Address & Contact

Our Address

آذربایجان شرقی،میانه ترمینال قدیم،اول خیابان برق،نهالستان پاشازاده،د(واحد آذربایجان)

Telephone

فروش خرید انواع نهال مثمر وغیرمثمر نهالستان پاشازاده در واحد آذربایجان شرقی

🍇نهال انواع انگورها و انواع میوه ها با کیفیت عالی🍇

✳️نهالستان چیست؟

💫نهالستان به مکانی گفته میشود که حداقل به مدت چند سال متوالی با توجه بـه منـابع آب و خـاک و شـرایط آب وهوایی که دارای اقلیم مناسب برای تولید و تکثیر نهال و اندامهای تکثیـری سـالم و اصـیل کـه منطبـق بـا ضـوابط قرنطینه ای است مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

✳️یک نهال استاندارد بایستی ویژگی‌‌‌های خاصی داشته باشد. نهال باید دارای بالاترین کیفیت باشد. هنگام خرید نهال به نکات اشاره شده در زیر توجه داشته باشید:

🔺برای خرید نهال مورد نیاز خود، دقت کامل داشته باشید و نهال‌‌‌های مرغوب و مطمئن را از نهالستان‌‌‌های دارای مجوز تهیه کنید. (نهال هایی که به روش سنتی کشت می‌شوند و در دکه‌ها و حاشیه خیابان‌ها فروخته می‌شوند، شناسنامه نداشته و سلامت و اصیل بودن آنها، بررسی و تأیید نشده است.)

🍇انگور شانی سردشت🍇

 

🔺 کاشت نهال در زمین اصلی با انجام امور ذیل ازسالم بودن گیاه مطمئن گردید:

الف)ریشه‌ها: دچار پیچ خوردگی، تابخوردگی و گره خورده نباشند، ریشه‌ها را از نظر سوختگی، سرما زدگی، پوسیدگی و یا بیماری مورد بررسی قرار گیرند

ب) اندام هوایی: پوست نهال صدمه ندیده باشد، آلوده به بیماری و حشرات نباشد و نهال‌ها سالم با الگو‌‌‌های رشد طبیعی و پربنیه و خوب باشند.

ج)نهال انتخابی باید پرریشه و چند شاخه بوده و ظاهری صاف و کشیده داشته باشد. نهالی که چند شاخه باشد، بهتر و زودتر بار می‌دهد.

🔺نهال پیوندی باید دارای پایه و پیوندک مشخص باشد. عدم تطابق پایه و پیوندک نهالی نامتناسب را به‌وجود آورده و از بین رفتن آن را در پی خواهد داشت.

🔺از نظر سن نهال پیوندی باید یکساله (از زمان پیوند) و یا دو ساله (از زمان کاشت بذر در خزانه) سن داشته باشد. نهال‌‌‌های خیلی جوان و کمتر از یک سال و یا نهال‌‌‌های مسن و بیشتر از دو سال سن برای احداث باغ مناسب نیستند ولی گاهی برای واکاری درختان خشکیده در باغ احداث شده می‌توان از نهال‌‌‌های دو ساله نیز استفاده نمود.

 

🍇انگور شامپاین🍇

🔺جوانه‌‌‌های روی تنه نهال به خصوص در دوسوم قسمت پایین تنه نهال بایستی سالم و قوی باشد تا بتواند پس از کاشت نهال در زمین اصلی و سربرداری آن شروع به فعالیت کرده و تعداد شاخه‌‌‌های لازم را در جهات مختلف تنها درخت تولید کند. معمولاً در نهال‌‌‌های مسن جوانه‌‌‌های قسمت پایین تنها نهال این حالت خود را از دست داده و پا به اصطلاح کور شده که باید از خرید آنها خودداری شود.

🔺نهال پیوندی باید ساقه ای عمودی داشته باشد و از محل پیوند به طور مستقیم به طرف بالا رشد کرده باشد و گره یا زاویه ای با پایه پیدا نکرده باشد به عبارت دیگر تنها نهال نسبت به سطح زمین عمود باشد.

🍇انگور صاحبی🍇

 

🔺همچنین نهال مرغوب نهالی عاری از هرگونه آفت، بیماری، نماتد و علف‌های هرز انگل می‌باشد و از هر نظر مورد تأیید کمیته فنی نظارت بر تهیه و توزیع نهال سازمان جهادکشاورزی بوده و دارای گواهی سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت باشد.

🔺باید توجه داشت که باغی که نهال سالم وبه دور از آلودگیها و بیماریها در آن کاشته شده باشد کود و سموم کمتری را نیاز دارد و مشکلاتش کمتر است. پس سعی کنیم با انتخاب نهال سالم و اصیل و رعایت مسائل فنی در احداث باغ، درآمد بیشتری را کسب کرده و دوره برگشت سرمایه خود را کوتاه تر کنیم.

به مدیریت:آرش پاشازاده

شعبه دوم:آذربایجان غربی،میاندوآب،کوی رابری،نرسیده به دانشگاه شهید باکری

 

🍇انگور بلک ولیام🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور شمشیری قرمز🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور موسکات قرمز🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور مویز ازبک🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور کشمشی قرمز🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور شمشیری طلایی🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگورمویز ترکمن 4🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور موسکات🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

🍇انگور مکیاج ژاپنی🍇

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

 

🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇🍇

 

 

تولید انواع نهال مثمر و غیرمثمر نهالستان پاشازاده در واحد آذربایجان شرقی , نهالستان پاشازاده , نهالستان پاشازاده در آذربایجان شرقی , تولید انواع نهال مثمر در آذربایجان شرقی , تولید انواع نهال غیرمثمر در آذربایجان شرقی , نهال مثمر و غیرمثمر در واحد آذربایجان شرقی , فروش نهال آذربایجان شرقی , خرید نهال در آذربایجان شرقی , بهترین نهالستان در آذربایجان شرقی ,