بازرگانی مهرافروز در گنبد کاووس گلستان

Mehrafrooz Trading in Gonbad Kavous Golestan

محرفروز للتجارة في جونباد كافوس جولستان

✨ واردات انواع برندهای یراق آلات درب و پنجره دوجداره
Import of various brands of door and window fittings
استيراد أنواع مختلفة من تجهيزات الأبواب والشبابيك

✅ شركت بازرگاني مهرافروز در سال ١٣٩٢ با موضوع بازرگاني، واردات و صادرات انواع محصولات تجاري، شروع به كار نموده است.از سال ١٣٩٤ با تمركز شركت در حوزه صنعت در و پنجره UPVC، شروع به واردات انواع يراق آلات و ملزومات در و پنجره دوجداره از كشورهاي مختلف، خصوصا تركيه، به لحاظ با كيفيت بودن و پر طرفدار بودن محصولات آن كشور كرده است.

✅ در طي ساليان واردات يراق آلات با كيفيت خارجي كه داري استاندارد هاي بين المللي هستند را در دستور كار خود داشته و با ارائه كامل ترين سبد توزيع يراق آلات در و پنجره شروع به پخش و فروش اين محصولات به تمام نقاط كشور عزيزمان با هدف ارائه محصولات با كيفيت و پيشرفت اين صنعت از نظر كيفي بوده است.

✅ اولويت شركت ايجاد رابطه مستقيم با توليدكنندگان عزيز در اين صنعت و كمك به پيشرفت و ارتقاء سطح كيفي توليدات آنها در كنار كاهش هزينه هاي توليد با حذف واسطه گري بوده است.

✅ از مزاياي شركت بازرگاني مهرافروز، ضمانت بي قيد و شرط كليه محصولات وارداتي، و همچنين مكان دپوي اين شركت جهت همكاري خوب با باربري هاي مختلف براي افزايش سرعت ارسال كالا و كاهش هزينه هاي باربري براي توليدكنندگان در تمام نقاط كشور مي باشد.

✅ قيمت مناسب، كيفيت بالا، سبد كالاي كامل، سرعت و دقت در ارسال و بسته بندي كالا و ضمانت محصولات از اولويت ها بوده تا بتوانيم خدمات شايسته اي به توليدكنندگان اين صنعت ارائه دهيم.

 

❇️ پیشرفت تکنولوژی از قبیل قفل و یراق آلات درب و پنجره دوجداره، باعث شده است که این نوع درب و پنجره‌ها از نظر امنیتی در تراز بالایی قرار گرفته باشد. طرح‌های زیبا و ایمن یراق آلات پنجره دوجداره معمولا طوری است، که این درب و پنجره ها را از چهار جهت قفل کرده و امنیت فوق‌العاده‌ای به آن‌ها می‌بخشد. واردات یراق آلات درب و پنجره دوجداره بازرگانی مهرافروز در گنبد کاووس

🔴انواع یراق آلات درب و پنجره دوجداره👇
Types of double-glazed door and window fittings
أنواع تركيبات الأبواب والنوافذ بزجاج مزدوج

⭐️یراق اسپانیولت برای پنجره دوجداره

🔹اسپانیولت که در اصطلاح قفل درب نیز نامیده می‌شود، یکی از مهم‌ترین اجزای یراق آلات پنجره‌ دوجداره است. کیفیت اسپانیولت به نوع آلیاژ استفاده شده در آن بستگی دارد. این جزء تاثیر مهمی بر کیفیت درب و پنجره دوجداره می‌گذارد. بی‌کیفیت بودن آلیاژ مورد استفاده در یراق اسپانیولت باعث افزایش فشار بیشتر بر روی دستگیره‌های درب شده و آن را از کار می‌اندازد.

🔹اسپانیولت های موجود در بازار برندهای مختلفی دارند و تولید کشورهایی همچون ترکیه یا آلمان هستند. انواع آلمانی این نوع یراق به دلیل دو زبانه بودن از کیفیت و امنیت بالاتری برخوردار است.

⭐️دستگیره درب و پنجره

🔹انتخاب دستگیره مناسب برای درب و پنجره، باعث افزایش طول عمر کلی درب و پنجره و حتی اسپانیولت آن می‌شود. نصب دستگیره‌های بلندتر باعث می‌شود که فشار کمتری به اسپانیولت وارد شود. همچنین دستگیره هایی که دارای اهرم توپُر هستند، از کیفیت بالاتری برخوردارند. واردات یراق آلات درب و پنجره دوجداره بازرگانی مهرافروز در گنبد کاووس

🔹مورد دیگری که در انتخاب دستگیره اهمیت دارد، ضخامت صفحه اصلی دستگیره است. همچنین ماشین‌کاری اتصال اهرم به صفحه اصلی باعث آسان‌تر شدن نحوه حرکت آن می‌شود. علاوه بر این‌ها، کیفیت آلیاژ استفاده شده در ساخت شفت چهار پهلو به کارکرد بهتر و طولانی‌تر دستگیره‌ها کمک می‌کند.

