فن های مکنده و فن های دمنده نسیم فن در تهران

شماره تماس

09125399632

09388259429

09380507421

✅طراحی،مشاوره و ساخت انواع هواکش های صنعتی:

سانتریفیوژ
اگزوزفن
مواد کش
سقفی
کانالی
هواساز
جت فن
مکنده نجاری
دم فشار و…

✅بزرگ ترین تولیدکننده انواع هواکش های صنعتی به دلیل حذف واسطه ها و ارتباط مستقیم با تولیدکننده

✅قیمت ها بسیار مناسب می باشند.

✅سیستم های هواکش صنعتی راه حل هایی خوبی را در کاربرد های صنعتی برای اهداف مختلفی از خنک کاری و خارج کردن حرارت تا جمع آوری گرد و غبار و انتقال مواد ارائه می دهند.دمنده ها و هواکش صنعتی دستگاه های مکانیکی یا الکترومکانیکی ای هستند که برای به جریان درآوردن گاز(هوا) درون کانال ها، دودکش های صنعتی و بطور کلی در هر جایی که جریان برای تخلیه، خنک کاری، تهویه و انتقال مورد نیاز است، استفاده می شوند.

✅برای برخی امور سنگین صنعتی و جا به جایی حجم عظیم هوا و ذرات معلق، مراکز مختلف صنعتی و تجاری، هواکش صنعتی بزرگ را انتخاب می کنند که به جز ملزومات دستگاه از جمله ظرفیت هوادهی، امکانات و ویژگی های دیگری نیز در این انتخاب می توانند مورد توجه باشند. مهمترین مورد، داشتن حداقل یکی از گواهی های استاندارد داخلی یا خارجی است که گواهی اروپایی سی ای و یا آی پی ۵۴ از جمله مواردی اند که ممکن است برای یک هواکش بزرگ صادر شوند.

✅برقی بودن دستگاه به جای استفاده از سایر سوخت ها، خدمات پس از فروش، کیفیت متریال مورد استفاده برای ساخت موتور، و میزان صدای تولیدی از جمله موارد دیگری هستند که هنگام خرید یک هواکش صنعتی بزرگ مورد دقت و بررسی قرار می گیرند.

به مدیریت:آقای سوری

 

 

 

 تهویه صنعتی چیست؟

بهبود وضعیت تهویه و شرایط بهداشتی هوای داخل سوله ها و کارخانه ها علاوه بر بالا بردن راندمان کاری پرسنل، در کاهش صدمات ناشی از آلاینده ها به ماشین آلات و تجهیزات داخل سوله و کارخانه، نقش اساسی ایفا می کند.

در حقیقت هدف از طراحی تهویه صنعتی، الزاما گرمایش و سرمایش محیط نیست، بلکه کاهش غلظت آلاینده ها در محیط با خارج کردن آنها و ورود هوای تازه می باشد.

۱- آلاینده های محیط می توانند موارد مختلفی را شامل شوند. آلاینده های تولیدی توسط موتورهای احتراق داخلی مانند دیزل ژنراتور، لیفتراک و ماشین آلات سنگین که عمدتا به صورت ترکیبات کربن و نیتروژن و دوده در محیط وجود دارند.

۲- آلاینده های شیمیایی که عموما ناشی از فرآیند های شیمیایی درون خط تولید می باشند که این در بسیاری از صنایع از جمله صنایع تولید فلز روی، فولاد و صنایع تولید اسید بسیار معمول هستند. این نوع از آلاینده ها علاوه بر صدمات شدید به سلامت پرسنل، موجب خوردگی شدید تجهیزات نیز می شوند.

۳- ذرات معلق موجود در هوا، که این نوع آلاینده ها در صنایع تولید سیمان، صنایع فولاد، صنایع پشم تولید پشم شیشه و پشم سنگ، کارگاههای نجاری و کارگاههای تولید سنگ به شدت رایج است. این ذرات معلق در صورت عدم تهویه مناسب، پس از تنفس موجب بروز بیماری های حاد و مزمن می گردد و در عین حال می تواند به مدارات الکتریکی و تجهیزات مکانیکی موجود به شدت آسیب وارد نماید.

با توجه به موارد ذکر شده توصیه می گردد در طراحی تهویه صنعتی برای سوله ها، کارخانجات و کارگاهها با استفاده از جت فن یا فن های محوری، حتما از متخصصین و نه صرفا نظر فروشندگان استفاده گردد. در عین حال، پس از انجام پروسه شبیه سازی جریان هوا در داخل محوطه، داده های حاصله با اطلاعات نزدیکترین ایستگاه هواشناسی تطبیق داده شود.

هواکش سانتریفیوژ بکوارد

هواکش سانتریفیوژ بکوارد
پروانه هواکش های سانتریفیوژ بکوارد دارای شعاعی خم به عقب می باشند.که معمولا برای محدوده فشار استاتیک متوسط تا بالا استفاده می شوند . از پره های خم به جلو بازده بیشتری داشته و در سرعت های بالا نسبتا کم صدا کار می کنند. برای مقدار جریان هوای ثابت، دور دوران پروانه آن ها حدودا دو برابر فن های خم به جلو است. در شرایط یکسان قدرت موتور لازم برای آن ها کمتر از فن های خم به جلو است.

در ساتریفیوژهای حلزونی بکوارد کوپل مستقیم انتقال نیرو به صورت مستقیم به پروانه صورت می گیرد. در این نوع، تعداد قطعات کمتر بوده و در نتیجه قیمت تمام شده پائین تری نسبت به نوع پولی تسمه ای دارد. نیاز به پشتیبانی و چک آپ های دوره ای برای تسمه و یاتاقان ها ندارد.

