فروش تجهیزات استخر جکوزی محصولات ایران رادیاتور در تنکابن غرب مازندران

?نمایندگی محصولات ایران رادیاتور در تنکابن 
?فروش پکیج در تنکابن 
?نمایندگی فروش رادیاتور های شیشه ای در تنکابن 
?فروشگاه تاسیسات شرق در تنکابن 
http://sharghfacility.ir/
?در باره ما

?فروشگاه تا سیسات شرق در سال 3131 توسط حاج علی عبداله پور که در آن زمان سرپرست تاسیسات راه آهن شمال شرق بود در شاهرود افتتاح شد. با گذشت بیش از چهل سال حضور فعال در صنعت تاسیسات و اجرای صدها پروژه دولتی و خصوصی در شهرستان شاهرود و شهرهای اطراف ،شعبه فروشگاه تاسیسات شرق درشهرستان تنکابن که موطن اصلی خانواده عبداله پور است افتتاح گردید.

?در ادامه مدیریت شعبه تنکابن تاسیسات شرق به فرزند ایشان علیرضا عبداله پور سپرده شد. علیرضا عبداله پور دانش آموخته ی رشته ی فیزیک در مقطع کارشناسی ارشد و دانشجوی دوره دکتری مهندسی محیط زیست است. وی پیش از این به مدت ده سال در صنعت چرخه سوخت هسته ای مشغول به کار بوده و از این منظر با تکنولوژی های روز دنیا در شاخه تاسیسات در ارتباط بوده است. او هم اکنون عالوه بر مدیریت فروشگاه به تدریس در دانشگاههای کشور و صنایع مختلف و همینطور مدیریت پروژه های تهویه مطبوع مشغول است.

?شما با انتخاب فروشگاه تاسیسات شرق همواره از پشتوانه ی انتخاب درست و دقیق برخوردار خواهید بود .عالوه برآن انبوهی از تجربه های اندوخته شده در طول سالها ، استفاده از نرم افزارهای تاسیسات ، ارایه برگه های محاسباتی ، بهره گیری از استادکاران باتجربه ، کد دار، متعهد باعث آسایشخیال شما و اطمینان از خرید مناسب ترین گزینه از هر نظر خواهد بود.

? اخذ نمایندگی برندهای معتبر و کوتاه کردن مسیرهای تهیه تجهیزات باعث کاهش قیمت تمام شده و بنابراین فروش با قیمت مناسب خواهد شد ضمن اینکه خط مشی این فروشگاه همراهی با مشتری و اولویت داشتن رضایت مشتری بر سود می باشد.در حال حاضر فروشگاه تاسیسات شرق بعنوان نماینده فعال ایران رادیاتور عالوه بر ارایه کلیه محصوالت این شرکت محصولات زیر را در برندهای مختلف وبا کیفیت قابل قبول ارایه می دهد.

?انواع پکیج های دیواری و زمینی انواع رادیاتورهای پره ای آلومینیوم و پنل- اسپلیت های ایران رادیاتور- داکت اسپلیت –آبگرمکن- تجهیزات موتورخانه- انواع مشعل – پمپ های خانگی ، کشاورزی ، سیرکوالسیون و قطعات یدکی آنها – تجهیزات استخر ، جکوزی – انواع فیلترها و پیش فیلترها – مبدل های حرارتی – منبع های دوجداره و انبساط و مخازن تحت فشار و..

?رادیاتورهای آلومینیومی ایران 

رادیاتورهای آلومینیومی ایران رادیاتور در مدل های ترمو ، اکو ، کال صادراتی ، ماکسی و سوالردر ارتفاع های متفاوت با ده سال گارانتی تعویض ، رنگ ثابت و باالترین بازدهی حرارتی.فروشگاه تاسیسات شرق نمایندگی فروش و خدمات محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن و غرب مازندران.مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت با امکان سفارش تلفنی و اینترنتی و تحویل رایگان 

?پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور 

?پکیج های ایران رادیاتور دومبدل و فن دار در مدلهای آنالوگ و دیجیتال در سایزهای مختلف پکیج های دیواری ایران رادیاتور مجهز به هیدرولیک ست برنجی با طول عمر بسیار باال در مقایسه با نوع پالستیکی آن می باشند.

