سورتینگ

دستگاه سورتینگ نیز از دستگاه های مهم و پرکاربرد در دنیا امروز بشمار می رود. زیرا به کمک آن می توان محصولات زیادی را برای فروش آماده و به صورت بسته بندی شده ارائه داد. همانطور که می دانید بسیاری از محصولات قبل از بسته بندی نیازمند سورت شدن می باشند. به همین دلیل دستگاه سورتینگ تخصصی تهیه شده و محصولی که مورد توجه بوده به کمک این دستگاه ها آماده خواهند شد.

در انواع دستگاه سورتینگ نیز می توان دسته بندی خانگی و صنعتی را داشت. این دستگاه ها علاوه بر ساختار از نظر قیمتی تفاوت های زیادی داشته و افراد براساس سرمایه گذاری و میزان تولید خود می توانند اقدام به خرید دستگاه سورتینگ کنند.

نصب و راه اندازی دستگاه سورتینگ ماشین سازی محمدپور در آمل مازندران

⚙️ مزایای دستگاه سورتینگ برنج خانگی نسبت به صنعتی

دستگاه های صنعتی که 5 کاناله نامیده می شوند، برای شرکت هایی خوب هستند که حداقل روزی 25 تن را می خواهند سورت نمایند. البته بعضی محصولات مانند لیست زیر دستگاه حداقل 3 کاناله برای شان جواب می دهد:

✳️ انواع گیاهان دارویی مانند بهارنارج، بابونه، گل گاو زبان، سبزی خشک

✳️ انواع غلات مانند گندم، جو

⚙️ کمباین برنج چگونه است؟

کمباین یکی از مهمترین دستگاه ها و ماشین آلاتی ست که در زمین های کشاوزی برای برداشت برنج مورد استفاده می باشد. این دستگاه ها به گونه ای طراحی شده اند که بتوان شالی ها را با کمترین تلفات و بالاترین کیفیت برداشت نمود. در ایران نیز کاربرد انواع دستگاه کمباین در اندازه ها و ظرفیت های متفاوت مورد استفاده بوده و شرکت ها با در نظر گرفتن نیاز خود آنها را تهیه می کنند.

مدیریت : آقای محمدپور

 

 

 

 

 

 

 

فروش دستگاه شالیکوبی مدرن , دستگاه شالیکوبی , تجهیزات شالیکوبی , دستگاه سورتینگ برنج , دستگاه سورتینگ حبوبات , ماشین سازی محمدپور در آمل مازندران ,