Address & Contact

Our Address

چابهار ، زیباشهر ، مسکن مهر

نمای ساختمانی سنگ و آجر امیر پرتو

? ارائه انواع نماهای سنگ و آجر بصورت ترکیبی

? کاربرد و ویژگی نمای ساختمان ترکیب سنگ و آجر

? نمای آجر سنگ و یا ترکیب سنگ و آجر، در ساختمان‌های مسکونی، تجاری، اداری و… استفاده می‌شود. به طور کلی محدودیتی در به‌کار بردن این نوع نما وجود ندارد.

? وجود آجر در این پوشش باعث افزایش کارایی و مزیت های آن شده است. مهم ترین دلایل انتخاب آن توسط معماران یا صاحبان ساختمان، در ابتدا مقاوت بالا و سپس قیمت مناسب آن نسبت به زیبایی به وجود آمده است.

♻️ مقاومت نمای سنگ و آجر ساختمان

? آجرنمای استفاده شده در نمای ترکیبی سنگ و آجر، در دمای بالای کوره‌های آجرپزی تولید شده و این موضوع باعث افزایش مقاوت آنها نسبت به شرایط بیرونی می‌شود. این نمای پرطرفدار می‌تواند در مقابل:

? باران های اسیدی
? اشعه خورشید
? و حرارت بالا

? مقاوت خوبی از خود نشان دهد. رنگ استفاده شده در نمای آجری ترکیب با سنگ، بر خلاف دیگر انواع نما، رنگ مصنوعی نیست بلکه این رنگ به دلیل حرارت بالای کوره در هنگام ساخت آجرها به دست می‌آید.

? همین موضوع باعث میشود تا نمای مذکور در مقابل اشعه uv و نور مستقیم آفتاب با تغییر رنگ مواجه نشود.

? همینطور این آجرها، به دلیل ساختار داخلی خود، قدرت دفع آب بالایی دارند و به همین خاطر، آب، باران های اسیدی و غیره کمترین اثر تخریبی را بر روی آن می‌گذارند.

? البته آجرهای نما، خود انواع مختلفی دارند که رایج‌ترین آنها، نمای آجر نسوز است. این نما مقاوم‌ترین نوع در بین آنهاست. نمای آجر نسوز حتی توانایی تحمل دمای بیشتر از 1500 درجه را دارد. همین موضوع باعث شده تا از آن در ساخت دیوار کوره‌ها، ساختمان‌های کارگاهی و… استفاده شود.

? علاوه بر این مقاومت بالای آنها در مقابل حرارت و نور خورشید، باعث محبوبیتشان در استان‌های جنوبی کشور شده. در نهایت کیفیت ساختاری بالای این نمای آجری، باعث می‌شود تا از آنها به عنوان یک عایق مناسب صدا، گرما و سرما استفاده شود.

? در کنار تمامی اینها، سنگ به کار رفته در نمای سنگ و آجر، مقاومت بالایی در مقابل نور خورشید، دما و حتی آتش‌سوزی دارد. همینطور تنوع بالای آن می‌تواند باعث افزایش زیبایی کل بنا شود.

? نکته: مقاوت سنگ در مقابل باران های اسیدی و شرایط آب و هوایی نسبت به آجر کمتر است. از همین رو در هنگام خرید باید به این موضوع توجه کرده و سنگ با کیفیتی را انتخاب کنید.

♻️ قیمت پایین نمای سنگ و آجر

? مواد به کار رفته در ساخت آجرنما، غالبا سنگ و خاک رس هستند. همینطور رنگ‌آمیزی آنها در اغلب موارد بدون استفاده از رنگ مصنوعی انجام می‌شود. استفاده از مصالح طبیعی و غیر مصنوعی در تولید این آجرها به شدت باعث کاهش قیمت محصول خروجی شده است و یکی از مهم‌ترین دلایل افزایش محبوبیت آنها، همین قیمت پایین است.

? البته نمای سنگ و آجر به دلیل سرعت بالا در پیاده سازی روی ساختمان و اجرای آن، باعث کاهش هزینه‌ها و افزایش سرعت کار می‌شوند و به این ترتیب نیز هزینه‌های جاری را کم می‌کنند. در آخر، سنگ تراورتن ارزان قیمت در کنار آجرهای نما، می‌تواند یک نمای کم هزینه را برای ساختمان شما به وجود بیاورد.

♻️ افزایش زیبایی با نمای آجر سنگ در ساختمان

? آجرهای نما، خود در چند رنگ مختلف تولید می‌شوند و استفاده از آنها حتی به تنهایی میتوانید جلوه‌ای زیبا به نمای ساختمان شما بدهد. وجود سنگ نیز در هر نمای ساختمانی منظره‌ای خاص و دیدنی به وجود می‌آورد. در نهایت و با ادقام این‌دو، بنای شما با کمترین هزینه ممکن، زیباترین ظاهر را به خود می‌گیرد.

مدیریت:آقای امیر پرتو

 

 

 

نمای سنگ و آجر ویلایی , نمای سنگ و آجر ساختمان دو طبقه , نمای سنگ و آجر یک طبقه , نمای ویلا ترکیب سنگ و آجر , نمای سنگ و آجر ساختمان سه طبقه , نمای سنگ و آجر خانه ویلایی , رومی نمای ترکیبی سنگ و آجر نسوز , نمای سنگ و آجر ساختمان یک طبقه ,