Address & Contact

Our Address

میاندواب اذربایجان غربی

Telephone

نهالستان تخصصی آتاش

🌳 تولید و فروش تخصصی انواع نهال: گردو ( چندلر و فرنور ولارا فرانکت و خوشه ا ی و اسرائیلی ) گلابی ، زرشک ، تمشک ، انجیر سیاه ، فندق ، ازگیل ، زیتون ، زردآلو ، آلبالو ، به،  هلو ، شلیل ، بادام ، انار ،  توت ،  پسته ،  انگور ، چنار ، سپیدار تبریزی ،  صنوبر ، خرمالو ،  بادام خونی و کاغذی ،  سیب ، گیلاس و سنجد 🌳

نهالستان تخصصی گردو آتاش

09015785898

🌳نهال از یک ساله تا پنج ساله

🌳با امکان ارسال به سراسر کشور

🌳 جهت مشاوره سفارش انواع نهال‌‌‌های پیوندی تضمینی با قیمت مناسب کیفیت بالا با ما در تماس باشید

🌳 مشاوره و کارشناسی تخصصی کشاورزی و باغبانی

🌳 احداث باغات و جنگل

🌳 نهالستان تخصصی آتاش ، بزرگترین نهالستان میاندوآب با توجه به پیشینه ای که دارد توانسته است با اساتید مجرب دانشگاهی همکاری علمی‌و تحقیقاتی داشته است. از این رو، هدف اصلی ارائه مشاوره اختصاصی در زمینه کشاورزی و باغبانی متناسب با وضعیت آب، خاک و منطقه جغرافیای، جهت دستیابی به راندمان بالا بوده است. برای این منظور، کارشناسان ما با ارائه اطلاعات علمی‌به روز و آموزش در این زمینه، به طور تمام وقت از طریف تماس تلفنی، تلگرام و واتس آپ جهت ارائه خدمات مشاوره در دسترس هستند.

🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸

🌳 مدیریت باغ در زمستان🌳

✍️ بسیاری از مردم با شروع پاییز و زمستان رسیدگی به باغات و اقدامات نگهداری از این مهم را تا شروع فصل جدید (بهار) قطع میکنند. در صورتی که فصل زمستان در کشاورزی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

❄️ یخ آب یا آبیاری غرقابی یک روز قبل از اینکه دمای هوا به سرمای قابل توجهی (کمتر از صفر درجه سانتیگراد) برسد در از بین بردن بسیاری از تخمها، لاروها و حشرات کامل تاثیر بسیار زیادی دارد، ضمن اینکه بسیاری از بیماریهای قارچی و باکتریهای هم کنترل نسبی می‌شود.

🌳 تعداد زیادی از این آفات، آفات خاکزی هستند که خسارت خود را به ریشه و طوقه گیاهان میزنند. تعدادی از این حشرات، حشراتی هستند که تنها زمستان را در زیر خاک و کاه و کلش روی زمین میگذرانند و خسارات آنها در بخش‌‌‌های هوایی گیاه و با شروع فصل بهار ایجاد می‌شود.

🌳 لذا یخ آب زمستانه می‌تواند بخش زیادی از آفات را از بین ببرد.

🌳 در سالهای اخیر آفت کرم سفید ریشه و آبدزدکها، خسارت جدی را به باغات میوه و مزارع ایجاد کرده اند و کشاورزان با استفاده از سموم مختلف به مبارزه با آنها می‌پردازند، اما استفاده سموم در خاک خسارات جبران ناپذیری را به کیفیت خاک ایجاد می‌کند.

نهالستان تخصصی آتاش

مدیریت : علی ایرانپور و مجتبی محمد زاده

 

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

 

نهالستان تخصصی گردو آتاش

نهال گردو خوشه ای:

معرفی مهم ترین خصوصیات نهال گردو خوشه ای؛ به شما عزیزان کمک میکند تا به سودهی بیشتری با پرورش این نهال داشته باشید زیرا نهال گردو خوشه ای؛ نیازمند شرایط خاصی می باشد تا به باردهی مناسب و عملکرد مناسب دست بیابد. گردو از مغز های بسیار مقوی و مفید می باشد که علاوه بر خواص بی نظیر آن؛ می تواند سود مناسبی را نصیب حال کشاورزان کند زیرا پرورش نهال گردو خوشه ای؛ در همان سال های ابتدایی می تواند تمام خستگی های کشاورز را از باغداری به در کند. با ما همراه باشید تا به معرفی کامل این درخت جذاب بپردازیم:

نهال های گردو خوشه ای؛ از جمله نهال های بسیار محبوب در ایران عزیزمان می باشد به طوری که هر دو گونه ی این نهال در ایران موجود می باشد. حتما برای شما هم این سوال پیش آمده است که کدام دو نوع ، باید خدمتتان عرض کنیم گردوی خوشه ای به دو نژاد فرانسوی و ایرانی شناخته شده است که اکثر خصوصیات این دو رقم مشابه هم می باشند اما در یک گونه مغز آن ریز تر و در گونه ی دیگر مغز آن درشت تر از سایر ارقام می باشد.

