Address & Contact

Our Address

بروجرد ، خیابان صفا ، یاغ چال ، کوچه آب سرده ، پلاک 58

Telephone

نقاشی ساختمان غلامی

? نقاشی و لکه گیری ساختمان با انواع رنگ ها?
? رنگ آمیزی به شکل مولتی کالر روغنی، پلاستیکی و فوری?

? اجرای انواع رنگ‌‌‌های روغنی، آکرولیک، پلاستیک و انواع طرح بر روی دیوار، نقاشی کناف

? تضمینی بدون کوچکترین موج و لکه

? نقاشی نمای بیرونی ساختمان، دیوار باغ‌ها و خانه باغ‌ها، دیوار استخرها

? نقاشی انواع درب‌‌‌های آهنی، پنجره، راه پله و نرده با کیفیت بالا و قیمت مناسب

? در اسرع وقت در خدمتتان هستیم?

? به کار گیری جدیدترین طرح‌ها جهت سهولت وشفافیت و سرعت در کار و هدف اصلی ما از این کارهزینه و صرفه جویی در مجال مشتری هست.که به لطف خدا مهربان گام موثری ومثبت درمورد رضایتمندی مشتری برداشته ایم

? انواع رنگ ساختمانی مناسب برای نقاشی ساختمان

? همان‌طور که هنگام بررسی قیمت نقاشی ساختمان گفتیم، نوع رنگ مورد استفاده در نقاشی ساختمان طرح کودکانه، مدرن و… در تعیین هزینه مهم است. در این بخش محبوب‌ترین رنگ‌ها برای جدیدترین مدل‌های نقاشی ساختمان را معرفی می‌کنیم.

? رنگ روغن

چه درخواست اجرای نقاشی ساختمان کودکانه را داشته باشید و چه نقاشی ساختمان مدرن، رنگ روغن یکی از بهترین گزینه‌هاست. رنگ روغن در مقابل فرسودگی، غبار و ترک مقاوم بوده، و مدل‌های براق و نیمه براق آن تقریبا قابل شستشوست. با این وجود، پیش از اجرای رنگ و نقاشی ساختمان با رنگ روغنی حتما باید زیرسازی کرد، زیرا این رنگ معایب سطوح را به‌خوبی نمی‌پوشاند.

? رنگ آکریلیک

احتمالا رنگ آکریلیک را در سایت‌های نقاشی ساختمان دیده‌اید. رنگ آکریلیک هم مانند رنگ روغن در 3 نوع مات، براق و نیمه براق برای جدیدترین مدل‌های نقاشی ساختمان توسط نقاشان به‌کار می‌رود. رنگ آکریلیک را می‌توانید با دستمالی مرطوب تمیز کزد. سایر مزایای نقاشی ساختمان با رنگ اکریلیک عبارت است از: مقاوت در برابر رطوبت، اجرای سریع، پوشش‌دهی و دوام بالا.

? رنگ پلاستیکی

رنگ پلاستیکی نیز در نقاشی ساختمان برای دیوار و سایر سطوح کاربرد بالایی دارد. اگر نقاشی ساختمان طرح کاغذ دیواری یا کودکانه را با رنگ پلاستیکی انجام دهید، می‌توانید از قابل شستشو بودن صددرصدی آن مطمئن باشید. با وجود پوشانندگی مطلوب نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک با ابزارآلاتی نظیر غلطک یا شابلون، این رنگ سریعا اجرا و خشک می‌شود.

? رنگ بلکا

رنگ بلکا نوعی پوشش طبیعی سلولزیست که برای نقاشی منزل در جدیدترین طرح‌ها استفاده می‌شود. استفاده از رنگ بلکا برای نقاشی ساختمان کودکانه، نقاشی ساختمان مدرن و… مزایای حقیقتا قابل توجهی دارد؛ از جمله بدون بو و حساسیت بودن، مقاومت عالی در برابر آتش و ضربه، قابلیت شستشو و ترمیم، کمترین نیاز به زیرسازی و پوشش‌دهی بالا.

? رنگ مولتی کالر

رنگ مولتی کالر از چند رنگ مختلف تشکیل شده است، که در نقاشی ساختمان برای دیوار همزمان اجرا می‌شود. رنگ‌های مولتی کالر بیشتر کاربردی ترئینی دارند. اجرای رنگ مولتی کالر می‌تواند فضا را کوچک‌تر نشان دهد؛ اما مزایایی از جمله چسبندگی بالا و جذب پایین غبار این رنگ را در نقاشی ساختمان بسیار محبوب کرده است.

? رنگ اپوکسی

کاربرد رنگ اپوکسی در نقاشی ساختمان با رنگ‌های قبل متفاوت است. رنگ اپوکسی روکشی حلال و مقاوم برای رنگ زدن کف آشپزخانه، طبقات و حتی پارکینگ است. رنگ اپوکسی با دوام بالایی که دارد، درخشش زیبایی به سطوح می‌دهد و از آنها در برابر رد تایر، لکه‌های نفت و ترک محافظت می‌کند. اجرای این رنگ به نقاشی ساختمان محدود نشده، و در صنعت نیز کاربرد دارد.

مدیریت : آقای احمد غلامی

 

 

آموزش نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان مدرن , نقاشی ساختمان , قیمت نقاشی ساختمان , نقاشی ساختمان در بروجرد , قیمت غلطک نقاشی ساختمان , نمونه کار نقاشی ساختمان , عکس نقاشی ساختمان ,