Address & Contact

Our Address

رشت،بلوار ولیعصر،بعد از هلال احمر،روبروی اتاق بازرگانی

Telephone

پخش گاز،سینک،فر،هود داتیس فروشگاه پارس در رشت گیلان

?پخش پارس 

?هود و گاز و فر داتیس در رشت 

?پخش انواع هود , گاز , سینگ , فر و یراق آلات, شیرآلات 

?عرضه کننده انواع تجهیزات توکار آشپزخانه در استان گیلان 

شماره های تماس:

01333752844

01333727942

نمایندگی هود ، گاز ، مایکروفر و سایر لوازم خانگی با برند داتیس آماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد
نازل ترین قیمت ها را بدون واسطه از نمایندگی گاز داتیس خریداری کنید

داتیس یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید محصولات خانگی نظیر هود، فر، سینک، اجاق گاز صفحه ای و مایکروویو است. کارخانه صنعتی داتیس در 55 کیلومتری شهر تهران واقع شده و با به کارگیری مهندسین و نیروی کار ماهر نقش موثری در ارتقاء خودکفایی کشور در زمینه تولید لوازم خانگی ایفا می کند.

سخت کوشی عوامل اجرایی و مدیریت کارآمد دلیل اصلی شناخته شدن برند داتیس در بین سایر برندهای لوازم خانگی است و جلب رضایت مشتری مهم ترین هدف این برند به شمار می آید.

کارخانه داتیس فعالیت خود را از سال 1387 شروع کرده و تولیدات خود را در مدل های بسیار متنوع برای رفاه حال مشتریان به بازار عرضه می دارد. محصولات تولیدی و صنعتی داتیس پس از تولید در بسته بندی های زیبا و بسیار محکم در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

هود آشپزخانه داتیس 

هودهای تولید شده با برند داتیس در انواع هود استیل، شیشه ای و استیل شیشه ای بوده و به علت مکش بسیار قوی طرفداران بسیاری به خود جلب نموده است.

این هودها مجهز به صفحه لمسی و ریموت کنترل هستند و ساخت آن ها بر اساس آخرین تکنولوژی روز دنیا صورت گرفته است. موتور انواع هود آشپزخانه داتیس فلزی و پر قدرت می باشد اما صدایی بسیار ناچیز از خود تولید می کند که اصلاً شنیده نمی شود.

این هودها از تایمر، سنسور دود و سیستم خاموش کننده اتوماتیک و سیستم فیلترینگ چکه ای برخوردار هستند و آسایش و راحتی را برای مشتریان به ارمغان می آورند.

علاوه بر آن تمیز نمودن آن ها بسیار آسان است و با یک دستمال مرطوب و اسپری پاک کننده می توان ذرات چربی و گرد و غبار را از آن ها پاک نمود. فیلتر هود داتیس از جنس آلومینیوم بوده و قابل شستشو می باشد.

فر توکار داتیس 

گرید انرژی فر توکار داتیس A است. فرهای توکار یا به صورت برقی و یا به صورت گازی کار می کنند و با حرارت دهی به غذا موجب پختن آن می شوند. این فرها زیبایی منحصر بفردی دارند و حضور آن ها به صورت توکار در کابینت جلوه بسیار زیبایی به آشپزخانه می بخشد.

سینک ظرفشویی داتیس 

یکی از اجزای اصلی آشپزخانه که می توان با آن عملیات شست و شوی مواد غذایی و ظروف را انجام داد سینک ظرفشویی است. برند داتیس از جمله برندهایی است که سینک های خود را با کیفیتی بسیار عالی و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان قرار می دهد.

سینک آشپزخانه داتیس در مدل های توکار، روکار، هم سطح و زیرکابینتی از جنس متریال هایی نظیر شیشه، استیل و گرانیت به بازار عرضه می گردد. گارانتی سینک گرانیتی و استیل داتیس پنج ساله و سینک شیشه ای یک ساله می باشد.

طراحی سینک های داتیس منحصر بفرد بوده و حضور آن ها در آشپزخانه فضا را شیک تر و جذاب تر نشان می دهد. این سینک ها مجهز به سیفون معمولی و اتوماتیک هستند و برای آن ها سبد میوه شوی فلزی نیز تعبیه شده است.

اجاق گاز صفحه ای داتیس 

امروزه اجاق گاز صفحه ای از جمله جدیدترین مدل اجاق گاز محسوب می شود که علاوه بر اشغال فضای ناچیز در آشپزخانه، در زیبایی دکوراسیون داخلی نیز نقش مهمی ایفا می کند. این اجاق گازها از جنس شیشه، سرامیک و استیل ساخته شده و دارای 4 الی 5 شعله می باشند.

اجاق گاز صفحه ای داتیس دارای ترموکوبل و فندک است و گرید انرژی این محصول A می باشد. ترموکوبل وسیله ای است که برای بالا بردن ایمنی گاز به آن متصل می شود.

هنگامی که شعله گاز به دلایل متعددی مانند سرریز شدن مواد غذایی، وزش باد و … خاموش شود، ترموکوبل منجر به قطع شدن جریان گاز می گردد و از انتشار آن در آشپزخانه جلوگیری می نماید.

برخی از محصولات داتیس دارای نمایشگر دیجیتالی برای اعلام ساعت باقی مانده از پخت غذا و همچنین قفل کودک هستند. تایمر نیز که بر روی تمام اجاق گازها وجود دارد برای تنظیم زمان پخت و اعلام آن مورد استفاده قرار می گیرد.

با استفاده از تایمر هیچ نگرانی در مورد سوختن غذا وجود ندارد. اجاق گازهای شیشه ای و سرامیکی داتیس ظاهر یکدست و بسیار زیبایی دارند، تمیز کردن ذرات چربی و غذا از روی آن ها ساده است و حضور این محصول در آشپزخانه ظاهری مدرن و جذاب به فضا می بخشد.

به مدیریت:هلاکیان

 

 

پخش گاز در رشت , پخش سینک در رشت , پخش هود در رشت , فروشگاه پارس در رشت , فروشگاه پارس , لوازم خانگی , قیمت لوازم خانگی ,  نمایندگی هود داتیس در رشت ,  نمایندگی فر داتیس در رشت , نمایندگی گاز داتیس در رشت , نمایندگی سینک داتیس در رشت , قیمت هود , قیمت گاز , قیمت فر , قیمت سینک , فروشگاه لوازم خانگی , فروشگاه هلاکیان ,