کاربرد: رنج وسیعی از تهویه ساختمانی، صنعتی و رستورانی

مشخصات فنی: این نوع هواکش از سایز ۲۰ سانتی متر الی ۲۰۰ سانتی متر، از ظرفیت ۴۰۰ مترمکعب در ساعت الی ۵۶۰۰۰ مترمکعب در ساعت و از فشار استاتیکی ۰,۳ اینچ ستون آب الی تا ۱۲ اینچ ستون آب تولید می شود.

بدنه و پروانه این نوع هواکش بنا به درخواست از انواع ورق های فلزی تولید می گردد.

پوشش بدنه بارنگ کوره ای الکترواستاتیک بوده و کلیه پروانه ها به صورت استاتیکی و دینامیکی بالانس می شوند.

هواکش سانتریفیوژ(دم فشار)

فن سانتریفیوژ (دم فشار قوی)

دم فشارقوی یا فن سانتریفوژ فشارقوی نوعی دیگر از هواکش های سانتریفوژ هستند که برای تامین فشارهای بالا مورد استفاده قرار می گیرند. این گونه از فن ها در صنایع نفت و گاز، سیمان و کوره ها مورد استفاده قرار می گیرند.این فن ها می توانند فشار بیشتری نسبت به انواع دیگر سانتریفوژها دارند. این فن ها هم بعنوان مکنده و هم بعنوان دمنده قابل استفاده هستند. این نوع از فن ها برای محیط های انفجاری،محیط های دارای حرارت، رطوبت و خورندگی زیاد با اعمال شرایط ویژه ساختاری و فنی بر روی آن ها به کار گرفته می شوند. پروانه های به کار رفته در این نوع فن ها با توجه کاربرد آن ها انتخاب می گردد.

هواکش سقفی

در هواکشهای سقفی از قسمت زیرین دستگاه، هوا وارد و از دیواره های کناری خارج می شود. الکتروموتور این سیستم در داخل یک قاب محافظ قرار گرفته تا در مقابل شرایط نامساعد آب و هوائی آسیبی به آن وارد نشود.

کاربرد: تهویه بیمارستان ها، تهویه ساختمان های اداری، تهویه سالن های ورزشی، مراکز خرید و تهویه سوله های کارخانه جات صنعتی

مشخصات فنی: این نوع هواکش از سایز ۲۵ سانتی متر الی ۱۰۰سانتی مترتولید میشود.

هواکش کانالی

هواکش های آکسیال کانالی (هواکش کانالی یا فن آکسیال کانالی) دسته دیگری از هواکش های آکسیال هستند. این نوع هواکش های آکسیال برای تهویه از طریق اتصال به کانال در ساختمان های اداری و تجاری، صنایع نفت و گاز، کارخانه جات و کارگاه های صنعتی و غیره به کارمی روند.هواکش کانالی معمولا در ابعاد مختلف و مصارف گوناگون جهت تخلیه هوا و یا هوارسانی در نقاط مختلف استفاده می شود.

جت فن

جت فن
جت فن ها دسته ای از فن های محوری می باشند که به دلیل استفاده از پروفیل ویژه در پروانه ها و فرم خاص بدنه، قادر هستند به سرعت های دورانی بالا رسیده و حجم زیادی از هوا را در فشار بالا جا به جا کنند. این ویژگی جت فن ها موجب شده است که در شرایطی که نیاز به هوا دهی زیاد در فضای کم می باشد از آنها استفاده گردد. (مانند پارکینگ ها و تونلها)

هواساز

هواساز یکی از مهمترین دستگاه های سیستم تهویه هوا می باشد و بطور معمول به منظور تهویه مطبوع فضایی بسته مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه تصفیه دود

خنک کننده رادیاتور

دم فشار
تیپ ۶۳cm باقدرت موتور ۷/۵اسب ۲۸۰۰ دور

دستگاه ۶۳ سانت پولی تسمه با پروانه فوروارد

پروانه فوروارد

دستگاه ۴۰سانت با موتور ۴ کیلووات ۲۸۰۰ دور

فن های سانتریفیوژ در اندازه های۴۰ ۴۵؛۵۰و۵۶ سانت
دارای لرزه گیر ،رنگ استاتیک و شاسی دوبل .بالانس دقیق و بدون لرزش و صدای اضافه.

تولید کننده انواع هواکش های صنعتی با بهترین کیفیت(دستگاه سانتریفیوژ تیپ۳۵cm)

 

چرانسیم فن؟

سیستم مدیریت کیفیت

هدف از استقرار سیستم مدیریت کیفیت در این شرکت اثبات توانایی پایدار در تامین محصولاتی مطابق با نیازمندیهای . مشتری و الزامات فنی میباشد .

پشتیبانی و گارانتی

کلیه فنها در شرایط نرمال کارکرد بمدت شش ماه پس از تحویل ضمانت می شوند .

رضایت مشتریان

که با بکارگیری موثر نظام و فرایندهایی برای بهبود مداوم آن و تضمین برآوردن الزامات قانونی و نیازمندیهای مشتری ، سطح رضایت مشتریان را ارتقاء بخشد .

 

 

هواکش صنعتی بزرگ , فن دمنده بی صدا , هواکش قوی بدون صدا , هواکش صنعتی , قیمت هواکش صنعتی , تولید کننده هواکش صنعتی در تهران , بهترین هواکش صنعتی , هواکش صنعتی و تهویه نسیم فن در تهران , دمنده و مکنده تهران , انواع هواکش های صنعتی در تهران , فن دمنده  , فن مکنده ,