?پکیج های دیواری ایران رادیاتور دارای گواهینامه استاندارد CE اروپا با رده انرزی 3STAR با راندمان باالی 31 %میباشند.همچنین این مدل ها دارای توان گرمایشی خروجی واقعی 22 تا 13 کیلو وات می باشند..

?پکیج های دیواری ایران رادیاتور در دو نوع تک مبدل و دو مبدل موجود می باشند.مبدل تعبیه شده )مبدل اصلی دوبل( در پکیج های دیواری تک مبدل یا بی ترمیک( BITHERMIC (ایران رادیاتور , همزمان دو وظیفه تامین آبگرم مصرفی و هم چنین گرمایش ساختمان را بعهده دارد.

?پکیج های دو مبدل یا مونوترمیک ( MONOTHERMIC (ایران رادیاتور در شرایطی مورد استفاده قرار میگیرند که یا آب مورد استفاده دارای سختی ) امالح ( زیاد باشد و یا زیربنای آپارتمان باالتر از 321 متر باشد .در پکیج های دو مبدل ایران رادیاتور , مبدل اصلی وظیفه تامین گرمایش محیط را بعهده دارد ومبدل صفحه ای جهت تامین آبگرم مصرفی مورد استفاده قرار می گیرد.

?پکیج های دیواری ایران رادیاتور که دارای اندیس FF می باشند مجهز به فن بوده و مدل هایی که دارای اندیس CFمی باشند از جمله مدل های بدون فن به شمار می روند.

?استفاده از پکیج دیواری فن دار با دودکش دو جداره (کواکسیال) که بیشتر مورد تائید است ، این امکان را فراهم می نماید که هوای مورد نیاز احتراق پکیج توسط جداره داخلی دودکش از محیط خارج آپارتمان تامین گردد و میزان اکسیژن و رطوبت هوای داخل آپارتمان کاهش نیابد.

?چنانچه نحوه اجرای دودکش پکیج شما بصورت حرف L باشد )یعنی بخشی از مسیر دودکش افقی اجرا شده باشد( ، و یا در صورت نصب پکیج در بالکن یا هر فضای باز دیگر، استفاده از پکیج فن دار جهت عبور آسان دود و گازهای احتراق ضروری است.

?تمامی مدل های پکیج های دیواری گازی ایران رادیاتور دارای23 ماه گارانتی شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور می باشند.

?ازجمله مزایای استفاده از پکیج های دیواری ایران رادیاتور می توان به راندمان حرارتی باال ,کارکرد آرام و بی صدا , ایمنی کامل , ابعاد کوچک دستگاه و درنتیجه اشغال فضای کمتر,سیستم حفاظت در برابر کمبود آب , سیستم کنترلی کامال دیجیتال,سیستم حفاظت در مقابل انسداد دودکش,تامین آبگرم فراوان و دائمی و همچنین سهولت در نصب , راه اندازی , سرویس و نگهداری اشاره نمود.

?پکیج های شوفاژ دیواری ایران رادیاتور مجهز به سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی می باشند که قابلیت نصب در فضاهای باز را دارا می باشند

.از دیگر ویژگی های مدل های فوق می توان به موارد زیر اشاره نمود:
•راندمان باالو کاهش مصرف انرژی
•مجهز به برد الکترونیک هوشمند و قابلیت عیب یابی اتوماتیک
•قابلیت نصب منبع آبگرم مصرفی با استفاده از یک شیر سه راهه
•قابلیت افزایش توان توسط افزودن تعداد پکیج در صورت نیاز
•قابلیت جایگزینی با سیستم موتورخانه مرکزی.
پکیج های دیواری گازی ایران رادیاتور دارای نصب رایگان توسط شبکه خدمات پس از فروش شرکت ایران رادیاتور می
باشند. (هزینه لوازم، شیرآالت و اتصاات نصب به عهده خریدار مي باشد)

?دوستان عزیز انتخاب پکیج مناسب با نیازها و شرایط شماهمینطور نصب آن نیاز به داشتن دانش ، تجربه و مهارت بالای می باشد والزم است که این کار را به متخصصان مجرب مربوطه سپرد. فروشگاه تاسیسات شرق بعنوان نمایندگی محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن با داشتن سابقه درخشان چندین ساله در زمینه مشاوره و فروش انواع پکیج های  دیواری، آماده خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می باشد. در صورتی که قصد خرید یا نصب پکیج را دارید، حتما با ما در تماس باشید و از خدمات نمایندگی پکیج در تنکابن بهره مند گردید.

