Address & Contact

Our Address

تهران ، تقاطع خیابان ادهمی و کوهسار ، پلاک 160 ، طبقه سوم ، واحد 12

ویزیت در منزل متخصص قلب دکتر عالیخانی 

?? ویزیت در منزل توسط متخصص قلب
?? نوار قلب ، اکوکاردیوگرافی
?? هولتر فشار خون ، هولتر قلب در منزل
?? انجام آزمایش در منزل ، بررسی کنترل فشار خون در منزل

?? امروزه با توجه به شیوع کرونا و محدودیت های رفت و آمد و نیز خطرات ناشی از حضور فیزیکی شما در مطب، ویزیت در منزل یکی از راهکارهای اساسی برای حفظ سلامتی شما محسوب می شود. علاوه بر این ارائه خدمات پزشکی در خانه برای سالمندان و یا افرادی که به هر دلیل قادر به مراجعه ی حضوری به مطب و یا کلینیک نیستند، یک فرصت خوب است تا خدمات مراقبتی را در منزل خود دریافت کنند.

❤️بیمارستان را به منزل شما می آوریم❤️

?? در ویزیت تخصصی قلب، شرح‌حال و سوابق قلبی بیمار و مشکلات مرتبط او بررسی و ارزیابی می‌شود. سپس معاینات لازم برای بررسی شرایط فعلی بیمار انجام می‌شود و نتایج آزمایش‌ها و بررسی‌های قلبی و نوار قلب‌های قبلی بیمار مورد بررسی قرار می‌گیرد. سپس بر اساس مجموع شرایط بیمار، برای انجام بررسی‌های تشخیصی بیشتر در منزل یا ارجاع بیمار به مراکز تشخیصی و درمانی و همین طور تجویز داروهای مورد نیاز برای بیمار، تصمیم‌گیری می‌شود.

۱- گرفتن نوار قلب در منزل

نوار قلب از جمله روش های تشخیص بیماری‌های قلبی است که توسط متخصص قلب در منزل نیز قابل انجام است. دستگاه نوار قلب از طریق الکترودهایی به دست‌ها پاها و روی قفسه سینه بیمار متصل می‌شود و از این طریق، امواج الکتریکی قلب را ثبت و روی کاغذهای مخصوص نوار قلب آن را ثبت می‌کند.

پزشک با استفاده از این تست می تواند تا حدودی به میزان گرفتگی رگ‌های قلبی، تشخیص حمله‌های قلبی و کنترل ضربان قلب بپردازد.

۲- اکوکاردیوگرافی در منزل

یک تست تصویربرداری با کمک امواج اولتراسوند از قلب است که به منظور تشخیص مشکلات قلبی استفاده می‌شود. با گذاشتن پروب مخصوص اکوکاردیوگرافی روی نقاط مختلف قفسه سینه، ساختار قلب و حفرات و دریچه‌های قلب و همین طور عملکرد تخلیه‌ای قلب و شدت و سرعت تخلیه خون توسط قلب مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

اکوکاردیوگرافی تا حد قابل قبولی وضعیت ساختاری و عملکردی قلب را به به متخصص قلب و عروق نشان می‌دهد تا بر اساس آن درباره تشخیص و درمان بیماری تصمیم‌گیری شود.

۳- هولتر فشارخون در خانه

در صورتی که فشارخون بیمار در اندازه‌گیری‌های مختلف، اعداد مختلفی را نشان دهد، یک راه تشخیص قطعی فشارخون یا بررسی میزان اثربخشی درمانی که برای فشارخون آغاز شده، هولتر طولانی‌مدت فشارخون است.

هولتر دستگاهی الکترونیکی است که کاف فشارسنج آن دور بازوی بیمار بسته می‌شود و به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت به فواصل هر نیم ساعت تا یک ساعت، فشارخون بیمار را اندازه‌گیری و ثبت می‌کند. پس از این بازه ۱ تا ۲ شبانه‌روز، نتایج هولتر توسط پزشک مورد بررسی قرار می‌گیرد و بر اساس آن تشخیص فشارخون صورت گرفته و در مورد درمان لازم برای کنترل فشارخون تصمیم‌گیری می‌شود.

۴- انجام نوار قلب در منزل

یک نوع دستگاه الکتروکاردیوگرافی کوچک است که فعالیت‌های الکتریکی قلب را ثبت می‌کند.
هولتر ریتم قلب در واقع همان دستگاه نوار قلب است که به مدت طولانی‌تر برای بیمار نصب می‌شود تا اختلالات ریتم (آریتمی‌های قلبی) بیمار را بررسی و ثبت کند. بر اساس نتایج هولتر ریتم قلب، پزشک درباره تشخیص آریتمی و درمان‌های لازم برای آن تصمیم‌گیری می‌کند. در مواردی ممکن است برای بررسی یا درمان‌های تخصصی‌تر بیمار به کلینیک‌‌های آریتمی قلب ارجاع شود.

دکتر مهرداد عالیخانی

ویزیت در منزل , ویزیت متخصص قلب در منزل , ویزیت پزشک متخصص در منزل , قیمت ویزیت متخصص قلب , ویزیت پزشک در منزل , ویزیت متخصص قلب در منزل در تهران ,