Address & Contact

Our Address

بوشهر ، سرتون ، روبروی آرامگاه مالک

Telephone

نمایندگی بیمه عمر بازنشستگی آتش سوزی و خودرو جهانگیرفرد

♻️ بیمه عمر و سرمایه 
♻️ بیمه آتش سوزی ، مستمری آنی ، بیمه عمر زمانی و تمام عمر 
♻️ سنوات کارکنان

♻️ آشنایی بیشتر با فواید بیمه عمر
♻️ فواید بیمه عمر

♻️ قبل از بررسی فواید بیمه عمر باید ببینیم بیمه عمر چه نوع بیمه‌ای است و از ما در برابر چه خطراتی قرار است پشتیبانی کند.

♻️ پوشش‌های اصلی بیمه عمر فوت و بازنشستگی است؛ یعنی درصورتی‌که بیمه‌گزار فوت کند، این بیمه مبلغی را به‌عنوان سرمایه فوت به ذی‌نفعان وی می‌دهد؛ همچنین بیمه‌گزار می‌تواند پس از گذشت چند سال خود را بازخرید کند و سرمایه قابل‌توجهی را تحت عنوان اندوخته بیمه عمر دریافت کند و از این سرمایه در دوران بازنشستگی خود استفاده کند.

♻️ همان‌طور که ملاحظه کردید یکی از فواید بیمه عمر، سرمایه‌گذاری است؛ آن‌هم برای زمان بازنشستگی که احتمالاً توانایی کار کردن ما کم شده است و خرج و مخارج روزانه به قوت خود باقی است. در این موقع می‌توانید روی کمک بیمه عمر حساب باز کنید.

♻️ حال که می‌خواهیم درباره فواید بیمه عمر صحبت کنیم باید با پوشش‌های اضافی آن نیز آشنا شویم و بدانیم در صورت داشتن بیمه عمر، در برابر چه ریسک‌ها و خطراتی می‌توانیم تحت پوشش بیمه قرار بگیریم.

1- فواید بیمه عمر هنگام بروز خسارت

♻️ بعضی از پوشش‌های اضافی که یک بیمه عمر می‌تواند داشته باشد عبارت است از:

♻️ پرداخت خسارت در صورت نقص عضو در اثر بروز حادثه

♻️ پرداخت هزینه‌های پزشکی در صورت بروز حادثه

♻️ پرداخت خسارت در صورت آتش‌سوزی منزل

♻️ پرداخت خسارت در صورت بروز امراض خاص

♻️ پرداخت خسارت در صورت بروز ازکارافتادگی به هر علت

♻️ موارد بالا بخش مختصری از فواید بیمه عمر است. بیمه عمر پوشش‌های بیشتری می‌تواند داشته باشد و از شرکت بیمه‌ای به شرکت دیگر متفاوت است.

♻️ بیمه عمر علاوه بر اینکه سرمایه‌گذاری مطمئنی برای آینده است، می‌تواند از ما در برابر حوادث مختلفی پشتیبانی کند؛ حوادثی که اگر پیش‌بینی نشده باشد ممکن است عواقب جبران‌ناپذیری داشته باشد. ♻️ البته افرادی که فقط می‌خواهند سرمایه‌گذاری کنند بهتر است پوشش‌های اضافی بیمه عمر را خریداری نکنند، زیرا بابت ریسکی که شرکت بیمه در برابر خسارات مختلف قبول می‌کند، از سرمایه فوت و ارزش بازخرید بیمه می‌کاهد.

2- فواید بیمه عمر در سطح اقتصاد کلان

♻️ یکی از فواید بیمه عمر در سطح کلان، گرداندن چرخه اقتصاد کشور است؛ به‌طوری‌که افراد ماهانه یا سالانه مبلغ مختصری را به‌عنوان حق بیمه پرداخت می‌کنند، شرکت بیمه با این مبالغ در صنایع مختلف سرمایه‌گذاری می‌کند و از این سرمایه‌گذاری سود قابل‌توجهی به بیمه‌گزار می‌دهد. در این سرمایه‌گذاری سهم سود بیمه‌گزار درصد خیلی زیادی است. برای مثال حدود 80-85 درصد از سود سرمایه‌گذاری متعلق به بیمه‌گزار است.

♻️ بنابراین با خرید بیمه عمر می‌توان هم به اقتصاد کشور کمک کرد و هم از سود به نسبت بالایی بهره‌مند شد.

3- بیمه عمر با سود چند درصد؟

♻️ در بخش قبل به این موضوع اشاره کردیم که با خرید بیمه عمر می‌توان از سود قابل‌توجهی بهره برد. حال که داریم درباره فواید بیمه عمر صحبت می‌کنیم بهتر است با سودهایی که به بیمه عمر تعلق می‌گیرد هم آشنا شویم. فواید بیمه عمر بیشتر از سود سرمایه‌گذاری حاصل می‌شود که شرکت‌های بیمه انجام می‌دهند!

