تولید،فروش و پیش فروش انواع نهال میوه در تاکستان قزوین

 

آدرس سایت فروشگاهی

https://royantaknahal.com/

خواص انگور

فروش و پیش فروش ارقام تجاری انگور و درختان میوه و با پایه اویشی در قزوین 
نهالستان چیست؟

نهالستان به مکانی گفته میشود که حداقل به مدت چند سال متوالی با توجه بـه منـابع آب و خـاك و شـرایط آب وهوایی که داراي اقلیم مناسب براي تولید و تکثیر نهال و اندامهاي تکثیـري سـالم و اصـیل کـه منطبـق بـا ضـوابط قرنطینه اي است مورد استفاده و بهره برداري قرار گیرد.

مواد گیاهی قابل تکثیر :

مواد گیاهی قابل تکثیر شامل؛ بذر و اندامهاي تکثیري ( پیوندك ، قلمه، نشاء، پاجوش) و اندامهاي گیاهی حاصـل از کشت بافت که از نظر اصالت ژنتیکی همگون میباشند، اطلاق میگردد.

یک نهال استاندارد بایستی ویژگی های خاصی داشته باشد. . نهال باید دارای بالاترین کیفیت باشد .هنگام خرید نهال به نکات اشاره شده در زیر توجه داشته باشید:

۱-برای خرید نهال مورد نیاز خود ، دقت کامل داشته باشید و نهال های مرغوب و مطمئن را از نهالستان های دارای مجوز تهیه کنید. (نهال هایی که به روش سنتی کشت می شوند و در دکه ها و حاشیه خیابان ها فروخته می شوند، شناسنامه نداشته و سلامت و اصیل بودن آنها، بررسی و تأیید نشده است.)

۲- کاشت نهال در زمین اصلی با انجام امور ذیل ازسالم بودن گیاه مطمئن گردید:

الف)ریشه ها : دچار پیچ خوردگی ، تابخوردگی و گره خورده نباشند، ریشه ها را از نظر سوختگی ،سرما زدگی ، پوسیدگی و یا بیماری مورد بررسی قرار گیرند
ب) اندام هوایی : پوست نهال صدمه ندیده باشد ،آلوده به بیماری و حشرات نباشد و نهال ها سالم با الگو های رشد طبیعی و پربنیه و خوب باشند.
ج)نهال انتخابی باید پرریشه و چند شاخه بوده و ظاهری صاف و کشیده داشته باشد. نهالی که چند شاخه باشد ، بهتر و زودتر بار می دهد.

۳-نهال پیوندی باید دارای پایه و پیوندک مشخص باشد. عدم تطابق پایه و پیوندک نهالی نامتناسب را به‌وجود آورده و از بین رفتن آن را در پی خواهد داشت.

۴-از نظر سن نهال پیوندی باید یکساله (از زمان پیوند) و یا دو ساله (از زمان کاشت بذر در خزانه) سن داشته باشد. نهال های خیلی جوان و کمتر از یک سال و یا نهال های مسن و بیشتر از دو سال سن برای احداث باغ مناسب نیستند ولی گاهی برای واکاری درختان خشکیده در باغ احداث شده می توان از نهال های دو ساله نیز استفاده نمود.

۵- جوانه های روی تنه نهال به خصوص در دوسوم قسمت پایین تنه نهال بایستی سالم و قوی باشد تا بتواند پس از کاشت نهال در زمین اصلی و سربرداری آن شروع به فعالیت کرده و تعداد شاخه های لازم را در جهات مختلف تنها درخت تولید کند. معمولاً در نهال های مسن جوانه های قسمت پایین تنها نهال این حالت خود را از دست داده و پا به اصطلاح کور شده که باید از خرید آنها خودداری شود.

۶-نهال پیوندی باید ساقه ای عمودی داشته باشد و از محل پیوند به طور مستقیم به طرف بالا رشد کرده باشد و گره یا زاویه ای با پایه پیدا نکرده باشد به عبارت دیگر تنها نهال نسبت به سطح زمین عمود باشد.

۷-همچنین نهال مرغوب نهالی عاری از هرگونه آفت، بیماری، نماتد و علف‌های هرز انگل می باشد و از هر نظر مورد تأیید کمیته فنی نظارت بر تهیه و توزیع نهال سازمان جهادکشاورزی بوده و دارای گواهی سلامت و بهداشت و کنترل کیفیت باشد.