?فروشگاه تاسیسات شرق نمایندگی فروش و خدمات محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن و غرب مازندران.مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت با امکان سفارش تلفنی و اینترنتی قبل از خرید حتما با ما مشورت کنید . کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود

?کولر های گازی ایران رادیاتور 

?کولرهای گازی ایران رادیاتور سرد و گرم کم مصرف )گرید انرژی A ) یکی از جدیدترین محصوالت شرکت ایران رادیاتور است که به دلیل کیفیت بسیار عالی ، طراحی زیبا و قیمت بسیار مناسب توانسته است خیلی زود جایگاه خود را در بازار پیدا کند و به دلیل برتری شایسته ای که بر سایر محصوالت موجود دارد ، خود را به مصرف کنندگان محترم تحمیل کند. این محصول شرکت ایران رادیاتور دارای طراحی بسیار زیبا و منحصر به فرد است که باعث جذب هوای گرم داخل و تولید هوای خنک از طریق تبخیر مایع مبرد به گاز در اواپراتور می شود.

?در واقع کولر گازی های ایران رادیاتور با قابلیت ایجاد سرمایش و گرمایش، برای استفاده در کلیه اقلیم های موجود در ایران شامل گرم و مرطوب و سرد کوهستانی قابل استفاده می باشند که می تواند دامنه دمایی 9 -الی 31 درجه سانتی گراد را برای آنها متصور شد. چه اینکه این کولر یک تجهیز ایده آل برای شرایط اقلیمی غرب مازندران می باشد و در عمل این امر را به اثبات رسانیده است. اسپلیت ایران رادیاتور در ظرفیت های 3111 ، 32111 ، 38111 ،23111 و 11111 ( بی تی یو بر ساعت( مجهز به کمپرسور GMCC شرکت توشیبا و کندانسور FIN GOLDEN مقاوم در برابر خوردگی می باشد و برای شهرهای بزرگ و مناطق با رطوبت بالا مناسب هستند.

?کولر گازی ایران رادیاتور یکی از محبوب ترین محصوالن این شرکت در کنار پکیج ایران رادیاتور می باشد که از جدیدترین مکانیزم های گرمایش و سرمایش بهره می برد تا به نوعی با ایجاد تهویه مطبوع درست، مصرف کننده را راضی نگهدارد . کولرهای گازی ایران رادیاتور سرد و گرم کم مصرف (گرید انرژی A ) دارای قابلیت عملکرد در دو مد گرمایش و سرمایش را دارا میباشند که عمال آنها را قابل مصرف در تابستان و زمستان می کند به همین جهت شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه یا تماس با فروشگاه تاسیسات شرق ا نسبت به مشاهده و خرید این محصول و سایر محصوالت مشابه با گارانتی اصلی اقدام کنید.

?فروشگاه تاسیسات شرق نمایندگی فروش و خدمات محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن و غرب مازندران.مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت با امکان سفارش تلفنی و اینترنتی قبل از خرید حتما با ما مشورت کنید . کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود.

?منبع ها (مخازن)تحت فشار 

?توضیح هرچقدر پمپ آب منزل و یا ساختمان شما کمتر روشن شود طول عمر آن افزایش خواهد یافت. برای این موضوع از منبع تحت فشار استفاده می شود که در بازار با نام هایی هم چون منبع انبساط بسته، منبع روی پمپ و منبع پشت پمپ شناخته می در دو رنگ قرمز و آبی تولید می شود.

?در گذشته رنگ قرمز مخصوص استفاده به عنوان منبع شود .منبع تحت فشار معمولا شوفاژ خانه و رنگ آبی به عنوان منبع تحت فشار مورد استفاده قرار می گرفت ولی اکنون این دو هیچ فرقی با یکدیگر ندارند.فروشگاه تاسیسات شرق تامین کننده ی مخازن تحت فشار در حجم های33 تا 311 لیتر
فروش بهترین و با کیفیت ترین منابع تحت فشارمانند واتس ، اچ تی ام ، مهرافروز ، دیزلساز ، کارن و … .

