آسانسور قائم

▪️ قطعات آسانسور نسبت به نوع آسانسوری که قصد دارید در ساختمان خود استفاده کنید متفاوت است. در واقع یکی از تفاوت‌های عمده و اصلی آسانسور هیدرولیکی، روملس و یا کششی، در قطعات آسانسور است.

نشانی : جاده خاوران،شهر قیام دشت

☑️ معرفی قطعات آسانسور

▪️  قطعات آسانسور یا بالابرها را می‌توان به طور کلی در ریل‌های آهنی کابین، ریل‌های آهنی وزنه تعادل، لنگه‌های در کابین، درب طبقات آسانسور، شستی، سیم بکسل، موتور، تابلو فرمان، گاورنر، پاراشوت، تراول کابل، کفشک‌ها، ضربه‌گیر، میکروسوییچ‌ها، سنسورها خلاصه کرد.

🔵 درب آسانسور

▪️ در‌های آسانسور در واقع قطعاتی هستند که سرنشینان را درون آسانسور حفظ می‌کنند (در واقع از افتادن آن‌ها جلوگیری میکنند). دو مجموعه مختلف از درها در آسانسور به کار می‌رود: در‌هایی که دو تا دور اتاقک قرار دارند، و در‌هایی که رو به شفت آسانسور باز می‌شوند. درهای دور تا دور آسانسور، توسط یک موتور الکتریکی که به کامپیوتر آسانسور وابسته است کنترل می‌شوند. بسیار از آسانسور‌ها از نوعی سنسور حرکتی برخوردار هستند که از بسته شدن درب آسانسور هنگامی که فردی در بین در‌ها باشد، جلوگیری می‌کند.

🟣 کابین آسانسور(elevator cabin or car)

▪️ یکی دیگر از قطعات آسانسور که دارای کاربرد و اهمیت ویژه‌ای است کابین آسانسور می‌باشد.اتاقک یا کابین آسانسور همان محفظه‌ای است که بار یا مسافر برای جا‌به‌جا شدن درون آن قرار می‌گیرند. به طور معمول کابین‌ها طراحی‌های داخلی متنوعی دارند و از جنس‌های مختلفی مانند فلز، شیشه، مواد پلیمری، چوب، ام دی اف و یا ترکیبی از این مواد، ساخته می‌شوند.

🟠 ریل آسانسور(Guide Rail)

▪️ ریل آسانسور نیز از جمله قطعات آسانسور استمحل قرارگیری و نصب برخی از قطعات آسانسور از جمله ریل آسانسور روی دیواره چاه آسانسور است و به حفظ تعادل و در مسیر نگه داشتن کابین کمک می‌کند. ریل همچنین از نوسانات افقی کابین که در هنگام سوار شدن مسافران ایجاد می‌شود، جلوگیری می‌کند.

🔴 درب کابین و درب طبقات

▪️ درب کابین یا درب طبقات یکی دیگر از قطعات آسانسور هستند که از گذشته تاکنون در انواع لولایی، کنارجمع شونده، کشویی از وسط باز شونده، اتوبوسی، آکاردئونی، گیوتینی و… ساخته می‌شوند. البته امروزه کابین آسانسورها معمولا درهای دو لته‌ای کشویی دارند.

🔵 موتور آسانسور(elevator enاده خاورانine)

▪️ می‌توان گفت موتور آسانسور یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور است، آسانسورهای مدرن وسیله‌ای هستند که با کمک موتور کار می‌کنند. موتور آسانسور که انواع مختلفی دارد نیروی برق را به نیروی محرکه تبدیل کرده و کابین آسانسور را جا‌به‌جا می‌کند

🟢 تابلو فرمان(Control Panel)

▪️ برخی از قطعات آسانسور نسبت به سایر قطعات دارای اهمیت بیشتری هستند. اگر موتور قلب آسانسور باشد، تابلو فرمان مغز آسانسور و محل پردازش فرمان‌ها و دستورات کاربران است.

مدیریت : سید علی موسوی فرد

 

09148927568
09029160227
0213358434

 

“فروش و ساخت کابین تمام استیل و ام دی اف استیل آسانسور قائم”

 

 

 

 

 

“اجرای آهنکشی و ریل ساختمان مهندس خلفی قیام دشت”

 

“اجرای آهنکشی و ریل ساختمان مهندس طالبی فرون آباد”

 

 

 

قطعات آسانسور , موتور اسانسور , ریل آسانسور , درب آسانسور , کابین آسانسور , تابلو فرمان آسانسور , فروش کلی جزئی , جزئی قطعات آسانسور ,