سنگ کاری٫نمارومی٫نماساده٫پله های مختلف٫ستون های مختلف٫وغیره …

?اجرای پله نما،نمای ساده،نما رومی 

?مزایای نمای رومی  

?استفاده از مصالح سخت و محکمی‌ مانند تراورتن که بر خلاف بسیاری از مصالح مانند آجر در برابر شرایط مختلف آب و هوایی مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند.

?استحکام بالای مصالح به کار رفته باعث افزایش قابل توجه ماندگاری این نوع نما و متعاقباً طول عمر ساختمان می‌شود.

?نمای رومی‌نقش خود در برجسته کردن ساختمان در یک منطقه را به نحو احسنت ایفا می‌کند.

?نمای رومی‌یکی از بهترین نماها از لحاظ سازگاری با فرهنگ عامه مردم در کشورمان ایران است.

?ارزان و در دسترس بودن مصالح از دیگر نقاط قوت بارز اجرای نماهای رومی‌است.

?بسیاری از اجزای نماهای رومی‌از جمله ستون‌ها به صورت پیش ساخته در دسترس هستند و تنها به یک مجری باتجربه نیاز است. به همین دلیل سرعت اجرا از آنچه که به نظر می‌رسید بسیار سریع‌تر خواهد بود.

?سنگ‌‌‌های ساختمانی 

?سنگ‌‌‌های ساختمانی از تنوع بسیار بالایی برخوردار می‌باشند که در بین آن‌ها سنگ اصفهان در سه قالب کلی سنگ تراورتن، سنگ مرمریت و سنگ گرانیت به فروش می‌رسد. گروه کالاساخت مجموعه ای بزرگ از مصالح ساختمانی است که انواع مختلف از این سنگ‌ها را با فراوری‌‌‌های متنوع برای شما همراهان عزیز گرد هم آورده است.

?در میان انواع سنگ ها، امروزه خرید سنگ تراورتن به یکی از کارهای اصلی افرادی که در حوزه ساختمان سازی فعال هستند بدل گشته است و به دلیل قیمت سنگ مناسب و طرح‌‌‌های بسیار مختلفی که دارند همواره یکی از گزینه‌‌‌های اولیه برای نمای داخلی و خارجی ساختمان می‌باشند.

به مدیریت:قاسم نژاد

 

گروه سنگ کاران محمد در چابکسر , گروه سنگ کاران محمد در رودسر , گروه سنگ کاران محمد در لنگرود , گروه سنگ کاران محمد در لاهیجان , گروه سنگ کاران محمد در دیلمان , گروه سنگ کاران محمد در بابلسر , گروه سنگ کاران محمد در فریدون کنار , گروه سنگ کاران محمد در نور , گروه سنگ کاران محمد در محمودآباد , گروه سنگ کاران محمد در کلاردشت , نماکاران و پله نما قاسم نژاد , هزینه کاشی کاری در مازندران , هزینه سنگ کاری در گیلان , (بیشترین فعالیت در مازندران)