?با مراجعه به فروشگاه تاسیسات شرق نسبت به خرید این محصول و سایر محصوالت مشابه با گارانتی اصلی اقدام کنید.فروشگاه تاسیسات شرق نمایندگی فروش و خدمات محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن و غرب مازندران.مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت با امکان سفارش تلفنی و اینترنتی انتخاب و خرید منابع تحت فشار یک کار کامال تخصصی ست و به فاکتورهای متعددی همچون شرایط لوله کشی ، توان پمپ ، تعداد واحدها و طبقات و … بستگی دارد پس برای انتخاب بهتر و هوشمندانه قبل از خرید حتما با ما مشورت کنید . کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود.

?منبع های دوجداره،کویرال و اسپیرال 

?فروشگاه تاسیسات شرق تجربه ای بسیار طوالنی در طراحی ، تامین و نصب و اجرا و خدمات پس از نصب منبع های دوجداره ، کویل دار و اخیرا اسپیرال دارد.

?امیدواریم با مطالعه موارد ارائه شده زیر و تماس با کارشناسان و تکنسین های بخش تجهیزات گرمایشی و موتورخانه در مجموعه دماتجهیز، تجربه مناسب و رضایتبخش خرید از این مجموعه پویا را کسب نمایید.

?منبع دوجداره جهت تامین آب گرم مصرفی ساختمان با استفاده از آب گرم دیگ موتورخانه مورد استفاده قرار میگیرد. منبع دوجداره همانطور که از نام آن مشخص است از دو جداره (از جنس ورق گالوانیزه فولادی)تشکیل شده است که در جداره داخلی آن آب بهداشتی شهری (توسط لوله ورودی آب)و جداره بیرونی آن آب گرم دیگ حرارت مرکزی جریان می یابد و با انتقال حرارت از آب دیگ به آب بهداشتی شهری در جداره دوم منبع دو جداره، آب گرم و بهداشتی برای مصرف ساکنین ساختمان تامین می شود.

?بطور کلی منبع آب گرم دو جداره بصورت افقی ساخته می شود و در موتورخانه ساختمانهای کم واحد (تا 31 واحد)نصب و مورد استفاده قرار می گیرند. منابع دو جداره عالوه بر قیمت ارزان تر نسبت به منابع کویلی، نیازی به اختصاص پمپ سیرکوالتور مجزا برای گردش آب گرم دیگ در جداره گرم کننده آب منبع دو جداره ندارند.

?ویژگیهای منبع آب گرم دوجداره افقي تاسیسات شرق 

?از ویژگیهای منبع آب گرم دوجداره افقي می توان به گرم کردن حجم زیادی آب در مدت زمانی کوتاه حتی بدون استفاده از پمپ سیرکوالتور آب دیگ اشاره نمود، (بدلیل جریان ثقلی آب گرم رفت و برگشت دیگ) که این ویژگی آن را برای مکانهایی مانند آپارتمانهای مسکونی، اداری، استخرهای شنا و کلیه اماکنی که نیاز به آب گرم قابل مصرف دارند مناسب می سازد. چالش استفاده از منابع دو جداره آب گرم این است که در صورت بروز یک سوراخ یا نشتی کوچک در بین دو جداره آن،معموالا امکان تعمیر آن وجود ندارد و تعمیر اصولی اینگونه منابع سخت و دشوار است.

?جنس بدنه ضخامت و ظرفیتها
– بدنه منبع آب دو جداره از جنس ورق فوالدی با روکش گالوانیزه گرم ساخته شده و از ظرفیت 111 الی 2111 لیتر نیز قابل سفارش است
– از عوامل که در تعیین ضخامت صحیح ورق مورد استفاده در ساخت منبع آب گرم کویلی و منبع دوجداره حائز اهمیت است، عبارتند از دمای کاری (دمای سیال داخل منبع) و ضریب خوردگی آب مورد استفاده در منبع آب گرم دو جداره.ضخامت ورقهای گالوانیزه در جداره خارجی منابع دو جداره از 2 تا 1 میلیمتر و در جداره داخلی آن از 3 الی 5 میلیمتر بر اساس ظرفیت منبع متفاوت است.

