Address & Contact

Our Address

گیلان،رشت،میدان ولیعصر،ابتدای جاده انزلی،بعد از حلال احمر،فروشگاه پارس

Telephone

فروش هود،گاز،سینک ایلیا استیل در رشت

💫فروشگاه پارس در رشت 
🔰انواع سینک ایلیا استیل 

💎ایلیا استیل در بخش سینک، یکی از کاملترین تولید کنندگان محسوب میشود به طوری که سینک های این برند تقریبا تمام انواع سینک مورد استفاده مردم را دربر میگیرد و مصرف کنندگان میتوانند سینک موردنظر خود را در میان سینک های ایلیا استیل بیابند.

💫سینک توکار ایلیا استیل 

💎معمولا سینک ها بر اساس نصب آنها، به دو نوع اصلی تقسیم میشوند که این دو نوع، سینک های توکار و روکار هستند و سینک های توکار محبوبیت بیشتری در میان مردم دارد. برند ایلیا استیل با علم بر اقبال بیشتر مصرف کنندگان به سینک های توکار، تمرکز بیشتری بر روی تولید این نوع سینک ها گذاشته است.

💎سینک های توکار ایلیا استیل از زیبایی خاصی برخوردار هستند و فضای مدرن تری را به آشپزخانه شما میبخشند. البته در نصب این نوع سینک باید دقت ویژه ای داشت تا پس از مدتی و در هنگام مصرف، رطوبت به بدنه کابینت نشت نکند. پس برای نصب سینک های توکار از جمله سینک توکار ایلیا استیل از افراد متخصص استفاده شود.

💫سینک روکار ایلیا استیل 

💎سینک های روکار ایلیا استیل همانند دیگر سینک های روکار بر روی صفحه کابینت نصب میشوند. مزیت ویژه سینک های روکار، نصب آسانتر این نوع سینک نسبت به سینک های توکار است. سینک های روکار ایلیا استیل علاوه بر کیفیت و دوام بالا، قیمت بسیار مناسب تری نسبت به دیگر برندها دارد و گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که سینک روکار را به سینک توکار ترجیح میدهند.

💫سینک کورین ایلیا استیل 

💎جدیدترین انواع سینک، سینک های کورین هستند. این سینک ها که به سینک های باکسی نیز شهرت دارند، به دلیل آنکه به صورت یکپارچه به صفحه کابینت متصل میشوند، هیچ درزی در آن مشاهده نمیشود و در این صورت شاهد نشت آب نخواهیم بود. سینک های کورین ایلیا استیل با طراحی جذاب خود، از پرفروش ترین سینک ها کورین در بازار به شمار میروند.

🔹🔸سینک های فانتزی روکار 
🔹🔸کیفیت بالا 
🔹🔸شفافیت سینک استیل 
🔹🔸ضخامت ورق عالی 
🔹🔸لگن های عمیق
🔹🔸راحتی در استفاده 
🔹🔸تنوع در شکل ظاهری 
🔹🔸نصب آسان 

💫سینک های فانتزی توکار 

💎مدلی که امروزه به خاطر ظاهر مدرن و طرح های جذاب تر بیشتر در خانه ها مشاهده میشه. یک صفحه کابینت را در نظر بگیرید که داخل آن به اندازه سینک برش خورده است و سینک ظرفشویی در دل کابینت قرار می گیرد به این نوع سینک ظرفشویی، توکار می گویند.

🔹🔸سینک های نیمه فانتزی روکار

🔹🔸سینک های نیمه فانتزی توکار

✳️انواع سینک های زیر سطحی 

💥سینک کورینی 

🔹🔸طول عمر بالا و سادگی در ترمیم 

🔹🔸اتصال یکپارچه و بدون درز با رویه کورین 

🔹🔸طیف وسیعی گزینه برای انتخاب طرح و رنگ دلخواه 

💥سینک کلاسیک 

✳️ویژگی سینک های ایلیا استیل 

🔹🔸سینک های ایلیا استیل از ویژگی های بسیار مهمی برخوردار هستند که در این قسمت به برخی از آنها اشاره میکنیم:

🔹🔸ایلیا استیل بیش از ۹۰ مدل سینک در انواع و ابعاد متفاوت را در اختیار مصرف کنندگان قرار میدهد تا این افراد بتوانند با دست باز سینک مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

🔹🔸سینک های ایلیا استیل از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند که یکی از اصلیترین دلایل آن، استفاده از بست های ایتالیایی برای اتصال محکمتر است.

