نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی اختری 

ایزوگام و قیرگونی اختری

❇️ نصب و فروش ایزوگام و قیرگونی درجه یک صادراتی

❇️ اجرای قیرگونی سه لایه دو لایه و تک لایه

❇️ ایزوگام تبریز بام

❇️ آذر بام

❇️ حفاظ دلیجان شرق

❇️ پشت بام تهرانی

❇️ سرویس کف استخر دیوار

❇️ نصب ایزوگام روی شیروانی

❇️ اجرای پلیمری بنزینی و آبی

❇️ 25 سال ضمانت نامه کتبی با 48 ساعت تست آب بندی

❇️ 30 سال سابقه کار❇️ 

❇️ اجرای کار با مصالح پذیرفته میشود❇️

❇️ بازدید و مشاوره رایگان❇️

❇️به پوشاندن سطح پشت بام ها ،دیوارها و کف زمین که با استفاده از عایق ها (لایه ایزولاسیون یا عایق بندی های ضدنفوذ )جهت جلوگیری و نفوذ از آب و رطوبت به لایه های زیرین ایزولاسیون گفته می شود.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

❇️بخش های مختلفی از ساختمان نیازمند ایزولاسیون رطوبتی می باشند ، که از آن جمله می توان به بخش های زیر اشاره نمود :

🔸سرویس های بهداشتی

🔸حمام

🔸 روف گاردن

🔸 پشت بام

🔸 پی ساختمان

🔸 نمای ساختمان

❇️بسته به محل مورد نظر برای ایزولاسیون و شرایط و کیفیت مورد نظر برای آن از روش های مختلفی از جمله ،قیرگونی ،ایزوگام ،ژئوممبران ،نانو و .. ممکن است برای جلوگیری از نفوذ آب باران ،آب های زیر سطحی ، آب های روان و … مورد استفاده قرار گیرد.

🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸🔸

🔴ایزوگام چیست؟

🔶ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

🔴مزایای ایزوگام:

🔶پیوندپذیری عالی و درزبندی یکنواختی را ایجاد می‌کند

🔶در برابر پانچ استاتیکی و ضربات وارده مقاوم است

🔶در مقابل پارگی و فشار هیدرواستاتیکی مقاوم است

🔶بسیار اقتصادی و مقرون ‌به‌ صرفه است

🔶احتیاج به برف ‌روبی ندارد

🔶در مقابل سرما و گرما مقاومت زیادی دارد

🔶نصب آن آسان است

🔶کاربردش منجر به آلودگی هوا نمی‌شود

🔶در مقابل اشعه UV مقاوم است

🔶وزن زیادی ندارد و از بار اضافی سقف جلوگیری می‌کند

🔶به علت سبکی و مقاومت زیاد به ‌تنهایی یک عایق کامل جهت پشت ‌بام، پی ساختمان، حمام و استخر، مخازن آب، تونل ‌های آبیاری، سردخانه‌ها، لوله‌های گاز و نفت است.

🔴ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

🔶ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی‌یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

🔴عایق رطوبتی چیست؟

🔶یکی از دلایلی که باعث ایجاد خسارت به ساختمان و کاهش عمر مفید آن می‌شود نم و رطوبت است. به همین منظور عایق بندی ساختمان در برابر رطوبت امری ضروری می‌باشد.

🔶عایق کاری به معنای ایجاد یک پوشش محافظ برای پشت بام، دیوار، کف، تاسیسات و لوله‌ها در برابر نفوذ آب و رطوبت است. رطوبت از طریق خاک و یا به دلیل بارندگی ناشی می‌شود و ممکن است از طریق بدنه یا سطح دیوار و یا زمین و پی جذب ساختمان شود. استفاده از عایق رطوبتی در جهت کنترل رطوبت منازل نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

مدیریت : اختری

09377775663

09196460300

 

 

 

 

ایزوگام , ایزولیشن , ایزولاسیون , قیرگونی , نصاب ایزوگام در رشت , ایزوگام تک لایه , ایزوگام دو لایه , عایق بندی ساختمان , هزینه اجرای ایزوگام ساختمان در رشت , مزایای اجرای ایزوگام , عایق رطوبتی ,