Address & Contact

Our Address

اصفهان ، نظر غربی ، کوچه 25

رنگ آمیزی پتینه ورق طلا گروه طراحی هنر خورشید گروه طراحی هنر خورشید 

⚜️ رنگ آمیزی دکوراتیو گچبری ، انواع بافت روی دیوار ، ورق طلا ، نقاشی هنری فرشته روی سقف و دیوار ، طرح فرش پتینه روی دیوار و سقف ؛ موتیف روی دیوار و سقف ؛ طرح سنگ ؛ طراحی و نقوش گنبد ⚜️

رنگ آمیزی پتینه ورق طلا گروه طراحی هنر خورشید

⚜️ انجام پروژه های طراحی داخلی و اجرای پتینه ، نقاشی سقفی و دیواری ، طرح سنگ ، گچبری مدرن و ورق طلا و …

⚜️ طراح و مجری پتینه و نقاشی دکوراتیو پروژه‌‌‌های لوکس، هنر‌‌‌های تزئینی و دکوراتیو

⚜️ پتینه یک هنر و پتینه کاری یک حرفه سرچشمه گرفته از این هنر است⚜️

⚜️ زیبا سازی محیط

⚜️ باکیفیت رنگ بالا و اجرای دکور و چیدمان خاص و لاکچری

⚜️ اکیپ مجرب و حرفه ای⚜️

⚜️ اگر تمایل دارید یک حس نوستالژی در طراحی منزل خود ایجاد کرده و با استفاده از تجهیزات جدید یک قاب قدیمی‌و تصویری کهنه از لوازم و ساختار منزل خود به نمایش بگذارید، بهترین پیشنهاد اعمال پتینه و پتینه کاری در دکوراسیون داخلی و طراحی بنای منزل شماست.

⚜️ پتینه و پتینه کاری ساختمان از گسترده ترین موارد کاربرد این هنر در دکوراسیون می‌باشد؛ استفاده از پتینه در ساختمان از تغییرات کوچک در رنگ دکوراسیون و نصب کاغذ دیواری روی رنگ روغن گرفته و تا نقوش ایجاد شده بر سقف با رنگ‌های مخنلف را در بر می‌گیرد. پتینه کاری ساختمان را هنر مانور رنگ و نقش روی سطوح، دیوار و سقف نیز می‌نامند.علاوه بر این می‌توان از این هنر برای ترمیم ترک سقف گچی و پوشش لکه‌های ایجاد شده بر سطح دیوار در اثر نم بهره برد.

⚜️ پتینه یک هنر تخصصی برای ایجاد بافت‌‌‌های زیبا و شیک روی انواع سطوح منزل مثل سقف و دیوار و همچنین اشیا مختلف مثل سفال، شیشه، چوب و فلز میباشد که با این روش میتوان سطوح مختلف را تزئین کرد.

⚜️ این هنر با ابزار و روش‌‌‌های مختلفی انجام میشود و روحیه و نشاط را به محیط اطراف میبخشد و حالت کهنگی و رنگ و رو رفتگی را از محیط میگیرد.

⚜️ امروزه با روی کار آمدن متریال‌‌‌های جدید و همچنین سبک‌‌‌های کاری متنوعی که به مجموعه رنگ‌‌‌های دکوراتیو و پتینه اضافه می‌شود، می‌توان جلوه‌‌‌های مدرنی به سطح کار بخشید که امروزه این رو به تکامل و پیشرفت می‌باشد.

رنگ آمیزی پتینه ورق طلا گروه طراحی هنر خورشید

⚜️ انواع پتینه عبارت است از:

کلاسیک، مدرن، انتیک کاری، پلاستر و برجسته، کهنه کاری

⚜️ پتینه کاری نوعی پوشش مانند نقاشی هنری برای سقف و دیوار است که از گونه خدمات گچبری حساب میشود که دارای صد‌ها مدل و طرح و رنگ است. تا قبل از تجلی این هنر، همه هنرهای این چنینی بر روی رنگ و طرح استوار بود و امکان خلاقیت کمتری داشت اما امروزه این هنر علاوه بر بازی رنگ‌ها و نقش آفرینی طرح‌ها، میتواند روی بافت‌‌‌های سطوح خانه هم تاثیر گذار باشد.

⚜️ این تخصص که در واقع یک هنر ایتالیایی‌ است، شاخه‌های متفاوتی دارد و در نقاشی ساختمان به مجموعه کارهایی گفته می‌شود که ظاهری قدیمی‌به دیوارهای یک خانه می‌دهد.

⚜️ امروزه پتینه کاری توانسته جایگزین مناسب و شیکی برای رنگ‌‌‌های ساختمانی مثل بلکا و مولتی کالر و … شود زیرا عایق مناسبی برای رطوبت نیز هست.

⚜️ این کار نسبت به رنگ‌‌‌های روغنی و پلاستیکی ماندگاری بالاتری دارد که همین امر باعث شده است تا در بسیاری از محل‌ها که نیاز است تا رنگ ماندگاری زیادی داشته باشد، استفاده از پتینه رواج بیشتری داشته باشد.

⚜️ اگر بخواهید طرح‌‌‌های متفاوت و هنری را در نقاشی ساختمان پیاده کنید، می‌توانید از این تخصص استفاده کنید. در مکان هایی که رطوبت وجود دارد از آن به منظور عایق کاری در برابر رطوبت استفاده می‌شود.

http://sunart77.ir/

مدیریت : الهام عباد سیچانی
۰۹۱۳۶۵۳۴۹۸۴
۰۳۱۳۶۲۷۴۶۲۰
۰۹۹۱۳۷۹۰۸۸۹ واتساپ

 

پتینه کاری چیست , پتینه کاری ساختمان , پتینه کاری روی دیوار , هزینه آموزش پتینه کاری , نمونه پتینه کاری روی دیوار , قیمت پتینه کاری روی دیوار , پتینه مدرن , پتینه کاری سقف , دکوراتیو منزل, تزیینات منزل , بازسازی وسایل قدیمی , کهنه کاری روی چوب ،, آینه دکوراتیو , پتینه کاری روی دیوار , پتینه های دیواری , نقاشی های سقفی و دیواری , گچبری ,