Address & Contact

Our Address

مازندران،قائمشهر، جاده کیا کلا،کیلومتر 4

نهالستان ساداتی در قائمشهر مازندران

تولید و فروش انواع نهال های مرغوب مرکبات و سیاه ریشه ساداتی

✨نهالستان ساداتی قائمشهر ارائه دهنده و فروش انواع نهال های سیاه ریشه و مرکبات✨
✨ با مجوز رسمی از اداره کشاورزی در استان مازندران و ضمانت نامه کتبی✨

🔴فروش انواع نهال از جمله:👇 فروش انواع نهال های مرغوب مرکبات و سیاه ریشه ساداتی

🌱نهال آووکادو،نهال خرمالو موزی،نهال مرکبات و سیاه ریشه،نهال گردو پر مغز،نهال انگشت بودا،نهال پرتغال خونی کاراکارا

🌱فروشگاه برنج ساداتی گل افشانی فروش انواع برنج قهوه ای رژیمی و هاشمی

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

 

 

 

🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹

💠با مجوز رسمی از وزارت کشاورزی و مرکز تحقیقات استان مازندران 💠

🔴خصوصیات یک نهال خوب

☘️ساقه آن مستقیم و بدون انشعاب باشد.

☘️تاج آن طبیعی و انشعاب داشته باشد.

☘️پوسته نهال باید شاداب و آبدار باشد.

☘️در نهالهایی که همیشه سبزهستند رنگ برگها باید سبز معمولی یا سبز تیره یکدست باشد.همچنین آثار ضعف و پژمردگی در برگها دیده نشود.

☘️ریشه نهال باید شادابی و رطوبت داشته باشد و بریدگی و شکستگی آن بسیار کم باشد.

☘️باید توجه داشته باشید که اعضای مختلف نهال از زخم و وجود حشرات و بیماری به دور باشد.

☘️از نظر سن نهال پیوندی باید یکساله (از زمان پیوند) و یا دو ساله (از زمان کاشت بذر در خزانه) سن داشته باشد. نهال‌‌‌های خیلی جوان و کمتر از یک سال و یا نهال‌‌‌های مسن و بیشتر از دو سال سن برای احداث باغ مناسب نیستند ولی گاهی برای واکاری درختان خشکیده در باغ احداث شده می‌توان از نهال‌‌‌های دو ساله نیز استفاده نمود.

☘️جوانه‌‌‌های روی تنه نهال به خصوص در دوسوم قسمت پایین تنه نهال بایستی سالم و قوی باشد تا بتواند پس از کاشت نهال در زمین اصلی و سربرداری آن شروع به فعالیت کرده و تعداد شاخه‌‌‌های لازم را در جهات مختلف تنها درخت تولید کند. معمولاً در نهال‌‌‌های مسن جوانه‌‌‌های قسمت پایین تنها نهال این حالت خود را از دست داده و پا به اصطلاح کور شده که باید از خرید آنها خودداری شود.

☘️نهال پیودی باید ساقه ای عمودی داشته باشد و از محل پیوند به طور مستقیم به طرف بالا رشد کرده باشد و گره یا زاویه ای با پایه پیدا نکرده باشد به عبارت دیگر تنها نهال نسبت به سطح زمین عمود باشد.

☘️نهال پیوندی باید دارای پایه و پیوندک مشخص باشد.

درخت میوه گواوا

☘️معروف به سیب گرمسیری و یکی از شناخته شده ترین درختان میوه های هند می باشد. این درختچه بومی مناطق گرمسیر آمریکا بوده و منشا اصلی این گیاه برزیل است. دارای ۱۵۰ گونه‌ مختلف است، ودر موطن خود اغلـب به صورت خودرو هستند. درختچه آن دارای ریشه‌های سطحی است که می‌تواند به گونه عمقی و پرپشت گسترش یابند.

☘️بسته به گونه آن دارای برگ‌های بدون کرک یا پوشیده از کرک است و گل هایش خوشبو است که به صورت نرمال در بهمن و اسفند می روید. میوه ی آن شبیه اناری کوچک و دارای تاجی از کاسبرگ همانند انارمی باشد.

به مدیریت:ساداتی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نهالستان در قائمشهر , فروش انواع نهال های مرغوب مرکبات و سیاه ریشه ساداتی در قائمشهر مازندران , نهالستان ساداتی در قائمشهر مازندران , فروش نهال آووکادو در قائمشهر , فروش نهال خرمالو موزی در قائمشهر , فروش انواع نهال مرکبات و سیاه ریشه در قائمشهر , فروش انواع نهال گردو پر مغز در قائمشهر , فروش نهال انگشت بودا در قائمشهر , فروشگاه برنج ساداتی گل افشانی , خرید برنج قهوه ای رژیمی در قائمشهر , قیمت خرید برنج هاشمی در قائم شهر , نهال پرتغال خونی کاراکارا ,