Address & Contact

Our Address

خوزستان،امیدیه

Telephone

اجرا نصب کناف منزل دکور pvc cnc عبادی در امیدیه خوزستان

نصب کناف منزل دکور عبادی
🔆با اجرای کناف و نورپردازی اطراف آن و ایجاد یک فضا برای لوازم دکوری ، ظاهر جذاب‌تری به منزلتان بدهید.

❇️کناف چیست؟

⚫️کناف نوعی پوشش گچی می باشد که چیزی نزدیک به 80 سال است که توسط یک خانواده آلمانی شناخته و بدست آمده است و این پوشش زیبا از تکنولوژی های نوین در صنعت ساختمان سازی می باشد که نسبت به دیگر مصالح ساختمان سازی سنتی دارای مزیت های بسیاری است. در دنیای امروز ساختمان سازی، کناف یکی از مهم ترین و پرکاربردترین مصالح ساختمانی می باشد. کناف هایی که برای دیواره ساختمان از آنها استفاده می شود در حقیقت نقش جدا کننده دیوار و سقف را دارند که به شکل سقف کاذب مورد استفاده قرار می گیرد.

❇️مدل های سقف کناف

⚫️در حال حاضر کناف به عنوان یکی از برندهای پیشرفته در زمینه ساخت و سازهای خشک در دنیا شناخته شده است که با استقبال بالایی روبرو شده است. یکی از عمده ترین دلایل استقبال انواع مدل های سقف کناف حذف ملات و اتصالات پیچی و سرعت و کیفیت بالا، همراه با قیمت مناسب می باشد. سقف کناف داری دو مدل ثابت و متحرک می‌باشد که استفاده از هر یک از این دو مدل بستگی به فضای اجرای سقف کناف دارد، معمولا برای دسترسی داشتن به فضای پشت سقف کناف از مدل محرک استفاده می‌شود.

❇️تفاوت سقف کناف با گچ

⚫️به طور کلی سقف کناف همان نسخه به روز شده سقف گچی می‌باشد ولی از مزایای بیشتری برخوردار است. استفاده از آن نسبت به سقف گچی از هزینه کمتری برخوردار می‌باشد و باید توجه داشته باشید که سقف کناف نیازی به زیر سازی ندارد و به صورت آماده می‌توان آن را در بازار یافت کرد. نصب آسان و انعطاف پذیری بالای آن می‌تواند از مزایای سقف کناف نسبت به سقف گچی باشد.

🔰مزایای سقف کناف

⚫️استفاده از سقف کناف دارای مزایای بسیار زیادی می‌باشد و این مزایا باعث شده تا این سقف از محبوبیت بسیار زیادی در میان مخاطبین برخوردار شود. با دانستن اطلاعاتی در مورد مراحل نصب سقف کناف و مزایای سقف کناف می‌توانید بهترین گزینه در انتخاب سقف کاذب برای مکان مد نظر خود را داشته باشید.
🔻قیمت مناسب سبک بودن و وزن کم
🔻نصب و جا به جایی آسان عایق مناسب در برابر آتش سوزی.
🔻استفاده از کناف کاملا به صرفه می باشد. از انتقال حرارت و صدای بالا جلوگیری میکند.
🔻کناف دارای شکل های فوق العاده و زیبا می باشد. کناف سقف محل مناسبی برای عبور تاسیسات الکتریکی می باشد.
🔻با استفاده از کناف می توانید برای طراحی از کاغذ دیواری استفاده کنید. سازه های کناف ساده هستند و مبانی امنیتی زلزله در آن محفوظ است.

مدیریت : عبادی

طرح های جدید کناف اتاق خواب , کناف اتاق خواب , طرح کناف اتاق خواب با هارمونی آبی و سفید , اتاق خواب مدرن , مدرن و لوکس , طراحی ساده , مدل خطی , طراحی فرمی بدنه , نصب کناف منزل دکور عبادی ,