ایزوگام و قیر عالیجناب سید دلیر در سقز

✨نمایندگی فروش عمده انواع ایزوگام و قیر
شماره های تماس:
 مدیریت سید دلیر حسینی  09125976189 
 
شماره تلفن کارخانه          09185161363

✨عالیجناب ارومیه بهترین انتخاب
🔴مشخصات فنی ایزوگام عالیجناب:

💠وزن محصول :45کیلوگرم
💠ضخامت محصول : 4/5 میلی متر
💠ابعاد محصول : 10*1 (متر مربع)
💠طول عمر حداقل 25 سال

💠تولید شده از بهترین مواد اولیه
💠ایزوگام عالیجناب دارای استاندارد CE اروپا
💠افتخار صادرات به کشور های مختلف آسیایی و اروپایی و خاورمیانه
💠دارای استاندارد بین المللی ISO 9001
💠ایزوگام عالیجناب دارای استاندارد ملی ایران
💠برگزیده جشنواره کیفیت ایران
💠ایزوگام عالیجناب دارای وزن بیشتر نسبت به محصولات موجود در بازار
💠خرید اینترنتی ایزوگام

🔴ایزوگام چیست؟

❇️ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرما بر بستر بام و مکان مورد نظر نصب و چسبانده می‌شود و از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می‌شود.

🔴مزایای ایزوگام:

🌀پیوندپذیری عالی و درزبندی یکنواختی را ایجاد می‌کند

🌀در برابر پانچ استاتیکی و ضربات وارده مقاوم است

🌀در مقابل پارگی و فشار هیدرواستاتیکی مقاوم است

🌀بسیار اقتصادی و مقرون ‌به‌ صرفه است

🌀احتیاج به برف ‌روبی ندارد

🌀در مقابل سرما و گرما مقاومت زیادی دارد

🌀نصب آن آسان است

🌀کاربردش منجر به آلودگی هوا نمی‌شود

🌀در مقابل اشعه UV مقاوم است

🌀وزن زیادی ندارد و از بار اضافی سقف جلوگیری می‌کند

🌀به علت سبکی و مقاومت زیاد به ‌تنهایی یک عایق کامل جهت پشت ‌بام، پی ساختمان، حمام و استخر، مخازن آب، تونل ‌های آبیاری، سردخانه‌ها، لوله‌های گاز و نفت است.

🔴ایزوگام تک لایه یا دولایه؟ کدام بهتر است؟

❇️ایزوگام چه تک لایه، چه دولایه، ممکن است باروکش آلومینیومی‌یا بدون روکش باشد اگر قصد دارید سطوحی مثل پشت ‌بام را ایزوگام کنید که در برابر تابش مستقیم نور خورشید و گرما قرار دارد، بهتر است از ایزوگام با روکش آلومینیوم یا اصطلاحاً ایزوگام فویل دار استفاده کنید و اگر قصدتان عایق ‌کاری پی ساختمان یا دیواره و کف سرویس‌های بهداشتی است، از نوع بدون روکش یا اصطلاحاً ایزوگام ساده استفاده کنید تا اقتصادی‌تر باشد.

🔴مشخصات فنی قیر

❇️قير در دمای معمولی محيط تقريباً جامد تا نيمه جامد بوده و بر اثر حرارت روان می شود. قيرها عمدتاً به سه نوع تقسيم‌بندی می شوند:

💠قیر طبیعی: که از معدن به دست می آید و از مشتقات نفت خام بوده که در اثر راه‌یابی به سطح زمین و جایگیری در یک فضای مناسب و سپس خشک شدن به وجود می‌آید.

💠قیر ساختگی: که از پالايش نفت خام حاصل می شود. قيرهای جامد، آخرين محصولي هستند كه از تقطير نفت خام بدست می آيند و بر حسب درجات نفوذپذیری توليد می گردند. حدود درجات نفوذ قيرهایی كه در ايران توليد می گردند 10 تا 300 درجه می باشد.

💠قيرهای جامد اكسيد شده (دميده): از دميدن هوای داغ به قير خالص در مرحله آخر عمل تصفيه به دست می آيد. هوای داغ با دمای 200 تا 300 درجه سانتی گراد توسط لوله‌های منفذ‌دار به محفظه حاوی قير دميده می شود. در اثر انجام اين فرآيند اتم های هيدروژن موجود در مولكول های هيدروكربن‌های قير با اكسيژن هوا تركيب و تشكيل آب می دهد. قير دميده نسبت به قير خالص، درجه نفوذ كمتری و درجه نرمی بيشتری دارد و از حساسيت كمتری نسبت به تغييرات دما برخوردار است. اين نوع قير بيشتر در ساختن ورق های پوشش بام و اندودكاری مورد استفاده قرار می گيرد.

به مدیریت:حسینی

 

 

 

 

ایزوگام , انواع ایزوگام , قیر , عایق ساختمان , نماینده فروش عمده ایزوگام و قیر عالیجناب حسینی در سقز , قیمت انواع ایزوگام در سقز , فروش عمده ایزوگام در سقز , ایزوگام تک لایه , ایزوگام دو لایه , ایزوگام و قیر عالیجناب حسینی در سقز ,