Address & Contact

Our Address

اراک

Telephone

تولید کننده هود و اجاق آشپزخانه شرکت لیدوما 

♨️ پخش و تولید هود و اجاق آشپزخانه ♨️

♨️ هود آشپزخانه

با توجه به اینکه خانم های خانه دار و سایر افراد خانواده ساعات زیادی از روز را در آشپزخانه سپری می کنند و همینطور تغییر دکوراسیون منازل به سمت فضاهای باز و آشپزخانه های کوچک و اغلب اپن پیش روی کرده است دقت در تهویه هوای این محیط به عنوان قلب خانه، حائز اهمیت است.

به همین دلیل این روزها در تمامی آشپزخانه ها، نزدیک به اجاق گاز وسیله ای به نام هود تعبیه شده است تا با مکش بو، دود و حتی چربی ناشی از پخت و پز، موجب تهویه بهتر هوا شود. با انتخاب هود متناسب با دکوراسیون علاوه بر جلوگیری از بوی نامطبوع، می توان ظاهری زیبا برای آشپزخانه ایجاد کرد.

♨️ انواع مدل های هود آشپزخانه متناسب با دکوراسیون منزل شما

اگرچه کاربرد تمامی هودها یکسان است، ولی با توجه به دکوراسیون و فضایی که در اختیار افراد قرار دارد، انواع مختلفی از هود در بازار عرضه می شود که برخی از مدل های آن عبارتند از:

♨️ هود دودکشی: این هودها کانال خروجی دارند که به فضای خارج از منزل متصل بوده و با مکش دود و بوی داخل آشپزخانه، آن را به بیرون از خانه منتقل می کنند.

♨️ هود بدون دودکش: با توجه به اینکه در این مدل هودها دودکش برای خروج هوا تعبیه نشده، دارای فیلترهایی برای تهویه می باشند. هودهای بدون دودکش بخار،دود و بوی حاصل از پخت و پز را گرفته و پس از تصفیه مجددا به فضای آشپزخانه برمی گردانند.

♨️ هود مورب: یکی از مدل های نسبتا جدید هود می باشد که با زاویه 45 درجه نسبت به گاز قرار دارند و در طرح های شیشه ای و استیل تولید می شوند. هود مورب معمولا دارای صفحه کنترل لمسی می باشد و فیلتر آلمینیومی قابل شستشو از مزیت ها آن است.

♨️ هود سقفی: این مدل ها که جز متداول ترین موارد در خانه ها می باشد، به موازات اجاق گاز بالای آن نصب می شود. مزیت این هودها مکش کامل بو و دود حاصل از آشپزی می باشد.

♨️ هود توکار: این مدل ها به طور کامل زیر کابینت قرار گرفته و هیچ نمایی از آن ها دیده نمی شود. مهم ترین مزیت هودهای مخفی به خصوص برای فضاهای کوچک این است که نیازی نیست فضایی را در آشپزخانه برای هود اختصاص داده شود.

♨️ هود دیواری: هودهای دیواری که بالای گاز و روی دیوار بین کابینت ها نصب می شوند، در سالهای اخیر با استقبال بسیاری از افراد مواجه شده اند و گزینه مناسبی برای آشپزخانه های کوچک می باشند.

♨️ هود زیر کابینتی: یکی از قدیمی ترین و اولین مدل های هود می باشد که موتوری مانند هواکش دارد. این هودها زیر کابینت و بالای گاز نصب می شوند و دارای فیلتر شیشه ای می باشند.

مدیریت : ریگایی

 

 

 

هود لیدوما  , قیمت هود لیدوما , اجاق آشپزخانه , تولید کننده هود و اجاق آشپزخانه لیدوما در اراک , تولید کننده هود و اجاق آشپزخانه در اراک , هود و اجاق آشپزخانه لیدوما  , هود و اجاق آشپزخانه لیدوما اراک , قیمت هود و اجاق آشپزخانه اراک ,