نکته: ضخامت جداره اصلی (داخلی)منابع دو جداره را به علت بیشتر بودن فشار آب شهر ورودی به جداره داخلی منابع دو جداره بیشتر در نظر می گیرند
– به منظور برآورد ظرفیت منبع آبگرم دوجداره مورد نیاز )با در نظر گرفتن تعداد واحدها، نوع کاربری، ضریب تقاضا و ضریب همزمانی مصرف برای هر واحد بین 311 تا 211 لیتر ظرفیت منبع آبگرم دوجداره در نظر گرفته می شود. برای محاسبات دقیق تر و صرفه جویی در هزینه ها حتما با کارشناسان فروشگاه تاسیسات شرق تماس بگیرید..
ورقهای گالوانیزه گرم مورد استفاده در ساخت منابع دو جداره دماتجهیز از بهترین ورقهای گالوانیزه موجود در بازار می باشد همچنین پیش از ورود به مرحله ساخت بطور کامل مورد بررسی و کنترل قرار می گیرند.

?نکات اجرایی در مورد منابع 
• نصب شیر اطمینان (دما و فشار) برای کلیه منابع دوجداره الزامي است.
• در صورت سوراخ شدن جدار داخلی منبع دو جداره و یا کویل آبگرم منبع آبگرم کویلی ساختمان، آب سیستم آبرسانی
به سیستم گرمایش ساختمان نفوذ کرده و در نتیجه آب از منبع انبساط باز در پشت بام ساختمان سرریز می شود.

?نکات کاربردی در هنگام سفارش و خرید منبع آبگرم تاسیسات شرق 

?ارتفاع مورد نیاز بین باالی منبع آب تا سقف موتور خانه 11 سانتیمتر مي باشد.

?توجه کنید قطر نهایي منبع دو جداره آبگرم پس از اضافه نمودن 31 سانتیمتر بابت جداره بیرونی آن بدست مي آید.

?در هنگام خرید منابع دوجداره، عالوه بر ظرفیت و ابعاد منبع به جنس ، ضخامت ورق و گارانتی منبع نیز توجه
فرمائید.

? قبل از سفارش منبع آبگرم دوجداره افقی نسبت به امکان عبور از درب موتورخانه و فضای ابعادی مناسب جهت نصب و بهره برداری آن مطمئن شوید و در صورتي که منبع با ابعاد دیگری مورد نیاز باشد، ابعاد آنرا قبل از سفارش تعیین نمائید.

?منابع آبگرمکن دوجداره بیشتر از ناحیه عدسیها شروع به پوسیدگی و خوردگی می کنند. دلیل این مسئله کشیدگی و ترکهای بسیار ریزی است که در ساخت عدسیها اعمال شده و تنشهای زیادی را در آن ایجاد می کنند که به چشم دیده نمی شود. به همین دلیل استفاده از عدسی با ضخامت ورق بیشتر می تواند عمر منبع را تا 5 سال بیشتر افزایش دهد.

?سفارش خرید و گارانتی منبع آبگرم دوجداره 

?منبع آبگرم دوجداره افقي ارایه شده توسط فروشگاه تاسیسات شرق ز دارای 11 ماه گارانتی مکتوب و 5 سال خدمات پس از فروش می باشد.

?انتخاب و خرید منبع های دوجداره افقی ، کویل دار و اسپرال یک کار کامال تخصصی ست و به فاکتورهای متعددی همچون مساحت و کاربری هر واحد ،تعداد مصرف کنندگان و چگونگی اجرای موتورخانه بستگی دارد پس برای انتخاب بهتر و هوشمندانه قبل از خرید حتما با ما مشورت کنید . کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود.

?با مراجعه به فروشگاه تاسیسات شرق نسبت به مشاهده و خرید این محصول و سایر محصوالت مشابه با گارانتی اصلی اقدام کنید.

?فروشگاه تاسیسات شرق نمایندگی فروش و خدمات محصوالت ایران رادیاتور در تنکابن و غرب مازندران.مناسب ترین قیمت بهترین کیفیت با امکان سفارش تلفنی و اینترنتی قبل از خرید حتما با ما مشورت کنید . کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود.