🔹در صورتی که فنر جنس مناسبی نداشته باشد، عملکرد اهرم در زاویه قائم تغییر می‌کند. آخرین موردی که درباره دستگیره‌ها باید به آن توجه کرد، زوار جای پیچ است. این مورد حتما باید استحکام و مقاومت کافی و بالایی در برابر شکستگی و خرد داشته باشد.

⭐️سیلندر درب و پنجره

🔹از دیگر یراق آلات پنجره دوجداره که کاربرد فراوانی دارد، سیلندر است. یکی از بهترین انواع سیلندرهای درب و پنجره، سیلندرهای برنجی هستند، که معمولا توسط آلومینیوم کاور می‌شوند.

⭐️زبانه قفل پنجره دوجداره

🔹زبانه قفل یراق کاربردی دیگری است که برای درب و پنجره کاربرد دارد. در پنجره های دوجداره، چه زبانه قفل بلند و چه کوتاه باشد، باید به طوری نصب شود که در هنگام باز و بسته شدن پنجره در جای خود فیکس شود و به درستی جا بیفتند. حداقل وزن لولا نیز باید برابر با ۱۱۰ گرم باشد تا بتواند در برابر شکستن از خود مقاومت نشان دهد.

⭐️انواع بازشوهای درب و پنجره دوجداره

🔹درب و پنجره دوجداره دارای یراق آلات مختلف با نام بازشو است. بازشوها در انواع مختلف و با توجه به کاربردهای مختلف طراحی و تولید شده‌اند. انواع بازشوهای درب و پنجره دوجداره شامل بازشوهای یک حالته،‌ دوحالته، کلنگی،کشویی،فولکس واگنی،تاشو و فرانسوی می‌باشد. واردات یراق آلات درب و پنجره دوجداره بازرگانی مهرافروز در گنبد کاووس

🔹یراق بازشوی کلنگی طوری نصب می‌شود، که نقطه دید را از روبه‌رو مسدود می‌کند. بازشوهای دو حالته در مواردی کاربرد دارد، که باز شدن پنجره بر روی دو محور عمودی و افقی مطلوب است. بازشوهای دوحالته در برابر صوت، رطوبت، باران و گرد و غبار عایق‌بندی محکمی دارند. با استفاده از این بازشوها، می‌توان هزینه‌های ناشی از مصرف انرژی را تا حدود زیادی کاهش داد.

🔹یراق‌های مربوط به بازشوهای کشویی،‌ در مواردی کاربرد دارند که با محدودیت فضا مواجه هستیم و می‌خواهیم از پنجره دوجداره کشویی استفاده کنیم. در نهایت، یراق آلات پنجره های دوجداره فولکس واگنی دارای عایق‌بندی بسیار بالایی هستند و حتی از پنجره‌های کشویی نیز کاربردی‌ترند. این نوع یراق قیمت بالایی دارد، اما قابل نصب بر روی پروفیل‌های ارزان‌تر نیز می‌باشد.

به مدیریت:مهرافروز

شماره تماس:
09128595658
01733232965
01733237746

http://mfztradingco.ir/

http://mfztradingco.com/

 

 

 

 

 

 

 

یراق آلات , انواع یراق آلات درب و پنجره دوجداره در گنبد کاووس , قیمت انواع یراق آلات درب و پنجره در گلستان , واردات انواع برندهای یراق آلات درب و پنجره دوجداره , بازرگانی مهرافروز در گنبد کاووس گلستان , دستگیره درب و پنجره , سیلندر درب و پنجره , زبانه قفل پنجره دوجداره , انواع بازشوهای درب و پنجره دوجداره , قیمت یراق آلات درب و پنجره upvc , یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی , قیمت یراق آلات درب و پنجره آلومینیومی , یراق آلات پنجره کشویی , یراق آلات پنجره دوجداره آلومینیوم , لیست قیمت یراق آلات روتو , کارخانه تولید یراق آلات , یراق آلات درب و پنجره گنبد کاووس , انواع یراق آلات درب و پنجره , یراق آلات درب و پنجره دوجداره , واردات یراق آلات درب و پنجره دوجداره , واردات یراق آلات درب و پنجره در گلستان ,