باید توجه داشت که باغی که نهال سالم وبه دور از آلودگیها و بیماریها در آن کاشته شده باشد کود و سموم کمتری را نیاز دارد و مشکلاتش کمتر است. پس سعی کنیم با انتخاب نهال سالم و اصیل و رعایت مسائل فنی در احداث باغ ، درآمد بیشتری را کسب کرده و دوره برگشت سرمایه خود را کوتاه تر کنیم.

به مدیریت:حامد رحمانی 

شماره تماس

09304831527
09904677270
02835247876

 

معرفی رقم تجاری scarlet royal
مزرعه مدرن انگور با سیستم تربیت Yو باردهی رقم فوق و نحوه برداشت و سورتینگ محصول

پیش فروش نهال کشت بافت بلوبری با ضمانت و اصالت
بلوبری یا همان زغال اخته آبی سرشار از ویتامین C، ویتامین K، منگنز و سایر آنتی اکسیدان‌هایی است که به سلامت بدن کمک می‌کنند.

به گزارش مشرق، بلوبری یکی از میوه‌های خوشمزه ای است که بیشتر افراد تمایل دارند از آن استفاده کنند. شما می‌توانید این میوه خوشمزه را به تنهایی میل کنید یا از آن در تهیه اسموتی‌های مختلف استفاده کنید.
بلوبری که بومی آمریکای شمالی است سال‌هاست به عنوان دارویی برای درمان بیماری‌ها و شرایط مختلف بدن استفاده می‌شود.
دید شما آینده شماست با ارقام جدید رویان تاک

آلو شابلون کالیفرنیا

عمر اقتصادی: 25 سال
تحمل خشکی: نیمه متحمل
تحمل سرما: 25 الی 35 درجه زیر صفر
رنگ میوه: بنفش متمایل به سیاه
باردهی: از سال دوم
فاصله کاشت: 3 در 4 متر
آبیاری: 10 لیتر در هفته
مدت زمان انبارداری : 8 ماه
نوع مصرف: تازه خوری و خشکبار

معرفی رقم scarlet royal

از ارقام معروف کشور آمریکا ایالت کالیفرنیا دارای حبه مخروطی و پوست نسبتا ضخیم و بی هسته جهت انبار مانی بالا جهت صادرات و تازه خوری
از تلاقی دو رقم کاردینال و سلطانا و زمان رسیدن اواسط آگوست میباشد
دوستانی که قصد راه اندازی باغ تجاری دارن این رقم از ارقام تجاری با عملکرد بالا میباشد
فروش و پیش فروش این رقم بصورت کشت
بافت با لیبل و ضمانت از اواخر ابان برای اعضا محترم قابل محیاست

پیش فروش رقم جدید گوجی بری بصورت کشت بافت

گوجی‌بری در پزشکی سنتی چین و همچنین در غذا‌های چینی به کار می‌رفته است. این گیاه درواقع به دو نوع تقسیم می‌شود: لیسیوم بارباروم و لیسیوم چینی که هر دو به تیره‌ی سولاناسیا تعلق دارند. گوجی‌بری گیاه بومی چین است، اما در قسمت‌های گرم سرتاسر جهان هم رشد می‌کند از جمله در استرالیا، آمریکای شمالی، نواحی مدیترانه، آسیای مرکزی و جنوب غرب آسیا. چین بزرگ‌ترین صادرکننده‌ی گوجی‌بری در دنیاست. درخت گوجی تا ارتفاع حدود ۳ متری رشد می‌کند. میوه‌های آن کوچک و در حد ۲ سانتی‌متر و به رنگ‌های قرمز تیره یا نارنجی و به شکل کشیده است. مزه‌ی این میوه‌ها از تلخ تا شیرین متغیر است.

