نمایندگی فروش و خدمات پکیج و رادیاتور بوتان و ایران رادیاتور ابراهیمیان

🌟🌟فروش ویژه پکیج و کولر🌟🌟

نمایندگی رسمی سامو

پکیج و کولر

بوتان، ایران رادیاتور،لورچ، تاچی

⚡️فروش به صورت حضوری و غیرحضوری⚡️

با شروع فصل گرما همه به فکر راه اندازی مجدد کولرهای آبی میشوند تا بتوانند به بهترین نحو از آنها استفاده کنند

اگر هنوز اقدام به خرید کولر یا تعمیر آن نکردید یک جای مطمئن رو بهتون پیشنهاد میدم با سال ها تجربه و کادری مجرب آماده خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز هستن

بهترین هارو از ما بخواهید

فروشگاه ابراهیمیان

بار جدید کولرهای آبی لورچ و آبسال

مجری مجاز نصب و عامل خدمات پس‌از فروش محصولات لورچ-ایران رادیاتور-بوتان-تاچی-ایساتیس و انرژی در فروشگاه ساموسرویس به نمایندگی آقای سعید ابراهیمیان

این مجموعه کلیه محصولات خود را با پایین ترین قیمت و با شعار کیفیتی که انتظار دارید، قیمتی که باور ندارید ارائه خواهد کرد

مشاوره قبل از خرید و نصب محصول
ارائه خدمات درکمترین زمان انتظار

کادرمجرب و متخصص ازدیگر مزایای خرید از فروشگاه سامو سرویس میباشد.

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده تماس حاصل فرمائید

09123965023
09373378007
026-36100720

 

🔰مجموعه‌ی «سامو» برای کسانی که به‌خاطر سرویس و تعمیر پکیج به دنبال تعمیر کاران مجرّب و آموزش دیده هستند، بهترین تعمیر کاران و کامل‌ترین خدمات را در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌دهد. شما می‌توانید به وسیله تماس تلفنی از قیمت و تعرفه‌ی تعمیرات و سرویس انواع پکیج آگاه شوید.

🔰هرگونه مشکل و نقص فنّی پکیج خود را به «ساموسرویس» بسپارید. ما بهترین تیم تعمیر پکیج را با نازل‌ترین قیمت به شما معرفی می‌کنیم. تعمیرکاران ما به صورت آموزش دیده خدمات سرویس و تعمیر پکیج شما را در کم‌ترین زمان ممکن برای شما انجام می‌دهند.

🔰دقّت داشته باشید که هزینه‌ی سرویس و تعمیر پکیج برای پکیج‌های مختلف مانند ایران رادیاتور، لورچ، بوتان و… متفاوت است.

✳️آیا سرویس پکیج ضروری است؟

🌟هر وسیله‌ای اگر قبل از اینکه مشکلی برای آن به وجود آید توسط متخصص بازرسی شود، علاوه بر اینکه از هزینه‌های گزاف جلوگیری می‌شود، کارایی وسیله را بیشتر می‌کند و زمان بیشتری برای انسان کار می‌کند. پس لازم است که هر وسیله‌ای را متناسب با نیازی که دارد در اختیار کارشناس قرار دهیم تا سرویس آن انجام گیرد. وضعیت پکیج‌ها نیز همین‌طور است.

🌟بهتر است هر سال دو بار اقدام به سرویس پکیج خود کنید البته اگر فکر می‌کنید که پکیج شما به سرویس بیشتری نیاز دارد، می‌توانید در آغاز هر فصل این کار را انجام دهید. «ساموسرویس» آماده است تا به منظور راحتی هرچه بیشتر مشتریان و صرفه‌جویی در زمان و پول آن‌ها، سرویس و تعمیر انواع پکیج‌ها را انجام دهد.

🌟رفع عیوب مربوط به پکیج،انجام سرویس های دوره ای قبل از فرارسیدن سرما،با ما در سردترین روزهای سال گرم ترین باشید.

✅معرفی محصولات سامو

احتمالا برای شما هم پیش آمده که از طعم و بوی آب شیرمنزل خود حس خوبی نداشته باشید واز خریدن مداوم آب معدنی هم خسته شده باشید.حتما خیلی علاقمند هستید که بتوانید آب همیشه تصفیه شده و سالم را از طریق یک شیر آب دائمی در آشپزخانه خود در اختیار داشته باشید.

💫استفاده از دستگاه های تصفیه اب خانگی که به روش اسمزمعکوس کارمی‌کند ،یکی از بهترین گزینه هایی است که در حال حاضر اکثر خانواده ها از آن استفاده می کنند.این دستگاه ها باعث بهبود قابل توجه کیفیت آب شده و درعین از راحتی وصرفه اقتصادی بالایی نسبت به خرید مداوم آب معدنی از فروشگاه هابرخورد دار می باشند.

💫ممکن است شما علاقه داشته باشید تا اطلاعات بیشتری در خصوص نحوه کار و استفاده از این دستگاه ها کسب کنید تا تصمیم بهتری در زمان اقدام به خرید این دستگاه ها اتخاذ کنید.