?واسطه پمپ بلند کاست تهران مدل HV واسطه پمپ بلند کاست تهران مدلAA

?واسطه پمپ بلند کاست تهران مدلHV/AA ابزاری است از اسیب دیدن دینام پمپ در مواقعی ک پروانه ی پمپ دچار مشکل میشود،جلوگیری میکند محل نصب این محصول بین الکتروموتور وکلگی یا اب راه پمپ نصب می باشد۰ واسطه پمپ بلند کاست تهران مدلHV و یا مدل AA وظیفیه جلوگیری از اسیب دیدن قسمت اصلی پمپ یعنی الکتروموتور را بر عهده دارد خرابی واسطه موجب بالا رفتن سر صدای ناشی از کارکرد پمپ،نشتی آب و در نتیجه کاهش عملکرد پمپ میشود مهم ترین نکته ای در عملکرد پمپ و عمر واسطه تاثیر گزار است،روغن کاری مرتب و دوره ای ان میباشد.

?پمپ سیر کولاتور خطی بلند کاست توانایی به کار گیری در انواع سیستم گرمایشی خانگیو صنعتی را دارد۰

?توانسته است محصولا خودرا در خارج صادر کند۰ به طورکلی پمپ ها دستگاهی هستند که انرژی التکرونیکی رااز منبع تغزیه خود دریافت میکند و به سیالی از ان عبور میکند منتقل میکند۰ پمپ ها بر اساس نحوه انتقال انرژی به سیال نوع سیال و جنس موادی که در ساخت پمپ مورد استفاده قرار گرفته است، تقسیم بندی میشونداین محصول به آسانی سرویس و روغن کاری میباشد.

?پمپ های سیر کولاتور 

?سری A__B__D از نوع دو سه سرعته آب خنک با تنظیم دستی میباشد که میبایست در وضعیتی که شفت الکتروموتور در راستای افق قرار گرفته،نصب شوند توصیه می شود برای استفاده از این پمپ (پمپ های داب)در سیستم گرمایشی موتور خانه،پمپ در مسیر برگشت آب گرم و درسطحی بالاترازحداکثر سطح دیگ نصب شود۰

?برای دستیابی بیشترین راندمان پمپ،حتی الامکان پورت مکش در نزدیک ترین نقطه به منبع انبساط قرار داشته باشد و جهت جلوگیری از نوسان سیال و ارتعاش سیستم لوله کشی نصب هرگونه زانویی، خمیدگی، و انشعاب در این مسیر اجتناب شود۰

?پمپ های سریA__B__D دارای گواهی نامه اتحادیه اروپاEN 60335_2_51 می باشد .

?پمپ سیرکوالتور لئو Leo شکل15 در فایل تصاویر

?پمپ LRp یا پمپ سیر کوالترائو Leo توسط کمپانی لئو طراحی و تولید شده اند کمپانی لئو یکی از معروف ترین سازنده پمپ صنعتی در دنیا می باشد که در زمینه تولید پمپ 24سال سابقه تولید دارد پمپ های کمپانی لئو به سراسر دنیا از جمله کشور توسعه یافته و در حال توسعه یافته ارسال میشود.

?پمپ LRPیا پمپ سیر کو لاتور لئو Leo از سری پمپ های سیر کولاتور خطی میباشد که کاربرد های وسیعی انواع مصارف دارند از جمله پمپ های پرکاربرد در مصارف صنعتی است پمپ های سیر کو لاتور در دومدل خطی وزمینی در فروشگاه تاسیسات شرق موجود می باشد.

?انتخاب و خرید پمپ قطعا کاری تخصصی ست ک به فاکتور های متعدد بستگی دارد بنابر این قبل خرید حتما با مامشورت کنید.

?کارشناسان مجرب تاسیسات شرق پاسخگوی شما خواهند بود.

?با مراجعه به فروشگاه تاسیسات شرق نسبت به مشاهده و خرید این

?محصول و سایر محصولات مشابه با گارانتی اصلی اقدام کنید.

به مدیریت:عبدالله پور 

 

 

 

فروش رادیاتور در تنکابن , نمایندگی فروش رادیاتور در تنکابن , فروش رادیاتور شیشه ای در تنکابن , فروش پکیج در تنکابن , محصولات ایران رادیاتور در غرب مازندران , فروشگاه تاسیسات شرق عبدالله پور در مازندران , فروشگاه تاسیسات شرق , نمایندگی محصولات ایران رادیاتور در تنکابن , نمایندگی فروش رادیاتور های شیشه ای در تنکابن , فروش پکیج در تنکابن , فروشگاه تاسیسات شرق درتنکابن , نمایندگی محصولات ایران رادیاتور در تنکابن , منبع های دوجداره , کویل دار و اسپیرال ,