Address & Contact

Our Address

کردستان ، سنندج

Telephone

نمایندگی بیمه ایران پاک سرشت

💥مشاوره و صدور انواع بیمه نامه💥
⚡️بهترین قیمت در انواع بیمه⚡️

🔻 انواع بیمه‌های بیمه ایران

🔸طرح‌های نوین بیمه

🔸بیمه‌های اتکائی

🔸بیمه‌های کشتی، هواپیما و حمل کالا

🔸بیمه‌های مهندسی

🔸بیمه‌های مسئولیت

🔸بیمه‌های اشخاص

🔸بیمه‌های آتش سوزی

🔸بیمه‌های اتومبیل

💠بیمه آتش سوزی ایران در سنندج

🔥بیمه آتش سوزی یکی دیگر از انواع بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد که به منظور جبران خسارت ها و زیان های مالی و مادی که در اثر حوادث ناشی از آتش سوزی به اموال و دارایی های بیمه گذار که می تواند جز اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشد وارد گشته شامل می شود.

🔥امروزه با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو و به دلیل قیمت بالای ملک ها و اثباب و وسیله حفظ آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که آسیب ببینند یا از بین بروند تهیه مجددشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود. برخی از حوادث غیر قابل پیش بینی ای هستند که باعث سانحه میشوند و که در خوش بینانه ترین حالت خسارت مالی زیادی را به جای میگذارد.

🔥در بیمه آتش سوزی خسارت های مالی تامین شده و خسارت های جانی و انسانی تامین نمی گردد. چناچه صدمه ای به افراد وارد شود به شکل معمول این بیمه پوشش دهنده آن نیست. خسارت وارد به اموال اشخاص ثالث نیز که در اثر آتش سوزی سبب مسئولیت و پاسخ گویی فرد بیمه شده می گردد می تواند به همراه خطر آتش سوزی و یا به شکل جداگانه از طریق بیمه مسئولیت مدنی مورد تامین بیمه گذار قرار گیرد. بیمه آتش سوزی نیز مانند دیگر بخش های بیمه اموال، بخش های مختلفی را از جمله اصل غرامت، قاعده جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه و قاعده نسبی سرمایه و حق بیمه را شامل شود.

🚗بیمه خودرو ایران در سنندج

🚙بیمه خودرو مجموعه قوانین بیمه ای در خصوص جبران خسارات وارده به خودرو و سرنشینان آن و همچنین اشخاص ثالث می باشد که به وسیله بیمه گذار درخواست صدور داده می شود. درخواست دهنده بیمه خودرو می بایست مالک آن باشد و بیمه نامه جهت بیمه همان خودرو صادر می گردد و استفاده از آن برای خودرو دیگر ممکن نیست.

🚙بیمه خودرو شرکت بیمه ایران در دو نوع بیمه شخص ثالث و بیمه بدنه ارایه می گردد که در هر یک پوشش های گوناگونی تعیین شده و طبق آن میزان حق بیمه ای از بیمه گذار دریافت می گردد. طبق بیمه نامه، شرکت بیمه ایران ملزم می گردد نسبت به پرداخت خسارات طبق قوانین بیمه ایران اقدام نماید.

🌀بیمه مسئولیت

🔰بیمه مسئولیت از جمله بیمه هایی است که پوشش آن در سطح مسئولیت های مدنی بیمه گذار است. در جامعه هر فرد مسئولیت های مدنی در قبال سایر افراد جامعه بر عهده دارد. در گذشته هر فرد بر اساس جرمی که مرتکب می شد، یا ضرر و زیانی به دیگران وارد می نمود، جریمه مشخصی را پرداخت می کرد. مشکل از جایی ایجاد شد که در شرایطی برای مثال اگر اسب، سگ، شتر یا هر حیوان و وسیله تحت مالکیت شخصی به دیگران آسیبی وارد می نمود، تکلیف پرداخت خسارت و قرامت ناشی از آن مشخص نبود و این امر موجب تدوین قوانین مسئولیت های مدنی گردید.

⚡️ بیمه مهندسی

🔻بیمه مهندسی یکی دیگر از انواع طرح های بیمه ایران است. این بیمه سبب رونق اقتصادی شده و به شکل مناسبی تضمین کننده سرمایه در بخش خصوصی و عمومی است. بیمه مهندسی کلیه افرادی که در طرح های زیربنایی، عمرانی و صنعتی مشغول می باشند اعم از صاحب کاران، پیمانکاران و مهندسین مشاور را در برابر حوادث مختلف پوشش می دهد. از جمله مزایای بیمه مهندسی این است که خسارت های مادی مورد بیمه و غرامت های ناشی از مسئولیت مدنی دست اندرکاران اجرایی را در قبال اشخاص ثالث را نیز جبران می کند.

🔻بیمه سبب ایجاد امنیت و آرامش روحی شده و نگرانی ناشی از حوادث ناگهانی و پیش بینی نشده را از بین می برد و هم چنین باعث رونق گرفتن فعالیت های اقتصادی خواهد شد. با توجه به این که یکی از عوامل اصلی در رشد و توسعه امنیت سرمایه است این امر هم بدون بیمه تحقق پیدا نمی کند. شرکت سهامی بیمه ایران با توجه به توانایی پذیرش انواع پوشش بیمه ای و با هر توان سرمایه تلاش می کند تا با ایجاد امنیت در بخش فعالیت های روزمره و بخش سرمایه گذاری بتواند گامی موثر در این بخش بردارد.

به مدیریت : کیوان پاک سرشت

 

 

 

نمایندگی بیمه ایران پاک سرشت در سنندج , نمایندگی بیمه ایران , نمایندگی بیمه ایران در سنندج , بیمه ایران پاک سرشت در سنندج  , بیمه ایران در سنندج , بیمه ایران  , طرح‌های نوین بیمه در سنندج , بیمه‌ اتکائی , بیمه‌کشتی ,  بیمه‌ هواپیما  , بیمه‌ حمل کالا , بیمه‌های مهندسی در سنندج , بیمه‌های مسئولیت در سنندج , بیمه‌های اشخاص در سنندج , بیمه‌های آتش سوزی در سنندج , بیمه‌های اتومبیل در سنندج ,