واردکننده مستقیم ابزار صنعتی از دبی

?دریل

دریل (DRILL ) یکی از مهمترین و پر مصرف ترین ابزار در انجام پروژه های صنعتی ، نیمه صنعتی و خانگی می باشد. تنوع در مدل و انواع دریل در بازار زیاد است ولی تمامی دریل ها برای ایجاد سوراخ در سطوح با جنس های مواد مختلف کاربرد دارند. در دستگاه های امروزی و پیشرفته تر ، این ابزار قادر است برش ، باز و بسته کردن پیچ ، عمل سنباده زدن و حتی جلا دادن بر روی سطوح را نیز انجام دهد. لازم به ذکر است که در تلفظ عامیانه واژه دلر نیز به جای دریل استفاده می شود.

?دستگاه فرز

دستگاه فرز یکی از پر کاربرد ترین و پر مصرف ترین لوازم برقی در حوزه ابزار می باشد که دارای طیف وسیعی از کاربرد ها می باشد، شما بدون داشتن این ابزار نمی توانید بسیاری از کار ها را در حوزه آهنگری و … انجام دهید .

تمامی افرادی که به صورت حرفه ای در حوزه های مختلف صنعت کار می کنند نیاز به وسایلی مانند کفساب، پولیش و برش دهنده که در انجا فرز می تواند به عنوان تمامی آن ها ایفای نقش نماید .دستگاه فرز بوسیله دست نگه داشته می شود و با انرژی برق و باد که از کمپرسور های هوا تولید می شوند شروع به کار می کنند .

?پیکور

پیکور یک ابزار تخریب است. پیکور یک نام و نشان کلی برای تمامی ابزارهای ریز و درشتی هستند که به منظور تخریب بتن، سنگ و آسفالت استفاده می‌شوند. پیکور‌ها نیز بر اساس کاربرد، توان و قدرت، اندازه و نیروی مصرفی به انواع مختلفی دسته بندی می‌شوند. در انتخاب نوع مناسب باید مؤلفه‌هایی همچون نیروی مصرفی، توان و اندازه پیکور را در نظر گرفت تا یک نوع متناسب با پروژه پیش رو را انتخاب کرد.

?دستگاه جوش

دستگاه جوشکاری یک دستگاه برقی است. این دستگاه در اتصال انواع مصالح‌ فلزی و گاها غیر فلزی به کار می‌رود. مثلا به درب آهنی خانه‌تان نگاه کنید، در واقع چیزی که باعث متصل شدن قطعات آهنی درب منزل شما به یکدیگر شده، اتصالی است که به کمک فرآیند جوشکاری و دستگاه جوش اتفاق افتاده.

در این فرآیند، دستگاه جوش جریان برق را به یک میله به نام الکترود متصل می‌کند. این میله که اغلب از جنس آهک، سلولز، اکسید سدیم، خاک رس و… ساخته شده، بین اتصالات فلزی مورد نظر ذوب شده و با پر کردن فضاهای خالی و در نهایت سرد شدن، باعث ایجاد یک اتصال به شدت قوی می‌شود.

?اینورتر

دستگاهی الکتریکی است که می تواند جریان مستقیم (DC) را به جریان متناوب (AC) تبدیل کند. جریان AC تبدیل شده می توانند بر اساس نیاز در هر ولتاژ و فرکانسی باشد که بوسیله ترانسفورماتورهای مناسب و مدارها کنترل می شود. علت نامگذاری این است که قبلا برای تبدیل کردن DC به AC از مبدل های AC به DC به صورت معکوس استفاده می شد؛ در واقع اینورتر (Inverter) عمل مخالف تابع یکسوساز را انجام می دهد.

به مدیریت:آقای حسن ایران خواه

شماره تماس:

09120199407

 

 

 

 

???اینورتر جوش
???دریل
???موتور برق
???اره موتوری

 

 

 

 

ابزار , ابزار صنعتی , انواع ابزار صنعتی , دریل , دستگاه فرز , دستگاه جوش , موتور جوش , اینورتر , پیکور , واردات مستقیم ابزار صنعتی از دبی , وادرات ابزار صنعتی , دبی ابزار در هرمزگان , قیمت انواع ابزار صنعتی در هرمزگان , کاربرد انواع ابزار صنعتی , واردات ابزار صنعتی در هرمزگان ,