نمایندگی پخش نوار لبه پی وی سی کابینت در تهران

✳️کاربرد نوار پی وی سی (PVC) در صنایع MDF

💥نوار لبه یا پی وی سی متریالی بسیار مهم در کیفیت ساخت محصولات ام دی اف است . ورق ام دی اف در دو سمت دارای روکش می باشد که تولید کنندگان بر اساس محصول مورد نظر آن را به ابعاد مختلف برش می دهند.فروشگاه بلوط

💥که در این حالت ۴ ضلع از قسمت مغز و با همان قسمت خام قطعه پیدا می گردد که این قسمت نیاز به پوشش دارد . لبه خام ام دی اف با استفاده از نوار لبه (PVC) پوشش داده می شود . این جمله کوتاهترین تعریف از نوار لبه است ولی آن چیزی که بسیار مهم است فرآیند تولید و اجرای آن است .

💥استفاده از نوار لبه یک الزام برای تولید محصولات ام دی اف و ملامینه است . صرف استفاده از نوار لبه علیرغم آنکه یک الزام است ولی اگر خوب و صحیح بر روی قطعه استفاده نشود خود یک اشکال عمده است که در طول زمان از قطعه اصلی جدا می گردد.

💥پیش از استفاده از نوار پی وی سی بر روی محصولات ام دی اف از نوارهایی که اصطلاحا اتویی نامیده می شدند استفاده می شد که بسیار با کیفیت پایینی تولید می گردید. به علت ضعیف بودن با کوچکترین برخورد و یا عدم چسباندن با حرارت مناسب در زمان تولید از قطعه اصلی جدا می گردید و همواره نارضایتی مصرف کنندگان را در پی داشت. از این رو PVC به سرعت جایگزین این نوع نوارها گردید.

✳️چسب گرانول 

🔺یکی از انواع چسب‌های پرکاربرد چسب گرانول است که به صورت مایع و جامد در دسترس است. این چسب گرما ذوب است به این ترتیب طی فرآیندی با دریافت حرارت ذوب شده و بعد از سفت و خشک شدن دو قطعه را به هم متصل می‌کند.

🔺چسب گرانول به شکل بالشی، بلوری، میله‌ای و … تولید می‌شود. بیشترین کاربرد این چسب در ماشین لبه چسبان است که از آن برای چسباندن انواع نوار مانند PVC، پلاستیکی روی صفحات ام دی اف، نئوپان و … استفاده می‌شود.

✳️مزایای چسب گرانول 

💫از چسب‌های گرما ذوب با کیفیت می‌توان برای چسباندن انواع مواد مختلف استفاده کرد. قدرت چسبندگی و سرعت خشک شدن بالا همگی از ویژگی‌هایی است که باعث شده این چسب به یکی از انواع پرطرفدار در صنعت تبدیل شود. برای استفاده از چسب گرانول معمولاً باید از دستگاه چسب مخصوص استفاده کنید. از دیگر مزایای چسب گرانول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

🔹🔸وزن کم 
🔹🔸کم بو 
🔹🔸مقاومت کشسانی بالا 
🔹🔸کاربرد آسان 

🔹🔸امکان ذوب شدن مجدد پس از سرد شدن 
🔹🔸عدم آلودگی محیط زیست 
🔹🔸سرعت اجرای بالا 
🔹🔸سرعت بالای تولید 

🔹🔸قابلیت بازیافت ضایعات 
🔹🔸بدون خطر آتش سوزی 
🔹🔸قدرت چسبندگی عالی 

به مدیریت:آقای شعبان زاده

 

 

تولید و فروش نوارلبه pvc ام دی اف و چسب گرانول فروشگاه بلوط در کرج , فروشگاه بلوط در کرج , فروشگاه بلوط , فروش نوارلبه pvc در کرج , تولید نوارلبه pvc در کرج , تولید چسب گرانول در کرج , فروش چسب گرانول در کرج , فروش نوارلبه ام دی اف در کرج , قیمت چسب گرانول در کرج , قیمت نوارلبه pvc در کرج ,