Address & Contact

Our Address

یزد مسکن میدان قران

Telephone

نمایندگی و پخش انواع کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی پاریس

⚡️طراحی و اندازه گیری رایگان⚡️
🔻۵ سال ضمانت نصب🔻
💠تحویل فوری💠
🔴کاغذ دیواری🔴

🔰پوستر و کاغذ دیواری کارهایی را انجام می‌دهد که بیشتر ما هرگز نمی‌توانیم با رنگ آن‌ها را اجرا کنیم. کاغذ دیواری‌ها از تنوع گسترده‌ای از طرح‌ها برخوردار هستند و طرح‌های داماسک، طبیعت، کارتون و نقاشی‌های فانتزی و … را شامل می‌شوند. کاغذ دیواری‌ها تنها به دیوارها محدود نیستند و هم‌راستا با مدل و سبک مبلمان و سایر لوازم می‌توانند فضای خانه‌ی شما را به بهترین شکل آرایش دهند.

🔰تقریباً بر روی هر سطح (دیوار گچ،، کاشی، سنگ تراشی) می‌توان پوستر و کاغذ دیواری نصب کرد تنها باید در نظر داشت که برخی از آن‌ها برای آشپزخانه یا حمام مناسب نیستند زیرا در برابر گرما و رطوبت حساس هستند.

🔰هنگام خرید پوستر و کاغذ دیواری در قدم اول باید به طرح آن توجه کرد. هر الگو برای یک اتاق و فضا مناسب است. الگوهای افقی فضای اتاق را وسیع‌تر نشان می‌دهند از این رو این مدل‌ها برای خانه‌های کوچک و اتاق‌خواب‌ها توصیه می‌شوند.
در بعضی از خانه‌ها ممکن است سقف و دیوارها کاملاً مربع شکل نباشد، برای اینکه این امر کمتر مشخص باشد، از نصب پوستر و کاغذ دیواری با الگوهای راه‌راه و افقی خودداری کنید. الگوهای عمودی باعث می‌شوند سقف اتاق بلندتر به نظر برسد.

⚡️مزایای کاغذ دیواری

🔹تنوع فراوان در طرح و رنگ کاغذ دیواری، امکان استفاده از طرح‌‌‌های مختلف به جای اجرای نقاشی تک رنگ و یک دست، تمیز بودن کار نصب کاغذ دیواری نسبت به نقاشی و از همه مهمتر ارزانتر بودن و قابلیت نصب و تعویض سریع کاغذ دیواری.

🔹یکی از جذابیت‌‌‌های خاص کاغذ دیواری این است که طراح دکوراسیون میتواند با انتخاب طرح‌‌‌های مختلف احساسات بصری کاملاً متفاوتی برای افراد به وجود آورد. برای مثال استفاده از کاغذ دیواری ای با طرح طرح‌‌‌های عمودی باعث می‌شود ارتفاع دیوارها بلندتر به نظر آید. حتی طرح هایی وجود دارند که با نصب آنها فضای داخلی بزرگتر و عمیق تر به نظر می‌رسد.

💠به طور کلی برخی از مزایای استفاده از کاغذ دیواری عبارت اند از:

✨نصب بسیار سریع، در حد یک الی دو روزه
✨امکان اجرا روی تمام سطوح مختلف دیوار بدون زیرسازی
✨تنوع فراوان در طرح و رنگ و بالطبع آزادی عمل در طراحی
✨قابلیت شستشو و تمیز کردن کاغذ دیواری با استفاده از دستمال مرطوب
✨امکان ایجاد احساسات و تصورات بصری دلخواه
✨استفاده از کاغذ دیواری تا حدی میتواند عایق صوتی و فضای آکوستیک ایجاد کند.
✨وجود انواع کاغذ دیواری مخصوص فضاهای مختلف مانند اتاق کودک یا محل کار

