نقاشان قصر جلیلی

🔹🔸نقاشی
🔹🔸رنگ روغنی
🔹🔸طرح چوب
🔹🔸رنگ اکرولیک
🔹🔸رنگ پلاستیگ
🔹🔸ورق طلا
🔹🔸تغیرات داخل ساختمان صفر تا صد

🔹🔸نقاشی ساختمان یکی از موضوعات هیجان انگیزی است که اخیرا چشم های مرا رو به زیبایی های خیره کننده ایی گشوده است. در حقیقت با تماشای انواع ساختمان ها و دیوارهایی که با رنگ های زیبا و چشم نواز پوشانده شده اند، غرق در زیبایی های ساخته شده به دست بشر می شوم.

🔹🔸درست است که تمام این رنگ آمیزی ها و نقاشی ها، الهام گرفته از رنگ های موجود در طبیعت از جمله: جنگل، کوه، دریا و غیره می باشد. اما بشر توانسته به طرزی هوشمندانه ایی از این زیبایی ها در زندگی خود بهره مند شود و آن ها را به خانه ی خود بیاورد تا روی دیوارهای اتاق های منزل خود قاب کند.

🔹🔸به دلیل اهمیت بالایی که موضوع استفاده از رنگ ها در ساختمان ها وجود دارد، تصمیم گرفته ایم به بررسی انواع رنگ نقاشی ساختمان بپردازیم و در مورد انواع رنگ آمیزی ساختمان و ویژگی های آن ها سخن به میان آوریم.

🔹🔸بنابراین اول درباره انواع نقاشی ساختمان صحبت می کنیم و بعد از آن خواهیم گفت که برای هر ساختمان بهتر است از چه نوع رنگی استفاده شود. در نهایت خواهیم گفت که نقاشی ساختمان چگونه به خانه ی شما جلوه می بخشد.

💠 انواع نقاشی ساختمان
💠 تنوع رنگ آمیزی که برای ساختمان وجود دارد در موارد زیر خلاصه می شود:

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ روغن
🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک
🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک
🔹🔸نقاشی ساختمان با کینتکس

🔹🔸خب، حالا به تشریح دونه دونه از موارد انواع نقاشی ساختمان می پردازیم:

💠 نقاشی ساختمان با رنگ روغن

🔹🔸همونطور که از نام این عنوان پیداست، این نوع از نقاشی ساختمان با رنگی انجام می شه که محلول در روغن هست. به نظرتون رنگ روغن کجاها بیشتر کاربرد داره؟

🔹🔸با بررسی که انجام دادم متوجه شدم که نقاشی ساختمان با رنگ روغن برای جایی مثل آشپزخونه کاربرد خیلی خوبی داره و یه سری مزیت ها ایجاد می کنه.

🔹🔸دیوارهای آشپزخونه عموما از دود و بخار، چرب و کثیف می شن، ما می تونیم با نقاشی رنگ روغن، این مشکل رو حل کنیم. چون اگر دیوار آشپزخونه با رنگ روغن نقاشی بشه، بعد از اینکه لکه ایی روی دیوار ایجاد شد، خیلی راحت میشه اونو با یک پارچه ی نمدار از رو دیوار پاک کرد.

🔹🔸استفاده از رنگ روغن برای نقاشی درب و پنجره هم به شدت پیشنهاد میشه. چرا؟

🔹🔸چون درب و پنجره در معرض آب، باد و بارون قرار می گیرند، مستعد زنگ زدگی و پوسیدگی هستند. بنابراین نقاشی درب و پنجره با رنگ روغن می تونه از این مشکلات جلوگیری کنه.

🔹🔸کاربرد دیگه ای نقاشی ساختمان با روغن توو راهروها و مکان های پر رفت و آمده! توو این محیط ها به دلیل رفت و آمد زیاد، خیلی زود غبارآلود میشن. برای تمیزی کردن دیوارها نیازی به شوینده ی خاصی هم ندارید فقط یک پارچه نمدار کافیه.

🔹🔸در ضمن هرچقدر شما دیوارهایی که با رنگ روغن نقاشی شده رو تمیز کنید، از کیفیت اون هیچ چی کم نمی کنه!

🔹🔸یه نکته دیگه هست که لازم دونستم بگم، اینه که نقاشی سقف ساختمان با رنگ روغن کار اشتباهیه! چون رنگ روغن نور رو منعکس می کنه و باعث می شه چشم هاتون اذیت بشن. بخاطر همین عموما سقف ها با رنگ پلاستیک نقاشی می شن که خیلی شکیل تر و زیباتر به نظر می رسند.

