Address & Contact

Our Address

گلستان ، گرگان ، بین جاده نفت آباد و نوبل

Telephone

طراحی، ساخت و ساز و اجرای دستگاه سنگ شکن گلستان

?سنگین سازان گلستان

?نصب و ساخت لوازم سنگ شکن

?طراحی ، مشاوره ، خرید و فروش

?ساخت سیلو 100 تنی

?ساخت و تعمیرات و نصب دستگاه شن و ماسه

⭕️دستگاه سنگ شکن چیست؟

?دستگاه هایی که در فراوری مواد معدنی جهت خرد کردن مواد اولیه استخراج شده از معدن مورد استفاده قرار می‌گیرد دستگاه های سنگ شکن می گویند.سنگ شکن ها مواد اولیه استخراج شده از معدن را خرد کرده تا به ابعاد دلخواه موردنیاز برسند.

?دستگاههای سنگ شکن به منظور تهیه سنگدانه اعم از شن و ماسه در اندازه های مورد نیاز، به ویژه در کارهای تهیه سنگدانه بتن و سایر مواردی که نیازمند سنگدانه در محدوده های دانه بندی باشد نظیر لایه های روسازی راه و آسفالت، به کار می رود. اجزای مختلف کارخانه سنگ شکن بر حسب ابعاد و نوع کارخانه متفاوت است.

?سنگ شکن ها را برحسب ترتیب خرد کردن سنگ ها گروه بندی می نمایند. نظیر اولیه، ثانویه و غیره. یک سنگ شکن اولیه سنگ ها را مستقیماً از معدن سنگ دریافت نموده و اولین شکست را با تقلیل در اندازه سنگ را به وجود می آورد. مصالح حاصل از سنگ شکن اولیه به سنگ شکن ثانویه وارد می شود که به نوبه خود تقلیل بیشتری در اندازه قطعات شکسته شده ایجاد می نماید. بعضی از سنگ ها را ممکن است از چهار سنگ شکن و یا بیشتر عبور داد تا به اندازه مورد نیاز تقلیل یابند.

به مدیریت : حسین نجفی

 

 

 

 

نصب و راه اندازی ماشین آلات سنگ شکن برادران نجفي گلستان در گرگان, ماشین آلات سنگ شکن , دستگاه سنگ شکن , سنگین سازان گلستان  , نصب و راه اندازی ماشین آلات سنگ شکن گلستان , ساخت سیلو 100 تنی  , ساخت و تعمیرات و نصب دستگاه شن و ماسه در گرگان ,