مشاور سرمایه گذاری زمین و مسکن،مجری و طراح پروژه های ساختمانی کشور در شمال،گروه فنی مهندسی سعادتمند

✨ارائه دهنده کلیه خدمات مهندسی

✨طراح و مجری پروژه های ساختمان و ویلا لاکچری

✨پیمانکاری ساختمان

❇️پیمانکاری ساختمان در یک تعریف ساده و مختصر به تمام فعالیت‌هایی گفته می‌شود که با حوزه ساخت و ساز یک ساختمان مسکونی، تجاری یا صنعتی در ارتباط است. در این فعالیت، یک شرکت یا یک شخص حقیقی فرایند تهیه مصالح اولیه، حمل و نقل در بخش‌های مختلف، مراحل ساخت و اجرای کامل پروژه را طبق یک قرارداد رسمی‌و معتبر بر عهده می‌گیرد. 

?وظایف پیمانکار ساختمان چیست؟

?پیمانکار ساختمانی یک شخص حقیقی یا حقوقی است که تخصص کافی را در حوزه ساختمان‌سازی، محوطه سازی، نقشه‌کشی ساختمان، معماری، مصالح ساختمان‌سازی و مقاوم‌سازی ساختمان‌ها دارد.

?پیمانکار ساختمان باید قدرت تصمیم‌گیری صحیح و سریع داشته باشد و بتواند برنامه‌ریزی دقیق را برای اجرای کامل پروژه ارائه دهد.

?پیمانکار ساختمان موظف است پروژه پیمانکاری ساختمان را در مدت زمان مشخص شده به پایان برساند؛ در غیر این صورت باید تمام تمهیدات و پیش‌بینی‌های لازم را برای مواقع  اضطراری و وقوع حوادث ناخواسته انجام دهد.

?پیمانکار، فردی منضبط، خوش اخلاق، مدیر و با سابقه درخشان در حوزه تخصصی خود است.

?یک پیمانکار ساختمان باید نگاه فنی به پروژه داشته باشد و در حین انجام پروژه نیز از خلاقیت استفاده کند.

?یک پیمانکار ساختمان باید یک مدیر تحقیق و کارآمد باشد. او باید بتواند پروژه را دقیق و سریع پیش ببرد.

?یک پیمانکار ساختمان وظیفه دارد تیم کاری با تجربه را برای پروژه‌های خود به کار گیرد.

?یک پیمانکار ساختمان موظف است که تمام تلاش خود را برای اجرای پروژه‌ها صرف کند. همچنین به کارفرما متعهد می‌شود تا بهترین مصالح ساختمانی را برای او فراهم نماید.

?پیمانکاران ساختمانی بر انواع قراردادهای پیمانکاری ساختمان مسلط هستند و می‌دانند که کدام قرارداد برای چه نوع پروژه مناسب است.

?برای پیمانکاری ساختمان در حوزه بازسازی نیاز به پیمانکاران با تجربه‌تری دارید. یک پیمانکار با تجربه تمام موارد بازسازی ساختمان را برای شما تشریح می‌کند.

به مدیریت:سعادتمند

 

 

 

 

پیمانکاری ساختمان , طراح و مجری پروژه های ساختمانی , ویلا لاکچری , مشاور سرمایه گذاری مسکن , گروه فنی مهندسی سعادتمند در نوشهر مازندران , طراحی نظارت و اجرای انواع پروژه های ساختمانی در شمال کشور , ارائه خدمات مهندسی در نوشهر ,