نمایندگی پخش عمده لمینت جنوب کشور

✅نمایندگی پخش عمده لمینت جنوبی کشور

✅فروش به همه دفترها

✅لمینت که در بازار به پارکت لمینت معروف است به نوعی از کف‌پوش‌ها گفته می‌شود که از چند لایه چوب فشرده ساخته شده و بر خلاف پارکت مستقیما از چوب درختان تهیه نمی‌شود. هرچند که سطح خارجی آن طرح و نگار چوب را دارد. لمینت یکی از محبوب‌ترین انواع کف‌پوش است و مزایایی نسبت به پارکت چوبی دارد که آن را تبدیل به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای پوشش کرده است. از جمله‌ این مزایا می‌توان به نصب آسان، قیمت پایین‌تر و مقاومت بیشتر در برابر آب اشاره کرد.

✅مشخصات لمینت✅
تحت لیسانس RIG آلمان
پارافین خورده
بدون درز
ضد خش
پر تردد
همراه با فوم سایلنت

به مدیریت:فرشید زارع

✅۱- برای نصب پارکت لمینت، نیازی به استفاده از چسب نیست چون این کار با کمک شیارهایی که در اطراف حاشیه های پارکت لمینت بصورت نر و ماده، قرار دارند، انجام می شود. به این شیارها “کلیک” گفته می شود و نقش مهمی در استحکام کفپوش دارند. در واقع در متراژ بالای کفپوش، پارکت لمینت های استفاده شده تعدادشان بیشتر بوده که باعث افزایش وزن سطح کفپوش ومی شود. در نهایت همین افزایش وزن کف، موجب می شود که براحتی تایل های پارکت لمینت (قطعات مستطیل شکل هر قطعه) براحتی سر جای خود قرار داشته باشند و نیازی به استفاده از چسب نیست.

✅۲- کفپوش پارکت لمینت، موجب خراب شدن کف زیرین نمی شود. چون همانطور که در بخش اول نوشتیم، برای نصب پارکت لمینت های جدید هیچ نیازی به استفاده از چسب نیست و هر زمانی که خواستید از آن خانه اسباب کشی کنید، براحتی تایل ها را از جا کنده و به محل جدید می توانید ببرید و نصب کنید. در هر یک از این مراحل، هیچ آسیبی به لایه زیرین وارد نمی شود.

✅۳- خوشبختانه قطعات کفپوش پارکت لمینت را براحتی می توانید بارها از محل قبلی جمع کرده و در مکان های دیگر نصب و مورد استفاده قرار داد. در این زمینه محدودیتی وجود ندارد ودر صورت رعایت مسائل ایمنی از طرف نصاب، همه چیز به خوبی پیش می رود.

✅۴- یکی از مزایای پارکت لمینت این است آنها تا حد زیادی عایق صدا و حرارت نیز هستند. چون فومی که در هنگام نصب این کفپوش ها، در لایه زیرین قرار داده می شود، تا حد زیادی مانع از انتقال صدا به طبقه پایین می شود. همچنین در برابر نفوذ حرارت و برودت هم، این فوم به خوبی نقش یک عایق را ایفا می کند. این نکته به خصوص برای کسانی که در منزل و یا محیط هایی چون کتابفروشی از پارکت لمینت استفاده می کنند، بسیار مهم و کمک موثری می باشد.

✅۵- در حال حاضر بهترین پارکت لمینت های موجود در بازار ایران، پارکت لیمنت های آلمانی هستند و در بین آنها هم پارکت لمینت آلمانی وروکس کیفیت بالاتری دارد.

✅۶- پارکت لمینت های جدید، نسبت به آب، رطوبت و گرما در مقایسه با پارکت چوبی مقوام تر و با دوام ترند.

✅۷- نصب کفپوش پارکت لمینت نسبت به کفپوش های دیگر، بسیار سریع انجام می شود. به طور میانگین نصب آنها در فضایی با مساحتی در حدود ۲۰۰ متر مربع، ظرف یک یا نهایتا دو روز صورت می گیرد. در صورتی که نصب کفپوش های دیگر معمولا چند روز به طول می انجامد.

 

 

لمینت , نمایندگی پخش عمده لمینت جنوب کشور ,  کاربرد لمینت در ساختمان ,  تنوع در طرح و رنگ لمینت ,  فروش لمینت ,  صنایع چوب ,