Address & Contact

Our Address

تبریز،شهرستان مرند،جاده بین المللی مرند بازرگان

نمایندگی حمل و نقل بین المللی

✨حمل و نقل بین المللی (بازار ترکیه،ارمنستان،عراق،افغانستان)

✨واردات و صادرات کالا

?حمل و نقل بین المللی چیست؟

?حمل و نقل بین المللی به معنای انتقال مسافر و یا کالا بین دو کشور است. این دو کشور ممکن است که مرزی زمینی، دریایی یا هوایی داشته باشند. حمل و نقل و توزیع نقش مهمی در تجارت بین المللی دارند. لازم است شرکت‌ها روش صحیح حمل و نقل را برای اطمینان از کارایی و مقرون به صرفه بودن بسته‌های خود انتخاب کنند. عوامل مختلفی وجود دارد که بر تصمیم شرکت در مورد نوع حمل و نقل تأثیر می‌گذارد. این عوامل می‌توانند نیاز تجاری، کشور مقصد و نوع کالا باشند.

?جاده، دریا، راه آهن و هوا چهار راه واردات و صادرات هستند. به عنوان اولین قدم شرکت‌ها باید تمام قسمت های پروژه خود را در نظر بگیرند و در مورد آنچه باید توزیع شود از جمله اندازه، وزن و نوع کالاها آگاهی پیدا کنند. به عنوان مثال، برای حمل و نقل مواد غذایی یا میوه، سرعت بسیار مهم است و انتخاب کوتاهترین و سریعترین راه مهم است. هزینه ارسال یکی دیگر از عناصر بسیار مهم است و به طرفین معامله بستگی دارد. مقصد، قانون کشورها، ارزش کالاها و خطر حمل و نقل، عناصر دیگری هستند که باید مورد توجه قرار بگیرند. بنابراین کسی که می‌خواهد با حمل و نقل بین المللی تجارت کند، باید کیفیت، هزینه، زمان و شرایط را بسنجد تا انتخاب درستی بکند.

?حمل و نقل هوایی

حمل و نقل هوایی بسته به شرایط مورد نیاز مزایای بی‌شماری برای تجارت بین المللی ارائه می‌دهد. با استفاده از این روش می­توانید:

?اقلام را به سرعت در مسافت های طولانی تحویل دهید
?برای کالاهای حساس امنیت بالایی را ارائه دهید
?برای طیف وسیعی از کالاها آن را مورد استفاده قرار دهید.

این روش یکی از بهترین روش­های حمل و نقل است. اگر هنوز نمی­دانید که بهترین روش حمل و نقل بین المللی چیست، برای کالاهایی که فورس زمانی دارند، این روش یکی از بهترین روش­ها محسوب می­شود.

?حمل و نقل دریایی

حالا شاید برای شما سوال باشد که بهترین روش حمل و نقل برای کالاهای سنگین چیست. اگر تجارت نیاز به حمل مقادیر زیادی کالا داشته باشید اما هیچ فشاری برای تحویل سریع وجود نداشته باشد، حمل و نقل از طریق دریا ممکن است مناسب باشد. این روش مزایای فراوانی دارد. مزایای حمل و نقل دریایی شامل موارد زیر است:

?امکان ارسال حجم زیاد با هزینه کم
?ایمنی بسیار بالا

?حمل و نقل جاده ای

اگر برای شما سوال است که بهترین روش حمل و نقل بین المللی چیست باید بگوییم که استفاده از جاده برای حمل و نقل در فاصله نزدیک بهترین گزینه است چرا که از نظر هزینه و زمان خریدار یا فروشنده را اذیت نمیکند. حمل و نقل زمینی می‌تواند انعطاف‌پذیرترین گزینه برای تجارت بین المللی باشد. این روش معمولاً سریع و کارآمد است. مزایای حمل و نقل جاده ای به شرح زیر هستند:

?کم هزینه است
?امکان استفاده از شبکه‌های گسترده جاده‌ای وجود دارد
?امکان برنامه ریزی حمل و نقل و ردیابی محل کالاها وجود دارد
?تحویل ایمن و خصوصی است

به مدیریت:مصطفی آقاپور

 

 

 

حمل و نقل , حمل کالا , حمل بار , حمل و نقل بین المللی در تبریز , واردات و صادرات , نمایندگی حمل و نقل بین المللی آقاپور در تبریز , انواع حمل و نقل بین المللی , حمل نقل هوایی , حمل و نقل دریایی , حمل و نقل زمینی ,