Address & Contact

Our Address

یاسوج،خیابان مصلی،خیابان شهید قندی،روبروی مخابرات

Telephone

تولید و پخش پایه ی دیواری کولر گازی و آبسردکن دناسان صنعت در سراسر کشور

✳️آبسردکن های صنعتی دناسان 

💫آبسردکن استیل تولیدی دناسان صنعت یکی از بهترین انتخاب ها برای مراکزی با مصرف متوسط می باشد که می تواند در مدت زمان کوتاهی آب خنک و گوارای مورد نیاز را تامین کند.این دستگاه آبسردکن از بدنه ای با جنس استیل ضدزنگ صددرصد نگیر استفاده می کند که خطر زنگ زدگی و پوسیدگی دستگاه را به صفر می رساند.

💫همچنین از موتورهایی بسیار پیشرفته در این دستگاه استفاده شده است که در ادامه به صورت تفصیلی در مورد آنها سخن خواهیم گفت .بدلیل احترام به اعتماد خریداران گرامی برای تمامی این دستگاه ها ۱ سال گارانتی بی قید و شرط و ۱۰ سال خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. 

تولید و پخش پایه ی دیواری کولر گازی و آبسردکن دناسان صنعت در تهران

✳️آبسردکن های صنعتی 

🔺در مناطق پر رفت آمد و شلوغ و مناطق گرمسیر، آبسردکن های استیل معمولی پاسخگو نمیباشند. برای چنین مکان هایی از نوع خاصی از آبسردکن های استیل و صنعتی استفاده میشود. در طراحی آبسردکن صنعتی، مدار سرمایشی و اواپراتور در داخل مخزن دستگاه قرار میگیرد. در اصل ساختار این دستگاه ها شبیه به آیس بانک می باشد.

🔺لذا قدرت خنک کنندگی و توان دستگاه در ارائه اب خنک چندین برابر افزایش می یابد. آبسردکن های صنعتی نیز مستقیما به اب شهری و لوله کشی شده وصل میشوند. در این نوع آبسردکن ها سرعت خنک سازی آب بسیار بالا میباشد، حتی از آبسردکن صنعتی برای تولید آنی آب معدنی خنک نیز استفاده میشود.

🔺یکی از موارد پرکاربرد آبسردکن های صنعتی، بهره مندی از آنها در پایانه های مرزی، مواکب عزاداری، مکان های مذهبی، ترمینال هاف کارخانجات، نان فانتزی و … می باشد. دمای اب خروجی در آبسردکن صنعتی ۵ الی ۸ درجه سانیتی گراد است.

تولید و پخش پایه ی دیواری کولر گازی و آبسردکن دناسان صنعت در تهران

✳️پایه دیواری کولر گازی 

💎پایه دیواری کولر گازی براکت دیواری: در بسیاری از مکان‌ها به علت دور بودن واحد از پشت بام و یا نداشتن دسترسی به آن باید کمپرسورخارجی را بر روی دیوار نصب کرد. از طرف دیگر کمپرسور و پنل داخلی باید در نزدیک‌ترین فاصله نسبت به هم نصب شوند که باید با استفاده از پایه دیواری این کار را انجام داد.

💎انواع مختلفی از پایه‌های دیواری در بازار موجود هستند که اندازه‌های مختلفی دارند تا بتوانند وزن ظرفیت‌های مختلف واحد خارجی کولر گازی را تحمل کنند.در هنگام نصب پایه باید دسترسی آسان برای تعمیرات را در نظر گرفت تا بعد از نصب و بعد از گذشت زمان اگر احتیاج به سرویس و یا تعمیر کولر گازی را داشته باشیم بتوان این کار را انجام داد.

تولید و پخش پایه ی دیواری کولر گازی و آبسردکن دناسان صنعت در تهران

💎از طرف دیگر باید محل نصب فضای کافی داشته باشد و جریان هوا به خوبی انجام شود. این نوع پایه کولرگازی مناسب برای کولر های ۹۰۰۰ تا ۲۴۰۰۰ هزار می‌باشد. نکته قابل توجه در این براکت استفاده از ورق ۲ میلیمتر فولادی است که مقاومت فوق‌العاده‌ای داشته و استفاده از رنگ کوره‌ای چکشی نیز مقاومت چشمگیری در مقابل خوردگی ایجاد کرده و مانع از تخریب پایه حتی در مناطق شرجی خواهد شد.

به مدیریت:حمید رحیمی

 

تولید و پخش پایه ی دیواری کولر گازی و آبسردکن دناسان صنعت در تهران , دناسان صنعت در تهران , دناسان صنعت , پخش پایه ی دیواری کولر گازی در تهران , تولید پایه ی دیواری کولر گازی در تهران , قیمت آبسردکن در تهران , قیمت پایه دیواری کولرگازی در تهران ,