💠 نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک، با توجه به اینکه حلال در آب هست، یکی از رنگ آمیزی هاییه که خیلی راحت، سریع و با بوی کمی انجام می شه و مهم تر از همه اینکه خیلی سریع خشک می شه. در مورد قیمتشم که میدونید به نسبت نقاشی ساختمان با رنگ روغن ارزون تره!

💠 دونوع نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیگ وجود داره که شامل:

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک
🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ نیمه پلاستیک

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ تمام پلاستیک به نسبت نیمه پلاستیک دارای کیفیت بالاتری است و کمی قابلیت شست و شو را دارد.

🔹🔸تنوع رنگ در رنگ های پلاستیکی دست ما را برای هر چه بهتر و زیباتر رنگ آمیزی کردن ساختمان باز گذاشته است.

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک در مناطق گرم و خشک کاربرد بیشتری داره، بخاطر اینکه این نوع رنگ ها با گرما تطابق پذیری بالاتری دارند.

🔹🔸در نهایت اینکه اگر برای نقاشی ساختمان خود، زمان کمی در اختیار دارید، انتخاب نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک معقولانه ترین و بهترین تصمیم شما می تواند باشد.

💠 نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک

🔹🔸رنگ اکریلیک هم مثل رنگ پلاستیک، حلال در آبه و خیلی رنگ آمیزی راحتی داره! ولی یه تفاوت عمده و به نظر من مهمی داره که اون قابلیت شست و شوی رنگ آکریلیکه!

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک، یکی از رنگ آمیزی های مدرن و جدیدیه که طرفدارهای زیادی پیدا کرده که دلیل اصلیشم بخاطر مزیت های خوبیه که ازشون یاد کردیم.

🔹🔸رنگ های اکریلیک مثل رنگ های روغنی به صورت 100درصدی قابل شست و شو نیستند اما تا حد خیلی زیادی این ویژگی رو دارند. (مثلا تا 90% میشه گفت ضد آب هستند)

🔹🔸رنگ اکریلیک به دلیل غلیظ بودن به نسبت رنگ روغن، سطح دیوارهای ترک دار رو بهتر پوشش میدند و از عمر مفید بالاتری برخوردار هستند.

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ آکریلیک در بیشتر جاها مورد استفاده قرار می گیره، سطح آجری، گچی یا بتونی فرق چندانی نداره.

🔹🔸رنگ های اکریلیک ضد زنگ هم برای رنگ آمیزی فلزات کاربرد داره.

💠 نقاشی ساختمان با کینتکس

💠 رنگ کنیتکس انواع مختلفی داره که شامل:

🔹🔸رنگ کنیتکس پلاستیک
🔹🔸رنگ کنیتکس روغنی
🔹🔸رنگ کنیتکس اکریلیک

🔹🔸و همینطور رنگ کنیتکس بافت های متفاوتی داره که شامل: بافت ریز، درشت و متوسط. نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس از نوع بافت درشت برای پوشش دهی به ترک های دیوار، برآمدگی ها و قسمت هایی از دیوار که نیاز به بازسازی و تعمیر دارند استفاده می شه.

🔹🔸نقاشی ساختمان با رنگ کنیتکس از نوع رنگ روغنی، در نقاشی نمای ساختمان بیشتر مورد استفاده قرار می گیره، به دلایلی که در قسمت نقاشی ساختمان با رنگ روغن گفتیم که مهم ترین اون ها مقاومت در برابر باد و آب و هوا بود.

🔹🔸آب و هوا گفتیم و یاد مناطقی افتادم که آب و هوای مرطوبی دارند، برای رنگ آمیزی دیوار با رنگ کنیتکس باید مراقب بود که هیچ گونه رطوبت و نمی زیر رنگ وجود نداشته باشد.

🔹🔸چرا که تمام زحمات نقاش ساختمان شما با طبله شدن دیوار و فروریختن رنگ به هدر می رود.

🔹🔸در کل رنگ آکرلیک به نسبت رنگ روغن قابلیت تمیز شوندگی کمتری داره و با گذشت زمان ممکنه از کیفیتش کم بشه و همچنین قابلیت اجرا روی سطوح روغنی رو نداره.

مدیریت:آقای جلیلی

09396673329

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نقاشی ساختمان آموزش , قیمت نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان , خدمات نقاشی ساختمان , محاسبه آنلاین هزینه نقاشی ساختمان , شرکت نقاشی ساختمان ,