Address & Contact

Our Address

تهران ، شهرری، مجتمع تجاری ری ، طبقه اول ، واحد 131

نصب و تعمیر سیستم های سرمایشی و گرمایشی الماس آریانا در تهران

?نمایندگی بوتان و انواع رادیاتور پنلی?

?سه خصوصیات اصلی که با آن می توان پکیج های تولیدی را به لحاظ ویژگی از یکدیگر تفکیک کرد و تفاوت قیمت میان آن ها را توجیه کرد، به شرح ذیل می باشد:

1 . ظرفیت حرارتی پکیج
2 . فن دار یا بدون فن بودن
3 . تک مبدل یا دو مبدله بودن پکیج

⚡️گرچه خصوصیات مهم دیگری نیز وجود دارد که باعث تمییز مدل های تولیدی و اختلاف قیمت آن ها با یکدیگر می باشد ولی مهم ترین این خصوصیات، همان سه خصوصیات بالاست که به توضیح هر یک میپردازیم:

?ظرفیت حرارتی پکیج

?یکی از مواردی که در قیمت پکیج تاثیرگذار است، ظرفیت پکیج است که هر اندازه ظرفیت پکیج بالا رود، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. پکیج ها بسته به نیاز مشتریان، در ظرفیت های مختلفی تولید می شوند تا هر یک از مشتریان با توجه به متراژ منزل خود و میزان آب گرم مصرفی، مدل مورد نیاز خود را انتخاب کند.

?مقایسه ظرفیت حرارتی پکیج بوتان و ایران رادیاتور:

?هر دو برند ایران رادیاتور و بوتان، تولیدات خود را در ظرفیت های مختلف برای نیازهای متنوع مردم تولید می کنند. شرکت ایران رادیاتور، از ظرفیت 22 هزار پکیج های تولیدی خود را به بازار عرضه می نماید. شرکت بوتان نیز به همین منوال، پکیج های خود را از ظرفیت 22 هزار تولید می نماید.بازه تولید این دو شرکت، اکثریت نیازهای مشتریان را شامل می شود.

?پکیج فن دار یا بدون فن

?در گذشته تمام پکیج های تولیدی از نوع بدون فن بود. با گذشت زمان، پکیج هایی به بازار آمد که مجهز به فن جهت تخلیه اجباری دود و گازهای تولیدی پکیج به بیرون بود. این فن ها باعث افزایش ایمنی و کارکرد مطلوب تر پکیج ها شدند.
در برخی موارد، طبق ضوابط، تنها باید از پکیج های فن دار استفاده نمود.

?ذکر این نکته ضروری است که وجود فن در پکیج، باعث تولید صدای اضافه می گردد. اگر صدای فن پکیج برای شما آزاردهنده است و اگر محل نصب پکیج شما در مکانی است که نزدیک به محل استراحت شما می باشد، هنگام خرید پکیج فن دار، به این نکته دقت کنید.

?البته صدای پکیج ها معمولا به دو علت می باشد که علت دوم معمولا مهم تر است:

1 . صدای مشعل:

صدای ایجاد شده به علت کارکرد مشعل دستگاه، در تمامی دستگاه ها وجود دارد ولی بسته به کیفیت کارخانه تولیدکننده و سرویس به موقع پکیج، میزان این صدا در پکیج ها متفاوت است.

2 . صدای فن:

این صدا که به علت کارکرد فن دستگاه، هنگام تخلیه گازهای تولیدی می باشد، تنها در پکیج های فن دار وجود دارد که البته بسته به کیفیت دستگاه تولیدی، میزان صدای آن متفاوت است.

?پکیج تک مبدله یا پکیج دو مبدله

⚜️تفاوت اصلی این دو مدل پکیج، در سیستم گرم کردن آب گرم مصرفی است.،در پکیج دو سیستم جهت گرمایش وجود دارد. اول سیستم گردش آب گرم درون رادیاتورها جهت گرمایش منزل و دوم سیستم گرمایش آب گرم مصرفی جهت استفاده شستشو و …

⚜️در پکیج های تک مبدل، تنها یک مبدل حرارتی وجود دارد که گردش آب هر دو سیستم از درون آن انجام می شود. در این مبدل، ، هر دو گردش آب از درون یک مبدل عبور کرده و مستقیما از شعله مشعل، حرارت دریافت می نمایند. با وجود اینکه هر دو سیستم از یک مبدل عبور می کنند، با هم مخلوط نشده و استقلال خود را حفظ می نمایند.

⚜️مزایای این نوع پکیج در این است که به علت ارتباط مستقیم آب مصرفی با شعله، آب گرم مصرفی به سرعت با دمای بالا تولید می شود و خیلی سریع در دسترس است. در واقع آب سرد شهر، با عبور از مبدل اصلی پکیج، و با دریافت حرارت مستقیم از شعله مشعل، به سرعت گرم شده و جهت مصرف در شستشو و … آماده می شود

⚜️اما در پکیج های دو مبدله، دو مبدل وجود دارد. مبدل اول که مبدل اصلی دستگاه نیز نام دارد، مانند حالت پکیج تک مبدله، به صورت مستقیم با شعله مشعل در ارتباط بوده حرارت را مستقیم از شعله دریافت می نماید.

⚜️در این نوع پکیج ها، آب سیستم گردشی در رادیاتورها از درون مبدل اصلی می گذرد.  آب گرم خروجی از مبدل اصلی وارد شیر سه راهه می شود. این شیر سه راهه تصمیم می گیرد که آب گرم را وارد مدار گردش رادیاتورها کند یا اینکه آن را به مبدل ثانویه بفرستد. در صورتی که شما به آب گرم مصرفی نیاز داشته باشید، شیر سه راهه، آب گرم شده در مبدل اصلی را به درون مبدل ثانویه میفرستد و آب گرم شده در مبدل اصلی، گرمای خود را به آب سرد مصرفی می دهد و آن را گرم می کند

⚜️پکیج های دو مبدل از تکنولوژی به روز تری بهره می برند و قیمت بالاتری دارند. البته معایب و مزایایی برای هر یک از دو مدل تک مبدل و دو مبدل وجود دارد ولی سیستم های به روز از فن آوری دو مبدل استفاده می کنند.

 به مدیریت : علیرضا آریانا

 

 

 

نمایندگی و فروش عمده محصولات بوتان و ایران رادیاتور در تهران  , محصولات بوتان در شهرری , محصولات ایران رادیاتور در شهرری , نمایندگی ایران رادیاتور در شهرری , نمایندگی محصولات بوتان در شهرری , پکیج بوتان در شهرری , پکیج ایران رادیاتور در شهرری , آبگرمکن بوتان در شهرری ,  آبگرمکن ایران رادیاتور در شهرری ,