Address & Contact

Our Address

قزوین،تاکستان

Telephone

خدمات کشاورزی نوین کشاورز در تاکستان قزوین

🌳نهالستان چیست؟

💫نهالستان به مکانی گفته میشود که حداقل به مدت چند سال متوالی با توجه بـه منـابع آب و خـاک و شـرایط آب وهوایی که دارای اقلیم مناسب برای تولید و تکثیر نهال و اندامهای تکثیـری سـالم و اصـیل کـه منطبـق بـا ضـوابط قرنطینه ای است مورد استفاده و بهره برداری قرار گیرد.

🌳نهال انگور  

🌀نهال انگور درختی با عمر طولانی است که در برخی مناطق جهان کاشته می شود. در ایران درختان انگور به طور گسترده کاشته می شوند. از نظر تولید انگور ، ایران در جهان هفتم ، ایتالیا ، چین قرار دارد و ایالات متحده هفتمین درخت در جهان است.

🌀آنها محصولات انگور دارند و نام علمی گیاه Vitis vinifera است. از نظر ، دانه ها و کشمش انگور بهترین نوع هستند. البته به دلیل درشت بودن دانه ها،شکل انواع بذر بسیار زیباست. طول عمر یک درخت انگور به طور متوسط ​​75 تا 80 سال است.

🌀درخت انگور به ۲ تا ۳ ماه سرمای زمستان احتیاج دارد ، برای تأمین این تقاضا به دمای ۷ تا ۱۰ درجه سانتیگراد به مدت ۲ تا ۳ ماه نیاز دارد ، گیاه کوتاه و موج دار است و جلوی بعضی از برگها پیچک دارد. انواع دانه ای و بدون دانه وجود دارد. دیده می شود که این دو گونه قرمز ، سیاه ، زرد و تقریباً سبز هستند.

🌀خرید نهال انگور اصلاح شده (نهال انگور پیوندی ، نهال انگور بذری ، نهال انگور خوشه ای) از نهالستان انگور فکور ، قیمت نهال انگور در این نهالستان مناسب می باشد ، نهال های انگور این مجموعه در انواع متفاوت هستند (نهال انگور زود بازده ، نهال انگور دیر بازده ، نهال انگور میان رس ، نهال انگور زود رس ، نهال انگور دیر رس ، نهال انگور پایه بلند ، نهال انگور پر بازده ، نهال انگور یکساله ، نهال انگور دو ساله ، نهال انگور سه ساله ، نهال انگور وارداتی) و …

🌳سینی نشاء (سینی کشت گلخانه) چیست؟

💠سینی نشا یا سینی کشت (سینی کشت بذر) در گلخانه ها به منظور کشت انواع سبزی و صیفی جات شامل خیار، گوجه، فلفل، هندوانه، خربزه و کلم مورد استفاده قرار می گیرد. کاشتن بذر در فضای بسته یک روش عالی برای آماده کردن گیاهان برای پرورش در فضای باز و باغ شما است.سینی نشا در واقع شامل چند گلدان کوچک یک اندازه هست که همه آن ها با فاصله مشخص از هم روی یک سینی قرار دارند. 

به مدیریت:حمید قهرمانی

 

 

 

 

 

 

عرضه نهال انگور نوین کشاورز در تاکستان قزوین , عرضه انواع نشاء نوین کشاورز در تاکستان قزوین , خدمات کشاورزی نوین کشاورز در قزوین , نوین کشاورز در تاکستان قزوین , قیمت نهال انگور در تاکستان , قیمت انواع انواع نشاء در تاکستان , بهترین نهالستان در تاکستان قزوین , نهالستان قهرمانی ,