🔰انواع هود آشپزخانه ایلیا استیل 

ایلیا استیل انواع هود آشپزخانه را در سه مدل زیر تولید کرده است:

🌟هود شومینه ای 

🔺هود شومینه‌ای کاملا موازی سطح گاز قرار می‌گیرد و تمام صفحه را پوشش می‌دهد، بنابراین مکش بو و دود در این مدل عالی است.

🔺این هودها معمولا قیمت پایینتری نسبت به مدلهای جدید دارند.

🔺تنوع بالایی در رنگ و جنس و مشخصات دارد.

🔺با سبک دکوراسیون کلاسیک هماهنگی خوبی دارد.

🌟هود مورب 

🔺هود مورب که به عنوان هود شیب‌دار نیز شناخته می‌شود از مدل‌های جدید و مدرن هود محسوب می‌شود. هود مورب در زاویه ۴۵ درجه اجاق گاز نصب می‌گردد و به همین دلیل به آن مورب گفته می‌شود.

🔺این هودها در ابعاد و اندازه‌های متنوع طراحی شده‌اند و تضمین می‌کنند که هوای آشپزخانه و منزل شما را پاکیزه و سالم نگه خواهند داشت. با استفاده از هودهای مورب می‎‌توانید بدون نگرانی از بابت بو، آشپزی لذت‌بخشی داشته باشید.

🔺نکته دیگری که باعث مکش بهتر هود می‌شود، باز کردن درب آن در زمان استفاده است. در مدل مورب هود، درب هود راحت‌تر باز و بسته می‌شود. علت این امر نیز وجود جک‌های برقی است که از طریق ریموت کنترل قابل تنظیم هستند.

🌟هود مخفی 

🔺یکی از مزایای این نوع از هودها این است که به وسیله ی یک کاپوت یا هر چیز دیگری از دید پنهان شده و کمک می کند تا توجه بیننده به آشپزخانه و سایر عناصر طراحی متمرکز شوند نه به هود ، استفاده از این مدل ها در آشپزخانه های کوچک بسیار مفید عمل کرده و باعث می شود که آشپزخانه از لحاظ بصری شلوغ به نظر نرسد.

🔺هودهای مخفی می توانند در هر سبکی از آشپزخانه ها از قبیل ساده و مدرن به کار بروند . همان طور که می دانید هودهای مخفی آشپزخانه نسبت به هودهای زیر کابینتی از موتورهای قدرتمند تری برخوردار هستند به همین علت محیط آشپزخانه ی شما را مطبوع تر خواهند کرد.

🔰فرهای گازی و برقی ایلیا استیل 

⚡️فرهای گاز و برق ایلیا استیل در دو مدل تولید می شوند که عبارتند از: مدل ۲۰۱ و مدل ۲۰۲. این دو فر دارای مشخصات فنی یکسانی هستند.
گنجایش آن ها ۶۵ لیتر بوده و ۶ برنامه پخت دارند. از دیگر امکانات این فرها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

⚡️سنسور حرارتی
⚡️جوجه گردان 
⚡️گریل 
⚡️درب سه جداره 
⚡️ریل تلسکوپی 
⚡️سیستم Self Clean
⚡️فر توکار ایلیا استیل مدل ۲۰۱ دارای ولوم مکانیکی بوده ولی تایمر در مدل ۲۰۲ دیجیتالی می باشد.

🔰انواع گازهای ایلیا استیل 

💠گاز استیل 
💠فرم آینه ای 
💠فرم سفید 
💠صفحه سفید 

💠از ویژگی های گاز رومیزی های این کارخانه میتوان به بسته بندی مناسب , کیفیت خوب و قدرت شعله بالای آن اشاره نمود. اجاق گاز ایلیا استیل جزو نو آور ترین برند های تولید لوازم آشپزخانه بوده و این ادعا را دارد که توانسته صفر تا صد قطعات مورد نیاز برای تولید اجاق گاز ایلیا استیل را خودش به صورت انحصاری تولید کند.

به مدیریت:هلالیان
09112333308

 

انواع اسپرسوساز

نمایندگی ایلیا استیل در رشت گیلان , پخش گاز در رشت , پخش سینک در رشت , پخش هود در رشت , فروشگاه پارس در رشت , فروشگاه پارس , لوازم خانگی , قیمت لوازم خانگی ,  نمایندگی هود ایلیا استیل در رشت ,  نمایندگی فر ایلیا استیل در رشت , نمایندگی گاز ایلیا استیل در رشت , نمایندگی سینک ایلیا استیل در رشت , قیمت هود , قیمت گاز , قیمت فر , قیمت سینک , فروشگاه لوازم خانگی , فروشگاه هلالیان ,