Address & Contact

Our Address

تهران ، لاله زار جنوبی ، کوچه ترابی گودرزی ، پلاک 51

نمایندگی شرکت تابشگران نور

?? نماینده رسمی شرکت تابشگران نور و پارسی نور??

?? عرضه کلیه لوازم الکتریکی ، لامپ های صنعتی و لوازم روشنایی??

? چراغهای سقفی روکار و توکار در سایزهای 60*60 ،40*40 ، 30*30

? چراغهای خطی در اندازه های مختلف

✳️ چراغ های سقفی روکار

چراغ سقفی روکار منبع نوری هستند که بر روی سطح سقف قرار می گیرند و قابل مشاهده می باشند. مشخصا زمانی که چراغ بر روی سطح قرار گیرد تابش نور بیش تر شده و زاویه نور پراکنده تر می شود. به دلیل مشاهده مستقیم چراغ های روشنایی در اشکال و طرح های متنوعی مانند گنبدی، مکعبی، مستطیل، مربع، دایره، طرح گل و …تولید و ساخته می شوند. یکی از قابلیت ها یا مزیت های خوب این چراغ ها این است که آن ها در فضای داخلی معمولی یا رسمی و در اتاق هایی با ارتفاع سقف کم به خوبی پخش نور دارند. برای بیشتر مکان هایی مانند :پذیرایی، اتاق نشیمن، آشپزخانه، هتل ها، رستوران ها، راهرو ها، کلینیک ها، سالن های زیبایی و … می توان استفاده کرد. این چراغ سقفی روکار تزیینی از خواستگاه ویژه ای برخوردار است، زیرا با نصب شدن روی سطح سقف مقدار نور آن افزایش می یابد و این ویژگی باعث شده که تنوع طرح و مدل آن نیز افزایش پیدا کند.

✳️ انواع چراغ سقفی روکار

چراغ سقفی روکار علاوه بر تنوع شکل و ظاهر، از تنوع منبع نوری مختلفی نیز برخوردار بوده است. حال می توان از منبع نوری لامپ استاندارد، لامپ ال ای دی، لامپ اس ام دی، لامپ کم مصرف، لامپ خطی و … نام برد. در واقع به نوعی این گونه از چراغ های جزء دسته چراغ های مدرن نیز محسوب می گردند و در دکوراسیون منزل، مکان های تجاری و اداری جلوه و زیبایی منحصر به فردی را به فضا می بخشند. بسیاری از این چراغ های سقفی روکار با حباب و شیشه مقاوم طراحی شده و حتی دارای IP یا همان درجه حفاظت نیز بوده است.همچنین برای محیط های مرطوب و دارای گرد و غبار مانند حمام و سرویس بهداشتی بسیار مناسب می باشند. این محصول در اندازه های مختلف تولید می شوند و قیمت چراغ سقفی روکار بستگی به سایز و کیفیت و جنس آن ها دارد.

✳️ نصب راحت چراغ سقفی روکار

در چراغ سقفی روکار به راحتی هر چه تمام و کمترین زمان ممکنه می توان چراغ سقفی را نصب کرد، در تمامی این محصولات در زمان ارائه در داخل جعبه های خود براکت و پیچ های مخصوصی جهت نصب وجود دارد. زیرا این مدل چراغ و پنل ها به گونه ای طراحی و ساخته شده که نیاز به ایجاد حفره و یا برش در سقف نیست برای همین هم به این چراغ های روکار گفته می شود. این تنوع بالا در مدل و منبع نوری در این چراغ ها باعث شده که یکی از پرطرف دارترین المان نور پردازی و منبع تامین روشنایی در هر محیطی باشد و بسیار به فضای مورد نظر علاوه بر روشنایی وسیع دیزاین و جذابیت خیره کننده ای ببخشند.

مدیریت : حمیدرضا عسگری و حسین یوسفی

جهت مشاهده کاتالوگ محصولات شرکت تابشگران نور کلیک کنید??

smart catalog tabeshgaran

 

پروژکتور صد وات تابشگران نور با دو سال گارانتی تعویض در سه رنگ سفید زرد استاندارد

 

۸ وات بک لایت برش ۸

 

قیمت چراغ سقفی روکار , قیمت چراغ سقفی روکار گرد , چراغ سقفی توکار , لامپ سقفی توکار , انواع چراغ سقفی روکار ,  لوازم الکتریکی , لامپ های صنعتی , لوازم روشنایی ,