نمایندگی باطری انتظار

? نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش شرکت سپاهان و صبا در نور مازندران? 

? هدف اولیه استفاده از باتری چیست؟!

? هدف اولیه استفاده از باتری استارت زدن، تثبیت انرژی و تهیه نیروی کافی برای جرقه زدن، روشنایی و دیگر مصرف کننده هایی است به مقدار انرژی بیشتر از ظرفیت سیستم شارژ نیازمندند.

? طول عمر طراحی شده باتری خودرو

? در حالت کلی و شرایط استفاده ایده آل از باتری ها، هر نوع باتری با طول عمر مشخص طراحی شده است. اما معمولا میانگین عمر باتری حدود ۴ سال می باشد. اما با توجه به شرایط و عوامل مختلف امکان تغییر این مدت وجود دارد. و شاید بتوان گفت میانگین عمر باتری های ایرانی حدود ۱ تا ۲ سال می باشد.

? عوامل موثر در طول عمر باتری خودرو

? طول عمر باتری ها علاوه بر کیفیت ساخت باتری و عمر طراحی شده آن، کاملا بستگی به مصرف کننده آنها دارد. عواملی مانند نحوه استفاده از آنها، نگهداری، شارژ و دشارژ و دمای محیطی می تواند بر عمر باتری های تاثیرگذار باشند.

? هر چه از باتری بیشتر استفاده شود و شارژ و دشارژ بیشتری بر آن وارد شود، طول عمر باتری کاهش مییابد.

? عواملی چون لرزش، استفاده مداوم از سیستم صوتی و GPS باعث کاهش طول عمر باطری می‌شوند

? از دیگر عوامل می‌توان به گرمای شدید اشاره کرد که باعث افزایش سرعت واکنش شیمیایی می‌شود و عمر باتری را کاهش می‌دهد؛

? نوع رانندگی نیز بر عمر باتری تاثیرگذار است؛ زمانی که خودروی خود را روشن می‌کنید مقدار زیادی برق از باتری گرفته می‌شود، بنابراین برای پر شدن مجدد، باتری نیاز به زمان دارد.

? در حالتی که شارژ باتری به صورت کامل انجام نگیرد اسید رقیق شروع به خوردن صفحات فلزی کرده و اسید غلیظ جریان برق را خنثی می‌کند که این دو عامل دلیل کاهش عمر باتری هستند.

مدیریت : آقای رضا انتظار

شماره تماس

09111131667
09124768846

 

 

 

 

باتری خودرو , تعویض باتری ماشین در محل , قیمت باتری اسیدی خودرو , تخفیف باطری خودرو , خرید باتری ماشین , باطری ماشین قیمت , قیمت باطری ماشین با دریافت باتری کهنه , باطری ماشین دولتی ,