💫در حالت کلی دستگاه های تصفیه اب خانگی برای حذف یا کاهش مواد زائد اب آشامیدنی بکار میروند.این مواد عمدتا عبارتند از:

🔺سختی اب

🔺کارو ترکیبات بیماریزای کار

🔺فلزات سنگین

🔺آلودگی های میکروبی

🔺تصفیه اب خانگی سامو و سافت واتر موجود در فروشگاه سامو اب مصرفی راتا 6و7مرحله تصفیه نمونده ولذت نوشیدن اب زلال وسبک را برایتان به ارمغان می اورد.

🔺مفتخریم تا با ارائه خدمات شایسته به تمام مشتریان عزیز،رضایت مندی آنان   را جلب نمونده و بتوانیم  فعالیت خود را هرچه بیشتر گسترده نمائیم تا همه همشهریان عزیز لذت نوشیدن آب گوارا را تجربه نمایند.

🌀شیلنگ های 3/4و 1/2 پکیج سامو

🌀محافظ برق سامو

🌀کمترین قیمت

🌀بالاترین قیمت

خب همانطور که می دانید امروزه اینترنت شرایطی را برای ما فراهم کرده که به راحتی بتوانیم خریدو فروش محصولات را به صورت مستقیم از خوده تامین کننده دسته اول تجربه نماییم.این فرصت برای شما فراهم شده تا بتوانید با تنها یک تماس تلفنی خریده خود را انجام دهید.

✳️پکیج و رادیاتور

🔺یکی از قدیمی‌ترین روش‌‌‌های گرمایش در آپارتمان‌ها و فضای مسکونی و اداری استفاده از انواع رادیاتورهای شوفاژ می‌باشد. گرمای رادیاتورها از طریق انتقال حرارت و جابه‌جایی در هوای محل قرارگیری آنها توزیع می‌شود.

🔺پس از گرم شدن هوا در مجاورت پره‌‌‌های رادیاتورهای شوفاژ، هوای گرم به طرف بالا حرکت می‌کند و هوای سرد جایگزین آن می‌شود و این جابجایی پیوسته هوا باعث گرم شدن تدریجی دمای هوای اتاق می‌گردد.

🔺آب موجود در شوفاژ (رادیاتور) در سیستم حرارت مرکزی ساختمان (موتورخانه) توسط تجهیزاتی مثل مشعل و دیگ گرم می‌شود و آب گرم‌شده در موتورخانه توسط پمپ به قسمت‌های مختلف ساختمان هدایت می‌شود. این آب گرم شده وارد رادیاتورهای هر قسمت از ساختمان شده و گرمای خود را از طریق رادیاتورهای شوفاژ به محیط منتقل می‌نماید.

✳️مزایای پکیج ایران رادیاتور

⚡️پکیج ایران رادیاتور به جرات یکی از بهترین پکیج های ایرانی است که می تواند در مکان های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد. از مزایای پکیج ایران رادیاتور می توانیم به موارد زیر اشاره نماییم:

⚡️این پکیج می تواند به طور لحظه ای و با فشار مناسب آب گرم مصرفی مورد نیاز را تامین نماید.
⚡️نصب این پکیج بسیار آسان و بدون دردسر است.

⚡️نصب پکیج توسط خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در سراسر کشور رایگان است.
⚡️پکیج ایران رادیاتور می تواند در مصرف انرژی بسیار کارآمد عمل نماید.

⚡️حتی برای خانه ها و فضاهای کوچک نیز مناسب است.
⚡️یک پکیج خوب بهترین جایگزین برای موتور خانه ها به منظور تامین آب گرم محسوب می شود.
⚡️همچنین پکیج ایران رادیاتور دارای خدمات پس از فروش گسترده و پاسخ گو در سراسر کشور می باشد.

✳️مزایای پکیج های دیواری بوتان:

🔸🔹استقلال واحدهای آپارتمانی از یکدیگر در ساختمان نسبت به موتور خانه.

🔸🔹عدم نیاز به فضای موتورخانه بدیلی کوچکتر بودن که پکیج را می توان در تراس و یا آشپزخانه و… نصب نمود.

🔸🔹کنترل گرمایش سیستم دستکاه درداخل واحد مسکونی و جدا بودن از دیگر واحدها

🔸🔹سهولت در نصب و راه اندازی و هزینه کمتر در تعمیر و نگهداری از پکیج دیواری

🔸🔹راندمان بالا و صرفه جویی در هزینه و انرژی و گاز مصرفی

🔸🔹ابعاد کوچک پکیج دیواری(اصولا همه پکیج ها در ابعاد کوچک تولید می شوند و حداکثر به اندازه یک کابینت جا می گیرند )

🔸🔹تامین آب گرم در زمان کم و با کمترین فشار.

🔸🔹کاهش مسیر لوله کشی آب گرم و آب سرد نسبت به سیستم موتورخانه.

 به مدیریت : سعید ابراهیمیان

 

 

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

 

نمایندگی فروش و خدمات پکیج و رادیاتور بوتان و ایران رادیاتور در گرمدره , پکیج و رادیاتور , پکیج بوتان , پکیج رادیاتور , مزایای پکیج ایران رادیاتور , مزایای پکیج های دیواری بوتان ,لورچ , تاچی , نمایندگی رسمی سامو در گرمدره  ,