Address & Contact

Our Address

تبریز،بستان آباد

ساخت انواع پالت های چوبی و باکس های مخصوص پمپ آبی در صنایع چوبی وزیران چوب در بستان آباد تبریز

🔰ساخت انواع پالتهای چوبی در ابعاد مختلف:

🔸90 در 90 

🔸100 در 100 

🔸110 در 110 

🔸120 در 120 

🔸120 در 170 

🔺انواع پالت توانسته است بسیاری از مشکلات مربوط به جابه جایی و نگهداری کالا را در کارگاه ها و کارخانه های کوچک و بزرگ رفع نماید و به همین جهت به یکی از ابزارهای پر استفاده در این مکان ها تبدیل شده است. به همین ترتیب خرید و فروش انواع پالت چوبی توسط این مجموعه توانسته است بسیاری از مشکلات صاحبان مشاغل را در زمینه نگهداری و حمل کالاها رفع نماید.مصنوعات چوبی وزیران چوب

🔺پالت سازی وزیران چوب با داشتن همکارانی با تجربه و متخصص توانسته است انواع پالت را با با بهترین کیفیت و در ابعاد مختلف به مشتریان گرامی عرضه نماید.

🔺از دیگر خدمات این مجموعه ارائه خدمات مشاوره لازم برای خرید انواع پالت چوبی نو و دست دوم توسط کارشناسان متعهد می باشد که شما عزیزان می توانید با شماره گیری شماره های موجود در سایت با ایشان در تماس باشید و راهنمایی های لازم را در برای خرید پالت دریافت نمایید.

✳️پالت چوبی چیست؟ 

💥 پالت چوبی را از انواع مختلف چوب روسی و ایرانی می‌توان تهیه کرد. جنس پالت چوبی می‌تواند روی میزان توان حمل و نقل و استحکام آن تاثیر بگذارد. کاربرد اصلی پالت چوبی در صنعت حمل و نقل است اما برای ساخت وسایل گوناگونی مثل نیمکت و میز چوبی هم از آن استفاده می‌شود.

💥می‌دانید که از پالت‌‌‌های چوبی استفاده‌‌‌های متعددی می‌شود و برای ساخت و ساز و ساختمان سازی از این نوع پالت‌ها استفاده می‌شود.کیفیت و دوام این نوع پالت‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است که باید در هنگام خرید پالت چوبی مورد بررسی قرار گیرد.

💥پالت‌ها سازه‌هایی محکم هستند و در صنایع مختلف برای حمل و نقل به کار می‌روند. جنس این پالت‌ها می‌تواند از چوب، پلاستیک، مواد بازیافتی و یا فلزات مختلف باشد.

💥در صنایع مختلف نیاز به حمل و نقل‌های درون کارگاهی و بیرون کارگاهی باعث شد تا سازندگان به فکر تولید و ساخت پالت بیفتند. این پالت‌ها بسته به نیاز مشتریان در دو نوع سبک و سنگین تولید می‌شوند.

💥اولین و مهم‌ترین مزیت پالت‌ها قابلیت حمل آن توسط لیفتراک، جک پالت و جرثقیل می‌باشد. پالت‌های پلاستیکی و چوبی از انواع متنوع و شایع پالت‌ها هستند.

💥با استفاده از پالت‌ها علاوه بر محافظت کالاها در حین حمل و نقل و ایجاد دقت در حمل بار نوعی دسته بندی و طبقه بندی برای کالاهای خود ایجاد خواهید کرد.

💥پالت‌ها در انواع مختلفی تولید می‌شوند و تنوع زیادی دارند. تنوع در جنس و طراحی از عوامل تنوع در این پالت‌ها هستند و باعث تفاوت در مقاومت و استحکام آن‌ها می‌شوند. یکی از نیازهای کارخانجات و شرکت‌ها امنیت و داشتن سرعت بالا در حمل و نقل است؛ همین نیاز باعث شده تا مصرف پالت‌ها توسط کارخانجات و شرکت‌ها افزایش یابد.

💥پالت‌های چوبی در اندازه‌های مختلفی تولید می‌شوند اما اندازه‌های رایج آن ۸۰×۱۲۰، ۱۰۰×۱۰۰ و ۱۱۰×۱۱۰ می‌باشد. پالت‌های چوبی مزایایی دارند از آن جمله می‌توان به سهولت در پروسه ساخت، قابلیت تعمیر آن، قابلیت بازیافت و استحکام و مقاومت آن اشاره کرد. جعبه چوبی، جعبه پالت و کریت از انواع محصولات حمل و نقل هستند که با پالت چوبی اشتباه گرفته می‌شوند. این محصولات کاربردها و طراحی‌های متفاوتی نیز دارند.

✳️مزایای پالت چوبی 

🔹🔸 کالا‌‌‌های مختلف روی پالت چوبی محکم تر قرار می‌گیرند و تعادل آن‌ها نیز بیشتر حقظ می‌شود زیرا اصطکاک مناسبی میان سطح پالت و کالا وجود دارد. مقدار اصطکاک در سطح پالت چوبی از پالت پلاستیکی و فلزی مناسب تر است.

🔹🔸  هنگامی‌که لیفتراک پالت را بلند می‌کند، به خاطر اصطکاک مناسب بخش زیرین پالت با کف انبار، از لغزیدن پالت چوبی جلوگیری می‌شود.

🔹🔸 مراحل ساخت پالت چوبی آسان و نیز سریع انجام می‌شود.

🔹🔸  قیمت فروش پالت چوبی در مقایسه با موارد مشابه کمتر است.

🔹🔸 وزن آن در قیاس با مواد مشابه به مراتب کمتر است.

🔹🔸  قابلیت بازیافت برای ساخت کاغذ دارد.

🔹🔸 قابل فروش مجدد است یعنی می‌توان از پالت چوبی دست دوم هم استفاده کرد.

به مدیریت:وزیران چوب

09148327765
09369395015 واتساپ

 

 

طراحی و ساخت انواع باکس های مخصوص پمپ آبی در اندازه های مختلف

 

 

 

 

 

 

ساخت پالت و باکس چوبی و مصنوعات چوبی وزیران چوب در بستان آباد تبریز , ساخت پالت بستان آباد تبریز , ساخت باکس چوبی بستان آباد تبریز , ساخت مصنوعات چوبی در بستان آباد تبریز , قیمت پالت و باکس چوبی در تبریز , فروش مصنوعات چوبی در بستان آباد ,