♻️ به مبالغی که افراد طی سال‌ها بابت حق بیمه عمر می‌پردازند، 2 نوع سود تعلق می‌گیرد:

سود تضمینی سرمایه‌گذاری در بیمه عمر

♻️ همان‌طور که از نام آن مشخص است، سود تضمینی بیمه عمر به‌صورت درصدی از سود به سرمایه اندوخته بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد. این سود غالباً در سال‌های اول بیشتر است سپس به مرور زمان کم می‌شود و روی عدد مشخصی ثابت باقی می‌ماند. برای مثال سال اول و دوم 16%، سال سوم و چهارم 13% و بعد از آن 10% می‌شود.

این میزان از سود، تضمینی است و بی‌شک هنگام بازخرید به بیمه‌گزار تعلق می‌گیرد.

سود مشارکت منافع

♻️ این سود همان سود حاصل از سرمایه‌گذاری شرکت بیمه است. در نهایت بیمه‌گزار با یک درصد سود روبرو است که این درصد مجموع سود تضمینی و مشارکت منافع است. مجموع این 2 سود معمولاً بالای 20 درصد می‌شود.

4- از فواید بیمه عمر؛ وام گرفتن بدون ضامن، بدون وثیقه!

♻️ ممکن است بنا به دلیلی شما به مبلغی پول نیاز داشته باشید و از طرفی هم نخواهید قرارداد بیمه عمر خود را فسخ کنید. در این صورت می‌توانید از بیمه عمر وام بگیرید. یکی از فواید بیمه عمر توانایی اخذ وام تا 90% ارزش بازخرید است؛ بدین صورت که پس از گذشت مدت مشخصی از شروع قرارداد (شش ماه، یک سال و… بسته به قوانین شرکت بیمه) می‌توانید از بیمه عمر خود بدون نیاز به ضامن یا وثیقه وام بگیرید. با این کار هم به پول رسیده‌اید و مشکلتان حل می‌شود و هم تحت پوشش بیمه عمر هستید و از پوشش‌های آن استفاده می‌کنید.

♻️ سود این وام غالباً 2-3 درصد است که این درصد به درصد سودی که به سرمایه شما تعلق می‌گیرد افزوده می‌شود؛ یعنی در نهایت شما باید وام خود را با 23-25 درصد سود بازگردانید.

♻️ شاید فکر کنید که درصد سود این وام خیلی زیاد است و این کار صرفه اقتصادی ندارد ولی باید به چند نکته توجه داشت. اول اینکه با اخذ این وام علاوه بر اینکه از مبلغ وام خود استفاده می‌کنید تحت پوشش‌های بیمه عمر هم هستید؛ یعنی اگر برای مثال بیمه‌گزار دچار حادثه‌ای شود که صدمات جسمی برای او داشته باشد، علاوه بر داشتن وام می‌تواند از پوشش هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه مطابق بیمه‌نامه استفاده کند. دوم اینکه بیمه عمر بابت مبلغی که شما طی چند سال سرمایه‌گذاری می‌کنید سود قابل‌توجهی می‌دهد و اگر بخواهید 90 درصد مبلغ را خارج کنید باید سود آن را جبران کنید تا ارزش بازخرید بیمه عمر شما مطابق بیمه‌نامه تا آخر دوره حفظ شود.

5- فواید بیمه عمر از نگاه مالیات

♻️ یکی از فواید بیمه عمر این است که به سرمایه عمر شما هیچ مالیاتی تعلق نمی‌گیرد. این مزیت مخصوصاً برای کسانی که می‌خواهند مبلغ بالایی را در بیمه عمر سرمایه‌گذاری کنند بسیار مفید است.

6- فواید بیمه عمر در تعیین ذی‌نفعان

♻️ یکی دیگر از فواید بیمه عمر تعیین ذی‌نفعان توسط خود بیمه‌گزار است. برای مثال بیمه‌گزار می‌تواند ذی‌نفع بیمه عمر را فقط همسر خود معرفی کند تا در صورت فوت، تمام سرمایه فوت به همسرش برسد. درصورتی‌که بیمه‌گزار ذی‌نفعان خود را مشخص نکند، سرمایه فوت مطابق قانون ارث تقسیم می‌گردد.

7- بازخرید بیمه عمر

♻️ قراردادهای بیمه عمر غالباً بین 5 تا 30 ساله است. هر چه مدت قرارداد بیشتر باشد، سوددهی آن بیشتر است. یکی از فواید بیمه عمر این است که بیمه‌گزار می‌تواند هر زمان که تمایل داشت قرارداد بیمه عمر خود را فسخ کند و ارزش بازخرید را دریافت کند. ممکن است وی قرارداد 30 ساله داشته باشد ولی در سال بیست و ششم بخواهد ارزش بازخرید خود را دریافت کند.

مدیریت:آقای جهانگیر فرد

 

 

 

مزایا بیمه عمر  , فواید بیمه عمر , بهترین بیمه عمر , سود بیمه عمر , فواید بیمه عمر برای کودکان , مزایای بیمه عمر تامین اجتماعی , استعلام بیمه عمر , بیمه ,