Address & Contact

Our Address

همدان

Telephone

نمایندگی انواع ابزارهای برقی و صنعتی آروا هیو پویا صنعت

🔹🔸رونیکس ، آخرین ابزاری که می خرید🔹🔸

🌀برند رونیکس در سال 1379 بر اساس فکر، ایده و تلاش ایرانی و با هدف عرضه‌ی محصولاتی با کیفیت و قیمت مناسب در زمینه ابزارآلات صنعتی، بنا شده است. تلاش مستمر جوانان خوش‌فکر ایرانی در تحقق ایده‌های ناب، ریشه‌های شکوفایی این خانواده را رقم زده است.

🌀 رونیکس با تکیه بر ارکان اصلی خود یعنی کیفیت، تنوع، قیمت‌گذاری منصفانه، رفتار سازمانی متمایز و ارائه خدمات پس از فروش فوق العاده، در طی سال‌های فعالیت خود به برندی پیشرو و مورد اعتماد مصرف کنندگان بدل شده، برندی که همه بتوانند از ابزارآلات متنوع و با کیفیت آن بهره ببرند و اذعان داشته باشند که رونیکس تداوم دارد…

🌀آشنایی با مدیران

🔹🔸مدیران موفق و مجرب، کلید موفقیت هر برند

🌀آشنایی با مدیران

🔹🔸تنوع بینظیر، کیفیت بالا، قیمت مناسب

🔹🔸ما در رونیکس متعهد به ارائه ابزارهایی با “بالاترین کیفیت” هستیم. تیم تحقیق و توسعه رونیکس، تمام مراحل نیازسنجی بازار، تنظیم استانداردهای کیفی و تست محصولات در محیط های واقعی را براساس استانداردهای جهانی انجام می‌دهند تا ابزارآلاتی متنوع و با قیمت مناسب و با کیفیتی درخور صنعتگران ایرانی تولید کنند.

🌀خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد

🔹🔸رونیکس با تکیه بر دانش فنی و تجربه‌ی تخصصی در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات پس از فروش ابزارآلات، با هدف خدمت‌رسانی بیشتر به مصرف‌کنندگان، مراکز خدمات پس از فروش متعددی را در سرتاسر کشور راه اندازی کرده است و آمادگی تامین قطعات یدکی و انتقال دانش خود در هر جای کشور را دارد. به لطف شبکه‌ی یکپارچه‌ی خدمات پس از فروش رونیکس، ما در هر قدم همراه شما هستیم.

🌀ارزشهای اصلی برند رونیکس

🔹🔸برند رونیکس از ابتدا بر 5 رکن اساسی بنا شده است. این ارکان بنیان موفقیت و شکوفایی رونیکس هستند.

⚜️تنوع
⚜️کیفیت
⚜️قیمت گذاری منصفانه
⚜️خدمات پس از فروش منحصربه‌فرد
⚜️رفتار سازمانی متمایز

 

دریل شارژی آروا ۱۲ولت به همراه دوازده ماه گارانتی

 

دوقلم تیزوتخت،یک جفت ذغال فابریک

 

پیکور7/5کیلو مارک ادون

دستگاه سنگ فرز،،متوسطDCA مدل ASMO2-125B

 

 

رونیکس ساخت کجاست , قیمت محصولات رونیکس , نمایندگی رونیکس , کارواش رونیکس , دریل شارژی رونیکس , دریل رونیکس , رونیکس , مینی فرز رونیکس ,