جالب است بدانید که اغلب نهال گردو خوشه ای ایرانی؛ از کیفیت بالاتری نسبت به ارقام وارداتی برخوردار می باشد، زیرا نهال های وارداتی تا بارگیری شوند و به ایران بیایند اغلب در راه اکثر آن ها از بین می روند.

حال قصد داریم به نکات مهم جهت پرورش درختانی پر بار با شما به اشتراک بگذاریم زیرا کاشت گردو خوشه ای مستلزم رعایت یک سری نکات می باشد اما قبل از هر چیزی می بایست متذکر شد لطفا هر درخت را بنا بر ارتفاعی که در آن حضور دارید می بایست اقدام نمایید و از نظرات غیر کارشناسی دوری نمایید.

خصوصیات قیمت نهال گردو خوشه ای:

نهال گردو خوشه ای؛ جزو یکی از انواع نهال های گردو پایه بذری می باشد و همین موضوع باعث شده تا طرفداران آن چندین برابر شوند، چرا که افرادی که سرمایه های هنگفتی ندارند و تنها می خواهند پرورش گردوهای با کیفیت را شروع کنند، در ابتدای کار بهتر است که از ارقام walnuts seedlings، خریداری کنند و مشغول به کار شوند زیرا قیمت نهال گردو خوشه ای؛ در پایین ترین رده ی قیمت بین ارقام نهال قرار دارد که این موضوع برای باغداران و کشاورزان بسیار حائز اهمیت می باشد. اگر فکر می کنید فروش زیاد به یک مسئله ی رویایی برای باغ گردو شما تبدیل شده است، به شما پیشنهاد می کنیم که خرید نهال گردو خوشه ای، را انجام دهید.

عمر مفید درخت گردو خوشه ای:

جالب است بدانید عمر مفید درختان گردو معمولا به بیش از 100 سال هم می رسد اما اگر واقعیت را بخواهید، هر درختی تا یک سنی می تواند باردهی اقتصادی و زیادی را رقم زند، درخت گردو خوشه ای هم از این قاعده مستثنی نیست و عمر مفید باردهی این درخت در حدود 25 الی 30 سال می باشد.

نهالستان تخصصی گردو آتاش

کاشت نهال گردو خوشه ای برای چه شهرهایی پیشنهاد می شود ؟

به عنوان مثال اگر شما در شهر شیراز یا حتی البرز سکونت داشته باشید، نهال گردو خوشه ای؛ برای کاشت و پرورش در منطقه ی شما مناسب می باشد زیرا تا ارتفاع از سطح دریا 1500 متر را باردهی دارد. اگر بخواهید شرایط آب و هوایی پرورش گردو خوشه ای؛ را بررسی کنید لازم است بدانید که مناسب کاشت در مناطق سردسیری می باشند پس اگر در شهرهای گرمسیری و جنوبی کشور سکونت دارید، پیشنهاد می کنیم که نهال گردو خوشه ای؛ را انتخاب نکنید و بهترین نهال گردو در این مناطق، گردو ژنوتیپ، و گردو پکان می باشد، پس اصلا نگران پرورش گردو نباشید چون برای هر منطقه با هر شرایط آب و هوایی، یک نوع خاص و متمایز نهال گردو وجود دارد.

آب و هوای مناسب پرورش این درخت:

شرایط اب و هوایی در پرورش مطلوب نهال گردو خوشه ای؛ تاثیر گذار است در واقع خریداران باید در هنگام خرید میزان سرمای زمستان را مد نظر داشته باشند که این رقم نهال دچار سرما خوردگی ریشه و تنه نشد و افت کیفیت نشود. تمام ارقام نهال این نکته ی بسیار مهم را باید در نظر بگیرند که حتما با توحه به منطقه ی کاشت خود شرایط جوی را بسنجند و سپس اقدام به پرورش ان نهال کنند .

روش کاشت درخت گردوی خوشه ای چگونه می باشد:

روش کاشت گردو خوشه ای؛ به دو طریق بذر و نهال کاشته می شود بستگی به انتخاب شما دارد. در هر دو روش باید نکات مهم رعایت شود. در زمان کاشت نهال گردو خوشه ای؛ باید به عمق مناسب در حفر گودال توجه کرد به طوری که هر چقدر عمق گودال بیشتر باشد بهتر است برای مثال عمق ایده ال بین عدد 70 تا 1 متر نهایت می باشد. بعد از حفر گودال می توان خاک درون آن را به کود حیوانی پوسیده آغشته کرد سپس اقدام به کاشت کرد. فاصله مناسب بین دو نهال نیز باید به خوبی رعایت شود زیرا نهال گردو در زمان رشد شاخ و برگ فراوانی در می آورد.

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

 

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

 

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

نهال , نهالستان , تولید نهال مرغوب , مشاوره برای احداث نهالستان , مشاوره کشاورزی , تولید و فروش انواع نهال در میاندوآب , نهال میوه , ارسال نهال , نهالستان در میاندوآب , نهالستان تخصصی گردو آتاش , نهالستان تخصصی وادا ,