🔴پوستر سه بعدی

🔰کاغذ دیواری‌‌‌‌های سه بعدی یا پوستر دیواری سه بعدی همان پوستر دیواری است، که به دلیل داشتن طرح سه بعدی اصطلاحا کاغذ دیواری سه‌ بعدی می‌گویند. کاغذ دیواری‌‌‌‌‌‌های سه بعدی در طرح‌‌‌های بسیار متنوعی طراحی و تولید و عرضه می‌شوند و همین امر نیز باعث شده تا این دسته از محصولات برای هر نوع سلیقه ای گزینه‌‌‌های زیادی را داشته باشد. کاغذ دیواری‌‌‌‌‌های سه بعدی‌ را می‌توان در اتاق خواب، اتاق کودک، سالن پذیرایی، محل کار، اتاق نوجوان، فضاهایی مانند کافی شاپ و… نصب و استفاده نمود

⚜️بُعدی جدید بر روی دیوار

🔻به دلیل این که طرح‌‌‌های این دسته از کاغذ دیواری‌‌‌‌‌ها از لحاظ سایه پردازی و رنگ، نمایی بسیار واقعی و باور پذیر ایجاد می‌شود. به عوان مثال طرح هایی مثل دیوار آجری که چند آجر آن شکسته شده است یا تصویر جنگلی که عمق دارد، گویی که واقعاً پشت این دیوار جنگلی سرسبز وجود دارد.

🔻یا مثلاٌ کاغذ دیواری‌‌‌‌‌‌‌های طرح گچ بری سه بعدی هم شباهت زیادی به گچ بری واقعی دارند به طوری که نمی‌توان آن را با نمونه ی واقعی متمایز کرد. این دسته از کاغذ دیواری‌‌‌‌‌ها مناسب برای افرادی است که فضایی دلباز را در خانه می‌پسندند. یکی از مزیت‌‌‌های کاغذ دیواری‌‌‌‌‌‌‌های سه‌ بعدی این است که فضای خانه را بسیار پرنشاط تر نشان می‌دهد و محیط هایی که کوچک هستند را بزرگ تر نمایان می‌کند. از جمله پارامتر هایی که در قیمت کاغذ‌ دیواری‌‌‌‌‌‌های سه بعدی تاثیر گذار است می‌توان به جنس کاغذ دیواری‌ و کیفیت آن، کیفیت چاپ و طرح اشاره کرد.

✨آینه‌‌‌های دکوراتیو

🔸 آینه‌‌‌های دکوراتیو و دیواری امروزه به عنوان عنصری برای کمک به طراحی داخلی استفاده می‌شوند، آینه ابزاری برای رسیدن به یک طراحی داخلی موثر و از جمله انگیزه‌‌‌های خلاقانه یک طراح است. اگر شما می‌خواهید به فضای داخلی خود حسی متفاوت و گیرا اضافه کنید و یک اثر هنری داشته باشید آینه گزینه ای مطلوب محسوب می‌شود.

🔸 یکی از انواع آینه هایی که امروزه مورد علاقه مشتریان و طراحان قرار گرفته است، آینه‌‌‌های تراش خورده ای است که به صورت جورچین و پازلی در طرح مختلف لوزی، مربع، مستطیل، ترکیب مربع مستطیل و دیگر اشکال طراحی و نصب می‌شود.

🔸از این آینه‌ها می‌توان در رنگ‌‌‌های مختلفی از جمله سفید، برنز و مسی استفاده کرد. آینه‌‌‌های جورچین در فضاهای مختلف قابلیت اجرایی دارند ؛ از آشپزخانه گرفته تا سالن ناهار خوری، اتاق خواب و یا حتی پذیرایی. محل نصب آینه نیاز به مکان یابی دارد تا بتوان به بهترین شکل ممکن از قابلیت‌‌‌های آینه استفاده کرد. آینه‌‌‌های جورچین به صورت قطعات جدا از هم برش خورده و سپس تراش داده می‌شوند.

به مدیریت: بی آزار

 

 

 

 

نمایندگی و پخش انواع کاغذ دیواری و پوستر سه بعدی در یزد , پخش انواع کاغذ دیواری در یزد , پخش انواع پوستر سه بعدی در یزد , نمایندگی کاغذ دیواری پاریس در یزد , نمایندگی پوستر سه بعدی پاریس در یزد , قیمت کاغذ دیواری , قیمت کاغذ دیواری در یزد , قیمت پوستر سه بعدی در یزد ,