دید شما آینده شماست با ارقام جدید رویان تاک

پیش فروش رقم جدید کشت بافت هانی بری
دید شما آینده شماست با ارقام جدید رویان

هانی بری چیست؟

میوه نسبتا جدید است که در مناطق خنک توسط اجداد ما کشت شده است. برای قرن­ها، کشاورزان آسیا و اروپای شرقی می­دانستند که چطور می­توان هانی­بری را رشد داد. گیاهان بومی روسیه بوده و تحمل قابل توجهی در سرما دارند و دمای 55- درجه فارنهایت (48- درجه سانتیگراد) را تحمل می­کنند. نام تجاری آن هاسکاپ بری است. هانی­ بری میوه خود را در اوایل فصل تولید کرده و اولین میوه آن در بهار برداشت می­شود.

پیش فروش نهال کشت بافت بلک بری

میوه بلک بری در میان بذر های سردسیری مثل بلوبری و رزبری انتخاب مناسب تری به دلیل سادگی در کاشت دارد. به خاطر داشته باشید که بلک بری را با تمشک بدون خار یا میوه هایی از این دست اشتباه نگیرید. ساقه های بلک بری در ابتدای تشکیل قرمز رنگ و شامل پرزهایی نامنظم بر روی ساقه است. شکوفه میوه ی بلک بری در ابتدای تشکیل مثل غنچه گل رز بوده و بعد از باز شدن گل و تشکیل میوه رنگ آن سبز و قرمز و سپس به مشکی می رسد. کلسترول مضر در میوه ی بلک بری وجود ندارد و در طب سنتی نیز از میوه و برگ و ریشه آن استفاده دارویی و درمانی زیادی می کنند. یونانیان در گذشته بلک بری را با نام میوه ی نقرس می شناختند چون که در طب یونان، این میوه برای درمان نقرس استفاده می شده است. 

هاوارد
هاوارد(Howard)

• میوه ها درشت ،گرد ، صاف و درز آن سفت میباشد.
• مغز میوه به رنگ روشن بوده و درصد پوست آن 50 درصد میباشد.
• وزن میوه 14/3 وزن هسته 7/2 گرم و رنگ روشنی دارد.
• پوستش تا حدی نازک میباشد.
• مقاوم به بیماری بلایت گردو است.
• 80 الی 90 درصد میوه دهی آن در شاخه های جانبی می باشد و نوع باردهی آن در شاخه های جانبی به صورت 4 قلومیباشد.
• چسبندگی مغز به پوست عالی بوده و از لحاظ عطر و مزه مغز عالی می باشد.
• اندازه میوه متوسط بوده و برای کشت با شرایط متراکم بهترین رقم می باشد.
• بهترین مزیت این رقم 12 روز زودتر از چندلر میوه ی آن رسیده و بعد از آن برگ های خود را می ریزد و برای اقلیم های سرد ایده آل می باشد.
• ارقام گرده زای این رقم ، فرانکت و فرنت میباشد.

انگور های طعم دار.معروف به رویال.با طعم های آناناس،تمشک،گلاب ،توت فرنگی و…

جز ارقام بسيار لوکس و پر طرفدار در ايران و جهان با حجم بار متوسط و بالا .هسته دار و ميان رس تا دير رس با طعمهاي مختلف براي اولين بار در ايران توسط رويان تاک اماده عرضه ميباشد

رقم عسگری کاشمری

عملکرد بسیار بالا.پر رشد و پربار مناسب کشت برای بیشتر مناطق ایران قند بالا جهت تولید مویز و مناسب تولید ابقوره دارای پوست نازک و زود بازده

معرفی رقم کندری

ازارقام پررشد و پر بار و زود بازده .مناسب برای خاکهای لومی و سبک و عملکردبسیار بالا محصولی با قابلیت تولید کشمش .تازه خوری و اب قوره و قند بالا و هسته دار درشت

انگور رقم ruby seedless

از ارقام برتر انگور دنیا جهت تازه خوری و کشمشی .به رنگ حبه قرمز تیره و بی هسته از ارقم میان رس تا دیرس حبه گرد و بزرگ و بسیار شیرین .دارای عملکرد بسیار بالا

 

 

تولید نهال در قزوین , فروش نهال در قزوین , پیش فروش انواع نهال میوه در قزوین , انواع نهال میوه در تاکستان , نهال میوه با کیفیت , قیمت نهال میوه در تاکستان , ویژگی های نهال مرغوب , نهالستان میوه , میوه , باغ میوه , نهالستان رویان تاک ,