نصب و سرویس تعمیرات آسانسور و بالابر خانگی و صنعتی آسام گستر

⛓ شرکت آسانسور سپهر طاهر آسام گستران 

⛓ با کادری مجرب و متعهد و سابقه ای درخشان در صنعت آسانسور 

⛓ با استفاده از بهترین متریال و به روزترین طرح ها و مدل ها و سیستم 

⛓ آماده ارائه ی خدمات و محصولات به شما عزیزان می باشد.

⛓ نصب و راه اندازی آسانسور های خانگی و صنعتی 

⛓ انواع بالابرهای صنعتی و خانگی 

⛓ سرویس و نگهداری و تعمیرات 

⛓ مرکز طراحی و مونتاژ و نصب آسانسور خانگی و صنعتی 

⛓ هر دستگاه مکانیکی که نصب می شود نیاز به نگهداری و تعمیرات دارد آسانسور هم همین طور می باشد درنتیجه نصب و تعمیرات آسانسور جزء جدا ناپذیر هستند. شرکت هایی که آسانسور رو نصب می کنند خدمات سرویس و نگهداری آن را هم به عهده می گیرند

⛓ بیشتر مردم تفاوت بین تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور را نمی‌دانند. در هر صورت، هیچ‌کس دوست ندارد در پایان یک روز سخت کاری، وقتی به آسانسور مراجعه می‌کند متوجه خرابی آسانسور شود و با پای پیاده از پله‌ها بالا برود. بدترین سناریو گیرافتادن در آسانسور خراب یا سقوط آسانسور است. اما با این حال تعمیرات آسانسور و بالابر جزئی از زندگی امروزی شهر نشین ها شده است.

⛓ به‌هرجهت، آسانسورها وسایل جالب و پیچیده‌ای هستند و حادثه‌آفرینی آنها نباید دست‌کم گرفته شود. علی‌رغم این حوادث، وقتی صحبت از تعمیر آسانسور، نگهداری آسانسور و سرویس آسانسور می‌شود، خیلی‌ها با سهل‌انگاری، نیاز به تعمیر آسانسور و بازدید و سرویس ماهانه را نادیده می‌گیرند. بااین‌حال همه قبول داریم که هزینه تعمیر آسانسور و سرویس و نگهداری آسانسور قطعاً به هزینه‌های احتمالی جانی آن می‌ارزد! البته دور از واقعیت نیست که تعمیرکار آسانسور ناکارآمدی که بر تعمیرات آسانسور و بالابر اشراف ندارد می‌تواند مردم را به استفاده از خدمات تعمیر و نگهداری آسانسور بی‌رغبت کند.

⛓ گروه آسام گستران با تجربه چندین ساله در تعمیرات و سرویس اسانسور با ضمانت کامل امنیت اسانسور شمارا تامین میکند

⛓ سرویس و نگهداری آسانسور، قانونا باید به‌طور ماهانه انجام بگیرد. با سرویس و نگهداری آسانسور، نیاز به تعمیر آسانسور را به حداقل می‌رسانید، ایمن‌سازی و استانداردسازی آسانسور را راحت‌تر می‌کنید، و حتی می توانید برای دریافت بیمه آسانسور نیز اقدام کنید. در این صورت دیگر نگران هزینه های تعمیرات آسانسور و بالابر نخواهید بود!

مدیریت:آقای غلامرضا عباسی

 

 

شرکتهای سرویس و نگهداری آسانسور در کرج , سرویس و نگهداری آسانسور در کرج تعمیرات آسانسور استان البرز، کرج , تعمیرکار آسانسور در محمدشهر کرج , آسانسور کرج مهرشهر , شرکت اسانسور مهرگان کرج استان البرز , آموزش تعمیرات آسانسور در کرج , آسانسور البرز کرج , آسانسور تهران , تعمیرکار آسانسور در تهران ,